در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

خرید از سامسونگ + هدیه سرویس تلویزیون اینترنتی “آیو”

شهریور 1396,08 سرویس خبری

سرویس آیو یک سرویس جدید و بی نظیر است که روی تمامی تلویزیون های هوشمند سامسونگ فعال شده است.

با استفاده از سرویس آیو شما می توانید برنامه های تلویزیونی را در هر ساعتی که مایل هستید تماشا کنید. همچنین به همه برنامه های شبکه های سیما تا 7 روز بعد از پخش دسترسی خواهید داشت. علاوه بر این ” آیو” تلویزیون شما را تبدیل به یک گنجینه ای از فیلم ها و سریال های بروز داخلی و خارجی خواهد کرد. در این سرویس حتی سریالهای قدیمی هم قابل دسترس است و می توانید از این آرشیو ارزشمند لذت ببرید.

جهت دسترسی به سرویس تلویریون اینترنتی آیو کافیست پس از اتصال تلویزیون خود به اینترنت،آیو را از روی Smart Hub  فعال نمایید و یا در هنگام نصب از نماینده نصب درخواست فعالسازی آیو را بنمایید.

و خریدران محترم می توانند از 27 بهمن ماه با خرید و نصب تلویزیون های هوشمند سامسونگ، بسته به مدل انتخابی  از شش ماه اشتراک رایگان طلایی و نقره ای بهرمند شوند.