در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

مدیر عامل جدید صنایع شیر ایران منصوب شد

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

سخنرانی کازو هیرای در جمع مدیران و سرمایه گذاران سونی

خرداد 1396,02 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

پنج سال از به روی کار آمدن آقای کازو هیرای به عنوان مدیرکل سونی میگذرد که در این مدت سونی از مشکلاتی که آنها را تا آستانه ورشکستگی برده بود رها شده و به سودآوری فوق العاده ای دست پیدا کرده است. امروز کازو هیرای با جمعی از مدیران و سرمایه گذاران سونی جلسه ای برگزار کرد که در آنها ضمن اعلام کارنامه عملکرد 5 ساله خود، برنامه های آینده سونی را نیز تشریح کرد.

در این مراسم که رهبر حال حاضر کمپانی سونی، کازو هیرای در جمع حضار به سخنرانی پرداخت قول داده شد که این کمپانی در دو دهه ی آینده بیشترین میزان سوددهی خود را تجربه خواهد کرد. وی در این کنفرانس خط مشی این کمپانی را مشخص کرد و گفت: ” ما کمپانی هستیم که مردم را تحت تاثیر قرار می دهیم. ”

هیرای به آینده ای که در انتظار سونی است امیدوار است. البته او اشاره کرد که نمی تواند اطلاعاتی در رابطه با محصولات در حال پیشرفت در این کمپانی شامل هوش مصنوعی و اینترنت اشیا را ارائه کند.

Hirai تاکید کرد که یکی از موفق ترین محصولات این کمپانی، PS4 بوده است که با هدست واقعیت مجازی بسیار محبوب آن عرضه شده است. او همچنین به خبرنگاران در مورد یکی از بخش های مهم سونی تی وی گفت که برای چندسال نادیده گرفته شده بود.

در ادامه، او گفت که درآمد این کمپانی از صنعت گوشی های هوشمند و فیلم افزایش خواهد یافت. Hirai که پنج سال پیش رهبری کمپانی سونی را برعهده گرفت، اعلام کرد که سونی هیچگاه در 70 سال گذشته چنین رشد سودآوری را تجربه نکرده است. او اعلام کرد که سونی قصد دارد تا ماه مارچ سال 2018، سودآوری خود را به 4.2 میلیارد دلار در یک سال افزایش دهد. شاید بتوان گفت که یکی از مشکلاتی که این کمپانی درگیر آن بوده است، فعالیت گسترده در بخش های متنوع است که باعث شده است تا نتواند تمرکز مناسبی بروی تمام آن ها داشته باشد.

زمانی که از او درباره ی افزایش درآمد در صنعت فیلم پرسیده می شود، او گفت که سونی امیدوار است تا با همکاری با فیلم سازان قدرتمند، صعنت خود را بهبود ببخشد. برای نمونه، او سری فیلم های مرد عنکبوتی را نام برد. او در ادامه گفت که بخش بزرگی از بازسازی صنعت سونی انجام شده است. او همچنین اعلام کرد که سونی برای اطمینان از سودآوری صنایع خود، آغاز به فروش برخی از آن ها کرده است. برای نمونه، او صنعت تولید کامپیوترهای شخصی با برند وایو را نام برده است.

منبع: اکسپریا

جمعجمع درجمع سخنرانیجمع سرمایهجمع سونیجمع کازوجمع گذارانجمع مدیرانجمع هیرایجمع ودردر جمعدر سخنرانیدر سرمایهدر سونیدر کازودر گذاراندر مدیراندر هیرایدر وسخنرانیسخنرانی جمعسخنرانی درسخنرانی سرمایهسخنرانی سونیسخنرانی کازوسخنرانی گذارانسخنرانی مدیرانسخنرانی هیرایسخنرانی وسرمایهسرمایه جمعسرمایه درسرمایه سخنرانیسرمایه سونیسرمایه کازوسرمایه گذارانسرمایه مدیرانسرمایه هیرایسرمایه وسونیسونی جمعسونی درسونی سخنرانیسونی سرمایهسونی کازوسونی گذارانسونی مدیرانسونی هیرایسونی وکازوکازو جمعکازو درکازو سخنرانیکازو سرمایهکازو سونیکازو گذارانکازو مدیرانکازو هیرایکازو وگذارانگذاران جمعگذاران درگذاران سخنرانیگذاران سرمایهگذاران سونیگذاران کازوگذاران مدیرانگذاران هیرایگذاران ومدیرانمدیران جمعمدیران درمدیران سخنرانیمدیران سرمایهمدیران سونیمدیران کازومدیران گذارانمدیران هیرایمدیران وهیرایهیرای جمعهیرای درهیرای سخنرانیهیرای سرمایههیرای سونیهیرای کازوهیرای گذارانهیرای مدیرانهیرای ووو جمعو درو سخنرانیو سرمایهو سونیو کازوو گذارانو مدیرانو هیرای