در حال بارگذاری اطلاعات

-

کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای کوروش در راستای تکمیل زنجیره ارزش گروه صنعتی گلرنگ و به منظور ارایه محصولات تندگردش از طریق خرده‌فروشی تاسیس گردیده است. این شرکت همواره احترام به حقوق کلیه ذی‌نفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می‌نهد. این شرکت ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

ششمین و بزرگترین شعبه آقای فرش در شهر تاریخی اصفهان افتتاح خواهد شد

بازدید مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

اعطای تندیس بخش مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به اکالا

همزمانی پنج سالگی افق کوروش با درج نماد این شرکت در بورس

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

شهریور 1398,02 سرویس خبری خرید وسرگرمی

فروشگاه اینترنتی اُکالا موفق به کسب گواهی‌نامه شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

کسب گواهی‌نامه‌ی شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بعد از کسب افتخارات دیگری از جمله برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال ۹۷ و بهترین فروشگاه آنلاین ایران از نگاه مردم در جشنواره‌ی وب و موبایل، سوپرمارکت اینترنتی اُکالا را پر افتخارتر از قبل در میان جامعه‌ی ایرانی و مشتریان وفادار خود قرار داد.

اُکالا، سوپرمارکت اینترنتی افق کوروش است که در حدود دو سال فعالیت مستمر درزمینه‌ی خرید مایحتاج روزانه همشهریان عزیز به‌صورت آنلاین و اینترنتی در تهران و کرج را دارد. مشتریان عزیز می‌توانند، در این سوپرمارکت اینترنتی ‌همه کالاهایی که در سوپرمارکت‌های محلی یا فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌شود را پیدا کنند و هرآن چه لازم دارند را به‌صورت آنلاین تهیه‌کرده و در محل، در کمتر از ۲ ساعت تحویل بگیرند. محصولاتی مانند انواع مواد غذایی و پروتئینی از گوشت‌های تازه دام و طیور، نوشیدنی و عرقیجات، دم‌نوش‌های خوشمزه و خاص، محصولات بهداشتی و زیبایی فردی و خانگی، میوه و سبزیجات تازه و نوبر، انواع ابزار و ملزومات، خواروبار و حتی لوازم التحریر را با تخفیف مناسب می‌توان در سوپرمارکت اینترنتی اُکالا تهیه کرد. همچنین سوپرمارکت اینترنتی اُکالا امکان سفارش تلفنی را نیز برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. مشتریان قادر به ثبت نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پس از خرید در مورد هر محصول و خدمات‌رسانی و میزان رضایت، در سایت هستند یا به‌صورت تلفنی به قسمت پشتیبانی مطرح کنند.

چه شرکتهایی خلاق هستند؟

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گواهی جدیدی را با عنوان صنایع خلاق و فرهنگی که معادل عنوان دانش‌بنیان است، برای شرکت‌هایی با محصولات و خدمات فرهنگی یا خلاقیت‌های خاص در نظر گرفته است.

شرکت‌های خلاق از سوی مجموعه‌های تخصصی که اصطلاحاً “مبادی” نامیده می‌شوند، به دبیرخانه شرکت‌های خلاق معرفی خواهند شد تا از مزیت‌ها و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شوند.

شرکت‌های فعال در هر زمینه‌ی کسب و کاری از جمله کسب ‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی، صنایع دیداری و شنیداری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی، بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی، طراحی و معماری، نشر، چاپ و کتابخانه،گیاهان دارویی و طب سنتی می‌توانند برای کسب گواهی‌نامه‌ی شرکت خلاق اقدام کنند.

پس از بررسی صلاحیت و بهره‌مندی از واجد شرایط بودن از ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی، به شرکت‌های ذکر شده گواهی‌نامه‌ی شرکت خلاق تعلق می‌گیرد.

شاخص‌های الزامی برای پذیرش شرکت‌های خلاق در سطح کشور شامل دارا بودن یکی از شخصیت‌های حقوقی قابل ثبت در نظام قانونی کشور، نوآورانه بودن محصول، خدمت و دارا بودن سطح تمایز نسبت به فعالیت‌های مشابه در سطح کشور، دارا بودن ظرفیت مربوط به اثربخشی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین دانش‌بنیان نبودن محصول و خدمت است.

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا با پشت سر گذاشتن فیلترهای مربوطه در زمینه‌‌ی کسب و کارهای دیجیتال و فضای مجازی و نوآورانه بودن محصولات، خدمات و پشتیبانی پس از فروش موفق به کسب این گواهی‌نامه شد.

با خرید از اُکالا می‌توانید از کدهای تخفیف شگفت‌انگیز، تخفیفات کالاهای اساسی در آخر هر هفته، جاده تخفیف و کمپین و پروموشن‌های بی‌نظیر بهره‌مند شوید.

منبع: کوروش

اعطایاعطای اکالااعطای اینترنتیاعطای بهاعطای خلاقاعطای شرکتاعطای فروشگاهاعطای گواهی‌نامهاُکالااکالا اعطایاُکالا اینترنتیاکالا بهاُکالا خلاقاُکالا شرکتاُکالا فروشگاهاُکالا گواهی‌نامهاینترنتیاینترنتی اعطایاینترنتی اُکالااینترنتی بهاینترنتی خلاقاینترنتی شرکتاینترنتی فروشگاهاینترنتی گواهی‌نامهبهبه اعطایبه اکالابه اینترنتیبه خلاقبه شرکتبه فروشگاهبه گواهی‌نامهخلاقخلاق اعطایخلاق اُکالاخلاق اینترنتیخلاق بهخلاق شرکتخلاق فروشگاهخلاق گواهی‌نامهشرکتشرکت اعطایشرکت اُکالاشرکت اینترنتیشرکت بهشرکت خلاقشرکت فروشگاهشرکت گواهینامهفروشگاهفروشگاه اعطایفروشگاه اُکالافروشگاه اینترنتیفروشگاه بهفروشگاه خلاقفروشگاه شرکتفروشگاه گواهی‌نامهگواهینامهگواهی‌نامه اعطایگواهی‌نامه اُکالاگواهی‌نامه اینترنتیگواهی‌نامه بهگواهی‌نامه خلاقگواهینامه شرکتگواهی‌نامه فروشگاه