در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

مرداد 1398,19 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

سامسونگ پس از رونمایی رسمی پرچم‌داران جدید سری نوت، حالا والپیپرهای جدید آن را به‌اشتراک گذاشته است.

سامسونگ به‌تازگی گوشی‌های گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس، پرچم‌داران جدید گوشی‌های هوشمند خود معرفی کرده است. اگر طرفدار پروپاقرص سامسونگ هستید، هم‌اکنون می‌توانید نوت ۱۰ را با قیمت ۹۴۹ دلار پیش‌سفارش دهید؛ اما اگر به‌دنبال دیدن والپیپرهای این گوشی هستید، به‌ صبرکردن نیازی ندارید و می‌توانید والپیپرهای جدیدتر آن را مشاهده کنید.

به‌لطف حساب کاربری توییتری Samsung News، اکنون والپیپرهای جدیدی از موبایل نوت ۱۰ منتشر شده است و امکان دانلود این عکس‌ها با بیشترین کیفیت از گوگل‌درایو نیز وجود دارد. در میان این عکس‌ها، تنها یک عکس با پس‌زمینه‌ی تیره وجود دارد که توجه علاقه‌مندان به این سبک از عکاسی را به‌خود جلب می‌کند. سایر عکس‌ها، با تم رنگی و در سبک مینیمالیستی گرفته شده‌اند.
هرکدام از عکس‌های منتشر شده، رزولوشن ۳۰۴۰ در ۳۰۴۰ دارند که با توجه به وضوح تصویر ۲۲۸۰ در  ۱۰۸۰ برای مدل پایه‌ای نوت ۱۰، میزان درخورتوجهی به‌شمار می‌رود. نوت ۱۰ پلاس، تنها مدلی در خانواده‌ی نوت ۱۰ است که توانایی نشان‌دادن تصاویر با وضوح اصلی را دارد. باوجوداین، والپیپرهای منتشرشده از نوت ۱۰ در هر گوشی اندرویدی با هر اندازه‌ی نمایشگری قابل‌نمایش هستند.

منبع: زومیت

جدیدجدید شدجدید معرفیجدید نوت10جدید والپیپرهایشدشد جدیدشد نوت10شد والپیپرهایشد: معرفیمعرفیمعرفی جدیدمعرفی شد:معرفی نوت10معرفی والپیپرهاینوت10نوت10 جدیدنوت10 شدنوت10 معرفینوت10 والپیپرهایوالپیپرهایوالپیپرهای جدیدوالپیپرهای شدوالپیپرهای معرفیوالپیپرهای نوت10