در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

رونمایی از تلویزیون ۹۰ میلیون تومانی‌ ال‌جی در تهران

شهریور 1396,26 سرویس خبری

ال‌جی از تلویزیون ۹۰ میلیون تومانی‌اش در تهران رونمایی کرد.

تلویزیون W7 که بخشی از سری لوکس این برند کره‌ای موسوم به سیگنچر است در کنار یک یخچال ۴۰ میلیون‌تومانی، یک ماشین رختشویی ۱۴ میلیون تومانی و یک هواساز هفت میلیون تومانی از این سری رونمایی شدند که همگی از طراحی شاخص و متفاوتی در کنار چند ویژگی کلیدی بهره می‌برند.

تلویزیون W7 بخشی از مجموعه موفق OLED‌های این برند کره‌ای است که از طراحی blade-slim برای سری B7 و C7 ، Picture-on-Glass برای مدل‌های E7 و G7 و طراحی Picture-on-Wall برای W7 بهره می‌برند و ده‌ها جایزه در زمینه کیفیت و طراحی را تا کنون از آن خود کرده‌اند.

در این مراسم که در مجتمع چارسو در تهران برگزار شد قائم مقام مدیرعامل گلدیران اشاره کرد که فروشگاه ال‌جی در این مرکز خیابان جمهوری پرفروش‌ترین فروشگاه ال‌جی در بیرون از خود کره است و گفت که ایرانی‌ها ذائقه خاصی برای خرید محصولات با کیفیت با طراحی متمایز دارند.

این سری از تلویزیون‌ها با بیش از ۲۰ جایزه و طراحی کاملا جدیدش با ایده wallpaper TV افتخار فراونی را نصیب ال‌جی کرده‌اند. W7 با ۷۷ اینچ باریک‌ترین تلویزیون جهان است و حتی جایزه معتبر رد دات را هم به ارمغان آورده است.

منبع:کانال تلگرام ماهنامه پیوست

ال‌جیال‌جی تلویزیونال‌جی رونماییتلویزیونتلویزیون ال‌جیتلویزیون رونماییرونماییرونمایی ال‌جیرونمایی تلویزیون