در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند. تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

رونمایی از جدیدترین دستاورد بانک شهر

شهریور 1396,28 سرویس خبری

رونمایی از جدیدترین دستاورد صنعت بانکداری توسط بانک شهر
بانک شهر جدیدترین دستاورد صنعت بانکداری کشور را 28 شهریورماه رونمایی می‌کند.
در راستای تحقق شعار «نوآوری در خدمت» که در سالیان گذشته سرلوحه اقدامات این بانک بوده است، آخرین دستاورد صنعت بانکداری با نام ITM سه شنبه28 شهریورماه رونمایی خواهد شد.
این دستگاه تجربه جدیدی از بانکداری الکترونیک به صورت 24*7 (هفت روز هفته، 24 ساعته) است که در سطح بالاترین استانداردهای بین المللی بانکداری به شهروندان ارائه می‌شود.
دستگاه ITM دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در نمونه های خارجی گنجانده نشده است و طراحی آن توسط مهندسین خبره در حوزه های مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک، مهندسی سخت افزار، مهندسی نرم افزار، مهندسی نیازمندی، استانداردها و برنامه ریزی استراتژیک انجام شده است.

منبع: کانال تلگرامی بانک شهر

ازاز بانکاز جدیدتریناز دستاورداز رونماییاز شهربانکبانک ازبانک جدیدترینبانک دستاوردبانک رونماییبانک شهرجدیدترینجدیدترین ازجدیدترین بانکجدیدترین دستاوردجدیدترین رونماییجدیدترین شهردستاورددستاورد ازدستاورد بانکدستاورد جدیدتریندستاورد رونماییدستاورد شهررونماییرونمایی ازرونمایی بانکرونمایی جدیدترینرونمایی دستاوردرونمایی شهرشهرشهر ازشهر بانکشهر جدیدترینشهر دستاوردشهر رونمایی