در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

اعضای اینستاگرامی شاتل به بدروم ترکیه می روند

شهریور 1396,27 سرویس خبری

در شاتل همواره کوشیده‌ایم، در مسیر ترویج فرهنگ صحیح استفاده‌ از اینترنت و ابزارهای مرتبط با آن گام برداریم.
قصد داریم با برگزاری کمپین سفر شاتلی از میان اعضای صفحه رسمی شاتل در اینستاگرام، از همه کسانی که تا امروز با ما همراه بوده‌اند، قدردانی کنیم.
کافی‌ست صفحه رسمی شاتل در اینستاگرام را دنبال کنید. ما از بین دنبال‌کنندگان اینستاگرام شاتل قرعه‌کشی و به برندگان خوش‌شانس هدایایی ویژه و شگفت‌انگیز تقدیم خواهیم کرد.
همچنین در زیر پست‌های مربوط به برگزاری این  کمپین سفر شاتلی سه نفر از دوستان خود را منشن کنید و به این ترتیب شانس خود را برای برنده شدن افزایش دهید.
(تا ۲۸ شهریور فرصت باقی‌ست تا در قرعه‌کشی اینستاگرام شاتل شرکت کنید.)

شاتل در این قرعه‌کشی:

به ۱۰ نفر، ۱۰ اشتراک یک ساله اینترنت
به ۲۰ نفر، ۲۰ گیگابایت ترافیک رایگان
و به یک نفر سفر به بدروم ترکیه هدیه خواهد داد.
اینستاگرام شاتل را دنبال کنید و دوستان‌تان را از این رویداد باخبر کنید.

منبع: شاتل

اعضایاعضای اینستاگرامیاعضای بدروماعضای بهاعضای ترکیهاعضای رونداعضای شاتلاعضای میاینستاگرامیاینستاگرامی اعضایاینستاگرامی بدروماینستاگرامی بهاینستاگرامی ترکیهاینستاگرامی رونداینستاگرامی شاتلاینستاگرامی میبدرومبدروم اعضایبدروم اینستاگرامیبدروم بهبدروم ترکیهبدروم روندبدروم شاتلبدروم میبهبه اعضایبه اینستاگرامیبه بدرومبه ترکیهبه روندبه شاتلبه میترکیهترکیه اعضایترکیه اینستاگرامیترکیه بدرومترکیه بهترکیه روندترکیه شاتلترکیه میروندروند اعضایروند اینستاگرامیروند بدرومروند بهروند ترکیهروند شاتلروند میشاتلشاتل اعضایشاتل اینستاگرامیشاتل بدرومشاتل بهشاتل ترکیهشاتل روندشاتل میمیمی اعضایمی اینستاگرامیمی بدروممی بهمی ترکیهمی روندمی شاتل