در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.بانک رفاه یک بانک ت...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

تنخواه بانک رفاه

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

مرداد 1398,05 سرویس خبری

در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات و توسعه و تسهیل در ارائه خدمت تنخواه کارت رفاه، همچنین افزایش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمت موصوف، امکان اخذ گزارش از عملکرد تنخواه کارت، در سامانه معین بانک ایجاد شد.

گزارش های مذکور با سه زیرمنوی “گزارش لیست کارت های مشتری حقوقی”، “دریافت مانده محدودیت کارت” و “دریافت ریز تراکنش های کارت در بازه زمانی مشخص” در سامانه یادشده آماده بهره برداری است.
خدمت تنخواه کارت رفاه، ویژه مشتریان حقوقی بانک طراحی و از سال 1395 به جامعه مذکور ارائه شده است. با استفاده از این خدمت، شرکت ها یا سازمان ها می توانند به افراد مورد نظر خود (کارپردازان شرکت) این اختیار را بدهند تا با استفاده از کارت های تنخواه، نسبت به مدیریت نقدینگی شرکت تا سقف مبلغ تعیین شده اقدام کنند.

گفتنی است، مشتـری حقوقی با استفـاده از این کارت قـادر خواهد بود، از تمامـی خدمات کارت های شتابی اعم از برداشت نقدی، خرید، انتقال وجه، پرداخت قبوض و … بهره مند شود.

منبع: بانک رفاه

تنخواهتنخواه توسعهتنخواه خدمتتنخواه رفاهتنخواه کارتتوسعهتوسعه تنخواهتوسعه خدمتتوسعه رفاهتوسعه کارتخدمتخدمت تنخواهخدمت توسعهخدمت رفاهخدمت کارترفاهرفاه تنخواهرفاه توسعهرفاه خدمترفاه کارتکارتکارت تنخواهکارت توسعهکارت خدمتکارت رفاه