در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

مقایسه دو گوشی Galaxy A9 با ایسوس زنفون 5

دی 1397,25 سرویس خبری

مقایسه سرعت گلکسی ای 9 سامسونگ با ایسوس زنفون 5 زد

Galaxy A9 اولین گوشی دنیا با دوربین پشتی چهارگانه بوده و محبوبیت بالایی میان کاربران دارد. از این رو، امروز در یک ویدیوی دیدنی به مقایسه سرعت گلکسی ای 9 سامسونگ با ایسوس زنفون 5 زد پرداخته‌ایم؛ تصور می‌کنید کدام گوشی عملکرد بهتری دارد؟

ایسوس زنفون 5Z از پرچمداران خوش‌ساختی است که با قیمتی رقابتی به فروش می‌رسد. این تلفن هوشمند به اسنپدراگون 845 مجهز شده و همراه با 8 گیگابایت رم، توانایی بسیار بالایی در پردازش اطلاعات دارد. در سوی دیگر مقایسه، گلکسی A9 را داریم که از 8 گیگابایت رم و چیپست میان رده اسنپدراگون 660 قدرت می‌گیرد.

اگرچه مدل 2018 گلکسی ای 9 یک موبایل میان رده محسوب می‌شود، ولی قدرت بالایی دارد و با قیمتی در حدود 500 دلار به فروش می‌رسد. این در حالی‌ست که برای خرید مدل پایه گوشی پرچمدار زنفون 5 زد تنها باید 431 دلار پرداخت کنید. همین قیمت مشابه، ما را بر آن داشت تا در ویدیویی اختصاصی، سرعت این دو تلفن هوشمند را با یکدیگر مقایسه کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

منبع: گجت نیوز

۵5 A95 Galaxy5 ایسوس5 با5 دو5 زنفون5 گوشی5 مقایسهA9A9 5A9 GalaxyA9 ایسوسA9 باA9 دوA9 زنفونA9 گوشیA9 مقایسهGalaxyGalaxy 5Galaxy A9Galaxy ایسوسGalaxy باGalaxy دوGalaxy زنفونGalaxy گوشیGalaxy مقایسهایسوسایسوس 5ایسوس A9ایسوس Galaxyایسوس باایسوس دوایسوس زنفونایسوس گوشیایسوس مقایسهبابا 5با A9با Galaxyبا ایسوسبا دوبا زنفونبا گوشیبا مقایسهدودو 5دو A9دو Galaxyدو ایسوسدو بادو زنفوندو گوشیدو مقایسهزنفونزنفون 5زنفون A9زنفون Galaxyزنفون ایسوسزنفون بازنفون دوزنفون گوشیزنفون مقایسهگوشیگوشی 5گوشی A9گوشی Galaxyگوشی ایسوسگوشی باگوشی دوگوشی زنفونگوشی مقایسهمقایسهمقایسه 5مقایسه A9مقایسه Galaxyمقایسه ایسوسمقایسه بامقایسه دومقایسه زنفونمقایسه گوشی