در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

تایید اولین گوشی منعطف دنیا در سال 2018 توسط سامسونگ

شهریور 1397,13 سرویس خبری

از مد‌ت‌ها قبل می‌دانستیم اولین گوشی منعطف دنیا به زودی رونمایی خواهد شد، اما درباره سال و تاریخ دقیق آن اطلاعاتی نداشتیم. اکنون مدیر عامل بخش موبایل سامسونگ اعلام کرده نخستین گوشی انعطاف پذیر دنیا در سال جاری یعنی پیش از آغاز 2019 رسما معرفی خواهد شد.

 

بعد از این که اعلام شد موبایل انعطاف پذیر هواوی پیش از سامسونگ معرفی می‌شود، غول کره‌ای احساس خطر کرد، به همین دلیل به فرآیند تست نهایی اولین گوشی منعطف خود سرعت داده است. سامسونگ از مدتی قبل، تیمی متشکل از دویست نفر را سر و سامان داد تا به فرآیند انجام آزمایش‌ها و تست‌هایی نهایی پیش از عرضه اولین گوشی منعطف دنیا سرعت بخشیده و آن را ابتدای 2019 معرفی کند، اما از آنجایی که هواوی یک خطر جدی محسوب می‌شود، شرکت سرعت پیشرفت توسعه و‌ آزمایش گوشی را باز هم افزایش داده است.

معرفی اولین گوشی منعطف دنیا تا انتهای سال

رییس بخش موبایل سامسونگ طی یک مصاحبه اعلام کرد این شرکت در تلاش است اولین گوشی منعطف دنیا را هر چه زودتر و در سال 2018، که تا انتهای آن فقط چهار ماه باقی مانده است، معرفی کند. یکی دیگر از دلایل سرعت بخشیدن به روال معرفی و عرضه گوشی، پرسشنامه‌ای است که سامسونگ اخیرا در اختیار کاربرانش قرار داده بود. بر اساس آن، طرفداران شدیدا منتظر رونمایی نخستین گوشی انعطاف پذیر جهان هستند.

 

تا امروز، همه شایعات به معرفی گوشی منعطف سامسونگ در سال 2019 اشاره داشتند، اما صحبت مدیر عامل شرکت و همچنین افزایش تعداد افراد مسئول انجام آزمایش بر روی این گوشی نشان می‌دهد شرکت در تلاش است به فرآیند معرفی و عرضه سرعت ببخشد.

متاسفانه این مدیر درباره مشخصات فنی اولین گوشی منعطف دنیا هیچ اطلاعاتی در اختیار رسانه‌های خبری قرار نداد. با توجه به این که گوشی آتی در نوع خود کاملا منحصربه‌فرد و خاص تلقی می‌شود، بعید می‌دانیم همانند سایر پرچمداران شرکت، تا پیش از رونمایی رسمی به اطلاعات موثقی پیرامون آن دست پیدا کنیم.

20182018 اولین2018 تایید۲۰۱۸ توسط2018 در2018 دنیا۲۰۱۸ سال2018 سامسونگ2018 گوشی2018 منعطفاولیناولین 2018اولین تاییداولین توسطاولین دراولین دنیااولین سالاولین سامسونگاولین گوشیاولین منعطفتاییدتایید 2018تایید اولینتایید توسطتایید درتایید دنیاتایید سالتایید سامسونگتایید گوشیتایید منعطفتوسطتوسط ۲۰۱۸توسط اولینتوسط تاییدتوسط درتوسط دنیاتوسط سالتوسط سامسونگتوسط گوشیتوسط منعطفدردر 2018در اولیندر تاییددر توسطدر دنیادر سالدر سامسونگدر گوشیدر منعطفدنیادنیا 2018دنیا اولیندنیا تاییددنیا توسطدنیا دردنیا سالدنیا سامسونگدنیا گوشیدنیا منعطفسالسال ۲۰۱۸سال اولینسال تاییدسال توسطسال درسال دنیاسال سامسونگسال گوشیسال منعطفسامسونگسامسونگ 2018سامسونگ اولینسامسونگ تاییدسامسونگ توسطسامسونگ درسامسونگ دنیاسامسونگ سالسامسونگ گوشیسامسونگ منعطفگوشیگوشی 2018گوشی اولینگوشی تاییدگوشی توسطگوشی درگوشی دنیاگوشی سالگوشی سامسونگگوشی منعطفمنعطفمنعطف 2018منعطف اولینمنعطف تاییدمنعطف توسطمنعطف درمنعطف دنیامنعطف سالمنعطف سامسونگمنعطف گوشی