در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

حضور شاتل برای پنجمین بار در جشنواره ملی برند محبوب

اردیبهشت 1397,24 سرویس خبری

این جشنواره که برای پنجمین سال متوالی با هدف ارج نهادن به حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود، از نیمه بهمن ۱۳۹۶ آغاز شده است. در این جشنواره، مصرف‌کنندگان به‌عنوان مهم‌ترین تصمیم‌گیران و داوران، در انتخاب برندهای محبوب خود مشارکت خواهند داشت و می‌توانند به مدت ۴ ماه به برند‌های مورد علاقه خود رای دهند.

شرکت شاتل نیز همچون سال‌های گذشته با هدف ارزیابی عملکرد خود در آفرینش لبخند رضایت بر لبان مشتریان در این نظرسنجی مردمی حضور یافته است. شرکت در این نظرسنجی، فارغ از رای دادن به هر برند، می‌تواند راه‌حلی هوشمندانه در تحقق اهداف این جشنواره برای ارایه‌ی خدماتی شایسته به مشتریان و ارج نهادن به حقوق آنان باشد. از این رو از همه شما دوستان گران‌قدر صمیمانه دعوت می‌کنیم با حضور در این نظرسنجی در به وجود آوردن چشم‌اندازی دقیق و واقعی از میزان محبوبیت برند شاتل در میان کاربران، به ما کمک کنید.

شما می‌توانید برای شرکت در این نظر سنجی و رای دادن به شرکت شاتل یا هر یک از برندهای محبوب خود از طریق این آدرس برای ثبت نام اقدام فرمایید و سپس در لینک خدمات اینترنت پرسرعت به برند محبوب خود رای دهید.

گفتنی‌ست در این دوره برای رفاه حال رای دهندگان فرآیند ثبت‌نام و رای دهی از طریق یک بات تلگرامی هم انجام می‌شود که شما می‌توانید از طریق این لینک به آن دست‌رسی داشته باشید. برای شرکت در این نظرسنجی به کم‌تر از ۵ دقیقه زمان نیاز دارید.

منبع:شاتل

باربار برایبار برندبار پنجمینبار جشنوارهبار حضوربار دربار شاتلبار محبوببار ملیبرایبرای باربرای برندبرای پنجمینبرای جشنوارهبرای حضوربرای دربرای شاتلبرای محبوببرای ملیبرندبرند باربرند برایبرند پنجمینبرند جشنوارهبرند حضوربرند دربرند شاتلبرند محبوببرند ملیپنجمینپنجمین بارپنجمین برایپنجمین برندپنجمین جشنوارهپنجمین حضورپنجمین درپنجمین شاتلپنجمین محبوبپنجمین ملیجشنوارهجشنواره بارجشنواره برایجشنواره برندجشنواره پنجمینجشنواره حضورجشنواره درجشنواره شاتلجشنواره محبوبجشنواره ملیحضورحضور بارحضور برایحضور برندحضور پنجمینحضور جشنوارهحضور درحضور شاتلحضور محبوبحضور ملیدردر باردر برایدر برنددر پنجمیندر جشنوارهدر حضوردر شاتلدر محبوبدر ملیشاتلشاتل بارشاتل برایشاتل برندشاتل پنجمینشاتل جشنوارهشاتل حضورشاتل درشاتل محبوبشاتل ملیمحبوبمحبوب بارمحبوب برایمحبوب برندمحبوب پنجمینمحبوب جشنوارهمحبوب حضورمحبوب درمحبوب شاتلمحبوب ملیملیملی بارملی برایملی برندملی پنجمینملی جشنوارهملی حضورملی درملی شاتلملی محبوب