در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

مدیر عامل جدید صنایع شیر ایران منصوب شد

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

ارایه اینترنت همگرای ثابت و همراه برای نخستین بار در ایران توسط شاتل

بهمن 1396,24 سرویس خبری

شاتل برای اولین بار در کشور سرویس ترکیبی و همگرای موبایل و +ADSL2 را با نام اختصاصی FMC (Fix-Mobile Convergence) به کاربران اینترنت پرسرعت در سراسر کشور ارایه می‌کند.

سرویس FMC از ترکیب دو سرویس اینترنت ثابت شاتل (+ADSL2) و اینترنت همراه شاتل (شاتل‌موبایل) ایجاد شده است. اینترنت همراه این سرویس می‌تواند در زمان قطعی به عنوان پشتیبان جای‌گزین اینترنت ثابت شود.

این سرویس به صورت یک اشتراک یک‌ساله اینترنت +ADSL2 و یک سیم‌کارت اختصاصی نسل چهارم شاتل موبایل به مشتریان ارایه می‌شود و سرویس +ADSL2 آن در هر ماه دارای ۴ گیگابایت آستانه مصرف منصفانه بین‌الملل و آستانه مصرف منصفانه داخلی نامحدود است. بسته آغازین سیم‌کارت این سرویس هم دارای سالانه ۶ گیگابایت ترافیک اینترنت (ماهانه ۵۰۰ مگابایت) و امکان ۶۰ هزار دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ دقیقه) و ارسال ۶۰ هزار پیامک رایگان درون شبکه (ماهانه ۵،۰۰۰ پیامک) است.

در این سرویس، اینترنت +ADSL2 ارایه شده در شرایط قطعی قابل جای‌گزینی با اینترنت همراه خواهد بود. به این ترتیب که سیم‌کارت ارایه شده از طریق یک دانگل به مودم DSL یا کامپیوتر شخصی وصل می‌شود و در صورت نیاز اینترنت همراه این سیم‌کارت جای‌گزین اینترنت ثابت خواهد شد. به این ترتیب این سرویس در هر شرایطی در دست‌رس کاربر خواهد بود.

هزینه استفاده از این سرویس سالانه ۷۸ هزار تومان (ماهانه فقط ۶۵۰۰ تومان) است و مشتریان در صورت تمایل می‌توانند با پرداخت ماهانه ۱۰ هزار تومان از بسته ترافیک نامحدود شبانه برخوردار شوند.
به این هزینه‌ها مبلغ مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد.

منبع:شاتل

ارایهارایه ایرانارایه اینترنتارایه بارارایه ثابتارایه شاتلارایه نخستینارایه همراهارایه همگرایایرانایران ارایهایران اینترنتایران بارایران ثابتایران شاتلایران نخستینایران همراهایران همگرایاینترنتاینترنت ارایهاینترنت ایراناینترنت باراینترنت ثابتاینترنت شاتلاینترنت نخستیناینترنت همراهاینترنت همگرایباربار ارایهبار ایرانبار اینترنتبار ثابتبار شاتلبار نخستینبار همراهبار همگرایثابتثابت ارایهثابت ایرانثابت اینترنتثابت بارثابت شاتلثابت نخستینثابت همراهثابت همگرایشاتلشاتل ارایهشاتل ایرانشاتل اینترنتشاتل بارشاتل ثابتشاتل نخستینشاتل همراهشاتل همگراینخستیننخستین ارایهنخستین ایراننخستین اینترنتنخستین بارنخستین ثابتنخستین شاتلنخستین همراهنخستین همگرایهمراههمراه ارایههمراه ایرانهمراه اینترنتهمراه بارهمراه ثابتهمراه شاتلهمراه نخستینهمراه همگرایهمگرایهمگرای ارایههمگرای ایرانهمگرای اینترنتهمگرای بارهمگرای ثابتهمگرای شاتلهمگرای نخستینهمگرای همراه