در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

سرمایه‌گذاری اپل، ال جی و ولو در یک شرکت‌ تولیدکننده میکرودیسپلی‌ اولد

بهمن 1396,23 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

شرکت‌های اپل، ال‌جی و ولو روی یک شرکت فعال در زمینه‌ی تولید نمایشگر تجهیزات مورد استفاده در پزشکی و سلامت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

شرکت‌های اپل، ال‌جی و ولو روی یک شرکت فعال در زمینه‌ی تولید نمایشگر تجهیزات مورد استفاده در پزشکی و سلامت سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

در توضیحات این پرونده‌، eMagin از مذاکره با «شرکت‌های اصلی در چرخه‌ی تأمین» برای توسعه و طراحی میکرودیسپلی‌ برای هدست‌ها خبر داده است؛ احتمالا محصولات این شرکت برای تولید محصولات تولید انبوه استفاده خواهند شد. میکرودیسپلی‌های eMagin را می‌توان در هدست‌ واقعیت مجازی و واقعیت افزوده یا حتی عینک‌ واقعیت افزوده به کار گرفت؛ طبق شایعات، اپل در حال توسعه‌ی عینک واقعیت افزوده برای عرضه در سال آینده‌ی میلادی است. ولو نیز به‌عنوان یک شرکت فعال در حوزه‌ی بازی و سرگرمی، در حال توسعه‌ی هدست واقعیت مجازی با کمک ال‌جی است. در حال حاضر بهترین نمایشگر eMagin از رزولوشن ۲۰۴۸ در ۲۰۴۸ بهره می‌برد.

ولو، ال‌جی و اپل با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری، نزدیک به ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم eMagin را خریداری کرده‌اند. همچنین طبق تضمین‌های داده‌شده، این سه شرکت قادر به خرید نزدیک به ۲ میلیون و ۶۰۰ سهم دیگر در آینده خواهند بود؛ البته قیمت این سهم‌ها در پرونده‌ی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ذکر نشده است. سهم این شرکت در پایان وقت اداری روز جمعه با قیمت ۱.۴۵ دلار و ۵.۴۵ درصد افزایش بسته شده است.

منبع: زومیت

اپلاپل ال‌اپل اولداپل تولیدکنندهاپل جیاپل سرمایه‌گذاریاپل میکرودیسپلی‌اپل ولوالال‌ اپلال اولدال تولیدکنندهال جیال سرمایه‌گذاریال میکرودیسپلی‌ال ولواولداولد اپلاولد الاولد تولیدکنندهاولد جیاولد سرمایه‌گذاریاولد میکرودیسپلی‌اولد ولوتولیدکنندهتولیدکننده اپلتولیدکننده التولیدکننده اولدتولیدکننده جیتولیدکننده سرمایه‌گذاریتولیدکننده میکرودیسپلی‌تولیدکننده ولوجیجی اپلجی الجی اولدجی تولیدکنندهجی سرمایه‌گذاریجی میکرودیسپلی‌جی ولوسرمایه‌گذاریسرمایه‌گذاری اپلسرمایه‌گذاری السرمایه‌گذاری اولدسرمایه‌گذاری تولیدکنندهسرمایه‌گذاری جیسرمایه‌گذاری میکرودیسپلی‌سرمایه‌گذاری ولومیکرودیسپلی‌میکرودیسپلی‌ اپلمیکرودیسپلی‌ المیکرودیسپلی‌ اولدمیکرودیسپلی‌ تولیدکنندهمیکرودیسپلی‌ جیمیکرودیسپلی‌ سرمایه‌گذاریمیکرودیسپلی‌ ولوولوولو اپلولو الولو اولدولو تولیدکنندهولو جیولو سرمایه‌گذاریولو میکرودیسپلی‌