در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

معرفی برندگان سومین دوره المپیاد تکنسین های ایران توسط سامسونگ

دی 1396,12 سرویس خبری

شرکت سامسونگ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد تکنسین های ایران را برگزار کردند و برندگان چهار گرایش مختلف این دوره از المپیاد معرفی شدند.

مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد تکنسین های ایران روز یکشنبه دهم دی ‌ماه 96 با حضور مدیران ارشد شرکت سامسونگ الکترونیکس و سازمان آموزش فنی و‌ حرفه‌ای کشور در سالن تلاش ساختمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. در این مراسم برندگان چهار رشته حاضر در این مسابقات معرفی شده و جوایز خود را از دست مدیران شرکت سامسونگ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور دریافت کردند.

سومین المپیاد تکنسین های ایران با همکاری شرکت سامسونگ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در دو مرحله نظری و عملی و در چهار گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال، ماشین لباسشویی)، دستگاه‏ های تهویه مطبوع (کولر گازی)، لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی) برگزار شد.

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای درباره همکاری این سازمان با شرکت سامسونگ الکترونیکس گفت با توجه به این که سامسونگ حامی اصلی مسابقات جهانی مهارت است امیدواریم تا همکاری با این شرکت یک روند مستمر و دائمی باشد. آکادمی مهندسی سامسونگ نمونه‌ای از این همکاری مستمر است که تاکنون بازخوردهای مثبتی را داشته است. به گفته ثابت‌نژاد، رویدادهایی مشابه المپیاد تکنسین‌ها می‌تواند فرهنگ‌ مهارت‌‌پذیری را به جای مدرک‌‌پذیری ترویج کند و با ترغیب افراد به کسب مهارت جامعه‌ای بهتر را رقم بزند.

مدیر بازاریابی شرکت سامسونگ در مورد المپیاد تکنسین های ایران گفت این المپیاد از سال 94 اولین دوره خود را شروع کرد. امروز خوشحالیم که اعلام کنیم پس از 3 سال توانستیم این فرصت رقابتی و سنجشی را برای 5201 نفر شرکت‌کننده فراهم کنیم.

مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ الکترونیکس سخنران بعدی مراسم بود که گزارش کاملی را درباره روند برگزاری و دستاوردهای این دوره از المپیاد تکنسین‌ها ارائه کرد. او با اشاره به تاریخچه همکاری سامسونگ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای گفت:

سال 93 تفاهم‌نامه‌ای میان سامسونگ و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به امضا رسید که تاسیس آکادمی مهندسی اولین ثمره آن بود. پس از آن نخستین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران در سال 94 برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ درباره سومین دوره المپیاد تکنسین های ایران گفت این دوره از المپیاد مانند دوره‌های پیشین آن در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار شد که در مرحله اول بیش از 1400 نفر از سرتاسر کشور شرکت کردند. پس از آن 10 نفر برتر هر گرایش با هزینه شرکت سامسونگ به مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای شهر کرج فراخوانده شدند تا با آمادگی بیشتری برای مسابقات آماده شوند. در آزمون عملی المپیاد، دانش فنی و مهارت تکنسین‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت که نفرات برگزیده آن امروز معرفی می‌شوند.

نفرات برتر سومین دوره المپیاد تکنسین های ایران

پس از برگزاری دو مرحله عملی و نهایی در گرایش نفرات اول تا سوم المپیاد تکنسین های ایران معرفی شدند.نفرات اول هر گرایش 30 سکه بهار آزادی همراه با لوح تقدیر، نفرات دوم 20 سکه بهار آزادی همراه با لوح تقدیر و نفرات سوم 10 سکه بهار آزادی همراه با لوح تقدیر دریافت کردند.

منبع:گجت نیوز

المپیادالمپیاد ایرانالمپیاد برندگانالمپیاد تکنسینالمپیاد توسطالمپیاد دورهالمپیاد سامسونگالمپیاد سومینالمپیاد معرفیایرانایران المپیادایران برندگانایران تکنسینایران توسطایران دورهایران سامسونگایران سومینایران معرفیبرندگانبرندگان المپیادبرندگان ایرانبرندگان تکنسینبرندگان توسطبرندگان دورهبرندگان سامسونگبرندگان سومینبرندگان معرفیتکنسینتکنسین المپیادتکنسین ایرانتکنسین برندگانتکنسین توسطتکنسین دورهتکنسین سامسونگتکنسین سومینتکنسین معرفیتوسطتوسط المپیادتوسط ایرانتوسط برندگانتوسط تکنسینتوسط دورهتوسط سامسونگتوسط سومینتوسط معرفیدورهدوره المپیاددوره ایراندوره برندگاندوره تکنسیندوره توسطدوره سامسونگدوره سومیندوره معرفیسامسونگسامسونگ المپیادسامسونگ ایرانسامسونگ برندگانسامسونگ تکنسینسامسونگ توسطسامسونگ دورهسامسونگ سومینسامسونگ معرفیسومینسومین المپیادسومین ایرانسومین برندگانسومین تکنسینسومین توسطسومین دورهسومین سامسونگسومین معرفیمعرفیمعرفی المپیادمعرفی ایرانمعرفی برندگانمعرفی تکنسینمعرفی توسطمعرفی دورهمعرفی سامسونگمعرفی سومین