در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

رونمایی ‌ال‌ جی از برند ThinQ برای محصولات مبتنی‌بر هوش‌ مصنوعی خود

آذر 1396,30 سرویس خبری

‌ال‌جی در راستای ساخت محصولاتی هوشمند، امروز از برند جدیدی رونمایی کرد که ساخته‌های این شرکت را از هوش‌مصنوعی بهره‌مند می‌کند.

قرار است از ThinQ در لوازم خانگی، وسایل الکترونیکی مصرفی و خدمات این شرکت که در سال ۲۰۱۸ عرضه می‌شوند، استفاده شود. به‌تازگی ال‌جی آزمایشگاهی مختص به هوش‌مصنوعی در سئول، پایتخت کره‌جنوبی افتتاح کرده که بر توانایی‌های یادگیری عمیق محصولات الکترونیکی از طریق صدا، ویدیو و حسگرهای ورودی تمرکز دارد؛ همچنین این شرکت از پشتیبانی امواج وای‌فای در تمام محصولات سال آینده خود خبر داد.

هن چنگ هی، مدیر بازاریابی جهانی ال‌جی می‌گوید:

هدف از برند ThinQ، برجسته‌سازی محصولاتی از ال‌جی است که همواره در صدد بهترسازی زندگی شما هستند. هوش‌مصنوعی مرز بعدی [دنیای] تکنولوژی است و [ما] به عنوان شرکتی پیشرو در عرصه‌ی لوازم خانگی و محصولات الکترونیکی، خود را مسئول می‌دانیم که هوش‌مصنوعی را در دسترس‌تر قرار دهیم و از [جلوه‌ی] ارعاب‌آور آن بکاهیم.
ال‌جی نخستین‌بار از برند SmartThinQ برای لوازم خانگی خود در نمایشگاه CES 2011 رونمایی کرد و از آن زمان تاکنون مشغول پیشبرد آن بوده است. این شرکت قصد دارد در نمایشگاه CES پیشِ رو که در ۱۹ دی آغاز می‌شود، نخستین محصولات خود را که به‌واسطه‌ی تکنولوژی جدید ThinQ توسعه داده‌ شده‌اند، در معرض دید عموم قرار دهد.

منبع:زومیت

ThinQThinQ ‌ال‌ThinQ برندThinQ جیThinQ خودThinQ رونماییThinQ محصولاتThinQ مصنوعیThinQ هوش‌ال‌ال‌ ThinQال برندال جی‌ال‌ خودال رونمایی‌ال‌ محصولات‌ال‌ مصنوعی‌ال‌ هوش‌برندبرند ThinQبرند البرند جیبرند خودبرند رونماییبرند محصولاتبرند مصنوعیبرند هوش‌جیجی ThinQجی الجی برندجی خودجی رونماییجی محصولاتجی مصنوعیجی هوش‌خودخود ThinQخود ‌ال‌خود برندخود جیخود رونماییخود محصولاتخود مصنوعیخود هوش‌رونماییرونمایی ThinQرونمایی الرونمایی برندرونمایی جیرونمایی خودرونمایی محصولاترونمایی مصنوعیرونمایی هوش‌محصولاتمحصولات ThinQمحصولات ‌ال‌محصولات برندمحصولات جیمحصولات خودمحصولات رونماییمحصولات مصنوعیمحصولات هوش‌مصنوعیمصنوعی ThinQمصنوعی ‌ال‌مصنوعی برندمصنوعی جیمصنوعی خودمصنوعی رونماییمصنوعی محصولاتمصنوعی هوش‌هوش‌هوش‌ ThinQهوش‌ ‌ال‌هوش‌ برندهوش‌ جیهوش‌ خودهوش‌ رونماییهوش‌ محصولاتهوش‌ مصنوعی