در حال بارگذاری اطلاعات

-

شاتل

شرکت توسعه مجازی شاتل، بزرگترین شرکت فارسی زبان در زمینه خدمات طراحی و توسعه وب سایت در سطح جهان می باشد. این شرکت با توجه به تجربه چندین ساله و با استفاده از متخصصین حرفه ای خود در کشور کانادا و ایران (که مجموعه ای از بهترین متخصصین در رشته خود را تشکیل می دهند ) هدف اصلی را ارائه بهترین کیفیت کاری...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

مدیر عامل جدید صنایع شیر ایران منصوب شد

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

امکان خرید و پرداخت سیم‌کارت از طریق تلفن توسط شاتل موبایل

آذر 1396,27 سرویس خبری

شاتل‌ موبایل به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور، قابلیت خرید تلفنی سیم‌کارت و مودم با امکان پرداخت از طریق کدهای دستوری تلفن همراه را امکان‌پذیر کرد.

متقاضیان در سراسر کشور می‌توانند برای خرید سیم‌کارت و مودم‌های ثابت و همراه شاتل موبایل پس از ارتباط با مرکز تماس شبانه‌روزی این اپراتور به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و ثبت تلفنی سفارش خود، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش از طریق کد دستوری *۷۸۹# اقدام کنند.

گفتنی است علاوه بر قابلیت خرید تلفنی، خرید سیم‌کارت‌ها و مودم‌های همراه و ثابت شاتل‌موبایل‌ با قابلیت ۳G، ۴G و ۴.۵G و پیش شماره منحصر به فرد ۰۹۹۸ با کد یک، با قابلیت انتخاب شماره و پوشش در بیش از ۶۰۰ شهر کشور، از طریق وب سایت شاتل‌ موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

منبع:شاتل

امکانامکان پرداختامکان تلفنامکان توسطامکان خریدامکان سیم‌کارتامکان شاتلامکان موبایلپرداختپرداخت امکانپرداخت تلفنپرداخت توسطپرداخت خریدپرداخت سیم‌کارتپرداخت شاتلپرداخت موبایلتلفنتلفن امکانتلفن پرداختتلفن توسطتلفن خریدتلفن سیم‌کارتتلفن شاتلتلفن موبایلتوسطتوسط امکانتوسط پرداختتوسط تلفنتوسط خریدتوسط سیم‌کارتتوسط شاتلتوسط موبایلخریدخرید امکانخرید پرداختخرید تلفنخرید توسطخرید سیم‌کارتخرید شاتلخرید موبایلسیم‌کارتسیم‌کارت امکانسیم‌کارت پرداختسیم‌کارت تلفنسیم‌کارت توسطسیم‌کارت خریدسیم‌کارت شاتلسیم‌کارت موبایلشاتلشاتل امکانشاتل پرداختشاتل تلفنشاتل توسطشاتل خریدشاتل سیم‌کارتشاتل موبایلموبایلموبایل امکانموبایل پرداختموبایل تلفنموبایل توسطموبایل خریدموبایل سیم‌کارتموبایل شاتل