در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

نیکی کریمی رسما به عنوان سفیر برند ال جی معرفی شد

آذر 1396,21 سرویس خبری

نیکی کریمی  توسط شرکت ال جی در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی آذر رسما به عنوان سفیر برند ال جی معرفی شد.

شرکت ال جی در مراسم فرش قرمز فیلم آذر به صورت رسمی نیکی کریمی را به عنوان سفیر برند خود معرفی کرد. نیکی کریمی که یکی از پرافتخارترین بازیگران زن ایران است، تهیه‌کنندگی فیلم آذر را به عهده داشته و همچنین در آن به ایفای نقش می‌پردازد. در این مراسم که در شب افتتاح سینما و فرش قرمز مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن با حضور مدیران ارشد شرکت ال جی‌ و گلدیران از جمله آقای دی اس آن، مدیرعامل ال جی و آقای دیلمی، رئیس هیئت مدیره شرکت گلدیران برگزار شده بود، فیلم آذر با اسپانسری شرکت ال جی در یک نمایش خصوصی اکران شد و بازیگران این فیلم در مراسم فرش قرمز حضور پیدا کردند.

در این مراسم علاوه بر معرفی نیکی کریمی به عنوان سفیر ال جی ، جایزه جشنواره شید فیلم آمریکا برای بهترین فیلم و بهترین بازیگر نیز به خانم نیکی کریمی اهدا شد. همچنین علاوه بر تقدیر از عوامل فیلم آذر، از ژاله علو نیز به عنوان مادر سینمای ایران تقدیر ویژه‌ای صورت گرفت.

آقای دی اس آن، مدیرعامل شرکت ال جی در ایران، در مورد این همکاری گفت:

ما در ال جی بسیار مفتخریم که علاوه بر حمایت از سینما و بازیگران، توانسته‌ایم همکاری خود با خانم نیکی کریمی را بیش از پیش گسترش داده و ایشان را به عنوان سفیر برند ال جی معرفی کنیم. امیدواریم این همکاری منجر به اتفاقات خوبی بر هر دو طرف شود.

منبع:گجت نیوز

الال برندال بهال جیال رسماال سفیرال عنوانال کریمیال نیکیبرندبرند البرند بهبرند جیبرند رسمابرند سفیربرند عنوانبرند کریمیبرند نیکیبهبه البه برندبه جیبه رسمابه سفیربه عنوانبه کریمیبه نیکیجیجی الجی برندجی بهجی رسماجی سفیرجی عنوانجی کریمیجی نیکیرسمارسما الرسما برندرسما بهرسما جیرسما سفیررسما عنوانرسما کریمیرسما نیکیسفیرسفیر السفیر برندسفیر بهسفیر جیسفیر رسماسفیر عنوانسفیر کریمیسفیر نیکیعنوانعنوان العنوان برندعنوان بهعنوان جیعنوان رسماعنوان سفیرعنوان کریمیعنوان نیکیکریمیکریمی الکریمی برندکریمی بهکریمی جیکریمی رسماکریمی سفیرکریمی عنوانکریمی نیکینیکینیکی النیکی برندنیکی بهنیکی جینیکی رسمانیکی سفیرنیکی عنواننیکی کریمی