در حال بارگذاری اطلاعات

-

کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای کوروش در راستای تکمیل زنجیره ارزش گروه صنعتی گلرنگ و به منظور ارایه محصولات تندگردش از طریق خرده‌فروشی تاسیس گردیده است. این شرکت همواره احترام به حقوق کلیه ذی‌نفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می‌نهد. این شرکت ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

ششمین و بزرگترین شعبه آقای فرش در شهر تاریخی اصفهان افتتاح خواهد شد

بازدید مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

اعطای تندیس بخش مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به اکالا

همزمانی پنج سالگی افق کوروش با درج نماد این شرکت در بورس

راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا / افتتاح شعب در عراق به زودی

آذر 1396,11 سرویس خبری خرید وسرگرمی

مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در مراسم چهارمین سالگرد افتتاح افق کوروش در جمع خبرنگاران از راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا و حضور در خارج از مرزهای ایران خبر داد.

مهندس امیرخسرو فخریان مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در نشست خبری به مناسبت چهارمین سالگرد افتتاح افق کوروش به تشریح عملکرد و فعالیت های این شرکت پرداخت و در ادامه خبر داد که تعداد شعب این فروشگاه به 800 شعبه رسیده که 20شعبه آن فرانچایز هستند و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال تعداد شعب افق کوروش به 900 شعبه خواهد رسید.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در این مدت توانسته است از منظر  وسعت، فروش، تعداد نیروی انسانی و شعب به رتبه قابل توجهی دست پیدا کند و برآوردهای ما نشان می دهد که در بخش های فروش و توسعه به 100 درصد اهداف ترسیم شده رسیده ایم.

فخریان از ارائه دو هزار قلم کالا در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خبر داد و در ادامه از راه اندازی فروشگاه اینترنتی افق کوروش با برند اُکالا خبر داد که در حال حاضر اقلام سوپرمارکتی عرضه می کند.وی همچنین از اقدام مهم دیگری هم در راه اندازی فروشگاه با برند “فمیلی” در اندازه هایپر در استان گلستان و گنبد در مساختی بالغ بر 3 هزار متر رونمایی کرد.

وی در عین حال یکی دیگر از برنامه های آتی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش را راه اندازی و افتتاح شعبه در شهر بغداد عراق اعلام کرد و گفت: افق کوروش به زودی در خارج از مرزهای کشور نیز فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که این اولین حضور جدی فروشگاه های زنجیره ای ایرانی و همچنین محصولات ایرانی در بازارهای صادراتی خواهد بود.

وی به باشگاه مشتریان افق کوروش هم اشاره کرد که همواره با نوآوری همراه مشتریان است. به گفته او “تخفیف پلاس” تازه ترین نوآوری در جهت برآورده کردن خواسته مشتریان است و افق کوروش سعی می کند که در این مسیر همیشه یک قدم از مشتریان جلوتر باشد. در پایان این مراسم که به مناسبت چهارمین سالگرد افتتاح فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برگزار شد، خبرنگاران به رسم یادگار و یادبود چهارسالگی افق کوروش را تبریک گفتند.

منبع:افق کوروش

افتتاحافتتاح افقافتتاح اُکالاافتتاح اندازیافتتاح اینترنتیافتتاح باافتتاح برندافتتاح راهافتتاح شعبافتتاح عراقافتتاح فروشگاهافتتاح کوروشافقافق افتتاحافق اُکالاافق اندازیافق اینترنتیافق باافق برندافق راهافق شعبافق عراقافق فروشگاهافق کوروشاُکالااُکالا افتتاحاُکالا افقاُکالا اندازیاُکالا اینترنتیاُکالا بااُکالا برنداُکالا راهاُکالا شعباُکالا عراقاُکالا فروشگاهاُکالا کوروشاندازیاندازی افتتاحاندازی افقاندازی اُکالااندازی اینترنتیاندازی بااندازی برنداندازی راهاندازی شعباندازی عراقاندازی فروشگاهاندازی کوروشاینترنتیاینترنتی افتتاحاینترنتی افقاینترنتی اُکالااینترنتی اندازیاینترنتی بااینترنتی برنداینترنتی راهاینترنتی شعباینترنتی عراقاینترنتی فروشگاهاینترنتی کوروشبابا افتتاحبا افقبا اُکالابا اندازیبا اینترنتیبا برندبا راهبا شعببا عراقبا فروشگاهبا کوروشبرندبرند افتتاحبرند افقبرند اُکالابرند اندازیبرند اینترنتیبرند بابرند راهبرند شعببرند عراقبرند فروشگاهبرند کوروشراهراه افتتاحراه افقراه اُکالاراه اندازیراه اینترنتیراه باراه برندراه شعبراه عراقراه فروشگاهراه کوروششعبشعب افتتاحشعب افقشعب اُکالاشعب اندازیشعب اینترنتیشعب باشعب برندشعب راهشعب عراقشعب فروشگاهشعب کوروشعراقعراق افتتاحعراق افقعراق اُکالاعراق اندازیعراق اینترنتیعراق باعراق برندعراق راهعراق شعبعراق فروشگاهعراق کوروشفروشگاهفروشگاه افتتاحفروشگاه افقفروشگاه اُکالافروشگاه اندازیفروشگاه اینترنتیفروشگاه بافروشگاه برندفروشگاه راهفروشگاه شعبفروشگاه عراقفروشگاه کوروشکوروشکوروش افتتاحکوروش افقکوروش اُکالاکوروش اندازیکوروش اینترنتیکوروش باکوروش برندکوروش راهکوروش شعبکوروش عراقکوروش فروشگاه