در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

با ارزش ترین برندهای ۲۰۱۷ کدامند؟

آبان 1396,29 سرویس خبری

برندهای موفق تجاری در جهان با توجه به جایگاهی که در بازار دارند ارز‌ش‌گذاری می‌شوند. ارزش برند هم از جهت ظاهری یعنی آنچه که از یک کسب و کار در جامعه دیده می‌شود و هم از جهت ثبات ساختاری بررسی می‌شود.

برتد تحریک کننده و برانگیزاننده احساسات در مشتری است. برند هر چقدر قوی‌تر باشد بهتر می‌تواند مشتری جذب کند و از آن مهمتر مشتری‌های قبلی را حفظ کند. با گذشت زمان و جا افتادن برند در بازار، دارای ارزش می‌شود. این ارزش شاید با شاخص پول سنجیده شود اما دربردارنده کیفیت، رعایت حقوق مصرف کننده و چندین مورد دیگر است که مجموع آن‌ها ارزش برند را معین می‌کند.

سایت Interbrand به صورت اختصاصی به ارزش گذاری برند می‌پردازد. در این رتبه‌بندی برندها عواملی مانند قدرت برند، نقش آن در بازار محصولات و خدمات، گستردگی و آشنایی مردم با برند و سطح تاثیر برند در فروش هم در نظر گرفته می‌شود.

با ارزش ترین برندهای ۲۰۱۷

سایت Interbrand مطابق روال سالانه خود، در سال ۲۰۱۷ هم رتبه بندی ۱۰۰ برند برتر را منتشر کرد. شرکت اپل برترین و با ارزش‌ترین برند ۲۰۱۷ با ارزش حدودی ۱۸۴ میلیارد دلار است. سیب گاز زده لوگو معروف اپل روی لپ تاپ، گوشی موبایل و دیگر محصولات اپل، تمایز و تفاوت با دیگر کالاهای مشابه را نشان می‌دهد. اپل نسبت به سال گذشته ۳ درصد رشد داشته است.

در رتبه دوم رتبه بندی با ارزش‌ترین برند ۲۰۱۷ گوگل این نام آشنا با ارزش ۱۴۷ میایارد دلار به چشم می‌خورد. کمتر کسی پیدا می‌شود که از اینترنت استفاده کرده باشد و با گوگل غول دنیای اینترنت آشنا نباشد. گوگل نسبت به سال ۲۰۱۶ رشد ۶ درصدی داشته است.رتبه سوم را هم یک شرکت فناوری و رایانه اشغال کرده است. مایکروسافت با ارزش برند ۸۰ میلیون دلار شاید نسبت به رتبه اول و دوم فاصله زیادی داشته باشد اما رشد خوب ۲۰ درصدی را تجربه کرده است. با نگاه به ۱۰ رتبه اول با ارزش ترین برندهای ۲۰۱۷ می‌بینیم اکثر آن‌ها جزو شرکت‌های فناوری مبتنی بر رایانه و اینترنت هستند.

چند برند تازه وارد به لیست با ارزش ترین برندهای ۲۰۱۷ دیده می‌شود. نت فلیکس در رتبه ۷۸ با ارزش ۵/۶ میلیارد دلار و شرکت Salesforce با ارزش ۵/۲ میلیارد دلار در رتبه ۸۴ امسال به لیست ۱۰۰ برند برتر صعود کرده‌اند.

منبع:پیمنت24

 

۲۰۱۷۲۰۱۷ ارزش۲۰۱۷ با۲۰۱۷ برندهای۲۰۱۷ ترینارزشارزش ۲۰۱۷ارزش باارزش برندهایارزش ترینبابا ۲۰۱۷با ارزشبا برندهایبا ترینبرندهایبرندهای ۲۰۱۷برندهای ارزشبرندهای بابرندهای ترینترینترین ۲۰۱۷ترین ارزشترین باترین برندهای