در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

اخذ گواهينامه هاي بين المللي سيستمهاي مديريت يكپارچه (IMS) توسط شرکت پاکسان

برند مای موفق به دریافت تندیس ارزشمند نشان تجاری برتر ایران شد

برگزاری جشن بزرگداشت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن با حضور بانوان شرکت پاكسان

وب سایت سافتلن موفق به اخذ جایزه بین المللی Special Kudos در مسابقات بین المللی CSS Design Awards گردید.

نشست مسئولین شرکت پاکسان با مدیران، کارگزاران و تحلیل گران بازار بورس

انتخاب شرکت پاکسان به عنوان صادرکننده ممتاز کشور

مهر 1396,30 سرویس خبری زیبایی و سلامت

مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشور با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از نمایندگان مجلس و صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور همزمان با 29مهرماه روز ملی صادرات در محل اجلاس سران برگزار شد.

در این همایش معاون اول رئیس جمهور در جمع صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور گفت: حضور در بازارهای بین المللی، نیازمند کاهش هزینه و بهبود بهره وری است، به نحوی که کیفیت باید به صورت جدی ارتقا یابد، پس اگر بخواهیم اقتصاد توانمندی داشته باشیم که درآمدهای متنوعی دارد، درآمدی که می‌تواند جایگزین شود در حقیقت پول حاصل از صادرات غیرنفتی است.

در بخش دیگری از این مراسم محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در جمع صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشور گفت: در توسعه صادرات، چالش‌ها و فرصت‌های زیادی وجود دارد که همه صادرکنندگان بارها آن را از زبان مسئولین شنیده اند؛ اما این سوال کلی مطرح است که چرا علیرغم اینکه انباشت تجربه تاریخی یک صد ساله ایرانیان و تلاش آنها برای دستیابی به بازارهای صادراتی را شاهد هستیم، اما شکاف بین داشته‌ها و خواسته‌های تجار و تولیدکنندگان در عرصه تولید، تجارت و صادرات وجود دارد.

در بیست و یکمین دوره تجلیل از صادرکنندگان ممتاز و نمونه کشوری، از نه صادرکننده ممتاز و پنجاه و یک صادرکننده نمونه تقدیر و با اهدای تندیس زرین و لوح سپاس از آنها تجلیل به عمل آمد.

ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه به مشتریان، استفاده از دانش، مهارت و تخصص کارشناسان، اهتمام در حفظ حقوق و منافع مردم، ارتقای توان تولید بنگاه های صنعتی و معدنی، اجرای اثربخش قوانین و الزامات قانونی و به کارگیری شیوه های نوین در ارائه خدمات، معیارهای انتخاب صادرکنندگان نمونه بوده است و پاکسان به عنوان برترين صادرکننده محصولات شوينده و بهداشتي اين موفقيت را کسب کرد.

شرکت پاکسان با بیش از نیم قرن تجربه در تولید و صادرات محصولات شوینده و بهداشتی برای هفتمین سال، موفق به دریافت لوح زرین و عنوان صادرکننده ممتاز کشور شد.شرکت پاکسان بیش از پنجاه محصول صادراتی دارد و محصولات خود را به حدود پانزده کشور از جمله عراق، افغانستان و کشورهای آسیای میانه وCIS…. صادر می کند و سال گذشته 26میلیون 875هزارو 846مبلغ ارزش دلاری بر اساس اظهارات گمرکی ارز‌آوری داشته است.

بیست و نهم مهرماه، به عنوان روز ملی صادرات نامگذاری شده و هر ساله دولتمردان در مراسمی از خدمات صادرکنندگان قدردانی می کنند.

منبع: پاکسان

انتخابانتخاب بهانتخاب پاکسانانتخاب شرکتانتخاب صادرکنندهانتخاب عنوانانتخاب کشورانتخاب ممتازبهبه انتخاببه پاکسانبه شرکتبه صادرکنندهبه عنوانبه کشوربه ممتازپاکسانپاکسان انتخابپاکسان بهپاکسان شرکتپاکسان صادرکنندهپاکسان عنوانپاکسان کشورپاکسان ممتازشرکتشرکت انتخابشرکت بهشرکت پاکسانشرکت صادرکنندهشرکت عنوانشرکت کشورشرکت ممتازصادرکنندهصادرکننده انتخابصادرکننده بهصادرکننده پاکسانصادرکننده شرکتصادرکننده عنوانصادرکننده کشورصادرکننده ممتازعنوانعنوان انتخابعنوان بهعنوان پاکسانعنوان شرکتعنوان صادرکنندهعنوان کشورعنوان ممتازکشورکشور انتخابکشور بهکشور پاکسانکشور شرکتکشور صادرکنندهکشور عنوانکشور ممتازممتازممتاز انتخابممتاز بهممتاز پاکسانممتاز شرکتممتاز صادرکنندهممتاز عنوانممتاز کشور