در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند. تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

خدمات ویژه بانک شهر به زائران حسینی در ایام اربعین

آبان 1396,12 سرویس خبری

رئیس ستاد اربعین بانک شهر از خدمات دهی گسترده این بانک به زائران حسینی، همزمان با ایام اربعین خبرداد.، سید حسین مظلوم با اعلام این خبر گفت: بانک شهر در 4 مرز خسروي، مهران، شلمچه و چزابه در مسیر تردد زائران حسینی در حال خدمت رسانی است.

وی افزود: مانند سال‌های گذشته که در 3 استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان شاهد افزایش تردد زائران هستیم، علاوه بر آمادگی این بانک برای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان عازم کشور عراق که در حال انجام است، برنامه ریزی لازم برای ارائه خدمات در زمان‌های بعد از ساعات اداری در شعب کشیک صورت پذیرفته است.

مظلوم خاطرنشان کرد: برنامه ریزی لازم به گونه ای انجام شده که در صورت بروز هرگونه مشکل یا اختلال احتمالی در عملکرد دستگاه‌های خودپرداز و سایر تجهیزات خدمات رسانی در مرزهای 4 گانه ، راهبران بانک شهر در کوتاهترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکل احتمالی خواهند کرد.

معاون پشتیبانی، املاک و ساختمان بانک شهر با تاکید بر این‌که یکی از نیازهای اساسی زائران اربعین حسینی، دسترسی به پول و خدمات بانکی است، ادامه داد: در سال گذشته خدمات کاملی از سوی این بانک به زائران ارایه و همچنین تلاش شد که خدمات بانکی در سالجاری در حدود مجوزهای صادره کامل‌و به روز باشد. رئیس ستاد اربعین بانک شهر با اشاره به محل استقرار تجهیزات و ارائه خدمات بانکی و پولی بانک شهر در مرزهای مورد نظر گفت :در مرز چذابه یک دستگاه خودپرداز سیار در محل پایانه مرزی ، یک دستگاه خودپرداز سیار در محل استقرار موکب های پذیرایی در جنب پایانه مرزی ،یک دستگاه پیشخوان سیار در میدان خروجی سوسنگرد بطرف پایانه مرزی و موکب بانک شهر در محل استقرار موکب های مردمی جنب پایانه مرزی چذابه به هموطنان خدمت رسانی می‌کنند.

مظلوم ادامه داد: مرز شلمچه نیز یک دستگاه خودپرداز سیار در محل استقرار مواکب پذیرایی، جنب موکب شهرداری تهران، یک دستگاه پیشخوان شهرنت ثابت در میدان مقاومت خرمشهر‏- ابتدای اتوبان ولایت( مسیر مرز شلمچه) و موکب بانک شهر در جنب موکب شهرداری تهران به زائران خدمات بانکی کامل ارایه می دهند. به گفته وی، در مرز مهران نیز یک پیشخوان شهرنت ثابت از سال‌های گذشته فعال است و همچنین در سالجاری نیز یک دستگاه پیشخوان شهرنت سیار و یک دستگاه خودپرداز سیار در کنار پایانه به منظور خدمات بیشتر نصب شده است.

منبع: بانک شهر

اربعیناربعین ایاماربعین بانکاربعین بهاربعین حسینیاربعین خدماتاربعین دراربعین زائراناربعین شهراربعین ویژهایامایام اربعینایام بانکایام بهایام حسینیایام خدماتایام درایام زائرانایام شهرایام ویژهبانکبانک اربعینبانک ایامبانک بهبانک حسینیبانک خدماتبانک دربانک زائرانبانک شهربانک ویژهبهبه اربعینبه ایامبه بانکبه حسینیبه خدماتبه دربه زائرانبه شهربه ویژهحسینیحسینی اربعینحسینی ایامحسینی بانکحسینی بهحسینی خدماتحسینی درحسینی زائرانحسینی شهرحسینی ویژهخدماتخدمات اربعینخدمات ایامخدمات بانکخدمات بهخدمات حسینیخدمات درخدمات زائرانخدمات شهرخدمات ویژهدردر اربعیندر ایامدر بانکدر بهدر حسینیدر خدماتدر زائراندر شهردر ویژهزائرانزائران اربعینزائران ایامزائران بانکزائران بهزائران حسینیزائران خدماتزائران درزائران شهرزائران ویژهشهرشهر اربعینشهر ایامشهر بانکشهر بهشهر حسینیشهر خدماتشهر درشهر زائرانشهر ویژهویژهویژه اربعینویژه ایامویژه بانکویژه بهویژه حسینیویژه خدماتویژه درویژه زائرانویژه شهر