در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

مهم‌ترین مزایای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در ایران

آبان 1396,04 سرویس خبری

طرح رجیستری موبایل از روز جمعه ۲۸ مهرماه رسما با مانیتورینگ شبکه آغاز شد. معتمدی، وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد اجرای این طرح می‌گوید رجیستری پیش از این در کشورهای توسعه یافته اجرا شده و مزایای بسیاری برای مردم خواهد داشت. به گفته معتمدی، این طرح از یک سو به نفع مردم است و از سوی دیگر می‌تواند به دولت نیز کمک کند.

اولین مزیت طرح رجیستری این است که دیگر سرقت گوشی های تلفن همراه توجیه اقتصادی ندارد چون با اجرای طرح، همه گوشی های موبایل قابل رهگیری به صورت آنلاین هستند. وی همچنین با اشاره به پیگیری سریع‌تر جرایم تلفنی با اجرای رجیستری گفت این طرح قطعا به سود حاکمیت نیز خواهد بود چون همان طور که تعیین هویت صاحبان تلفن ثابت به راحتی صورت می‌گیرد، از این پس صاحبان گوشی های موبایل هم قابل شناسایی می‌شوند که این امر به پیگیری جرایم قضایی کمک بسیاری خواهد کرد.

ممانعت از ورود گوشی های تلفن همراه قاچاق به کشور از دیگر مزایای اجرای طرح رجیستری است. ورود کالاهای قاچاق موجب عدم سود بردن دولت از درآمدهای گمرکی و مالیاتی می‌شود که به تبع آن، اثرات بسیار منفی را در پی خواهد داشت.

معتمدی، افزایش بودجه عمومی کشور را چهارمین مزیت طرح رجیستری دانست و گفت بدون تردید با جلوگیری از قاچاق کالا، دولت با کسری بودجه کمتری مواجه می‌شود و در نهایت این امر به نفع مردم خواهد بود. وی در مورد یکی دیگر از مزایای اجرای طرح رجیستری می‌گوید مهم‌ترین اثر رجیستری این است که از ورود کالاهای قاچاق به اسم برندهای معتبر به کشور جلوگیری می‌شود و مردم می‌توانند خرید‌های مطمئن‌تری از نظر کیفیت، اصالت و خدمات پس از فروش داشته باشند.

به گفته وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات، طرح رجیستری تلفن همراه در کشورهای توسعه یافته به طور موفقیت آمیزی اجرا شده و در این کشورها، همه کالاها از جمله تجهیزات دارای سیم کارت از مبدا تا مقصد یعنی از گمرک تا مصرف کننده نهایی رجیستر شده و به آسانی قابل ردیابی هستند.

وی در پایان تاکید کرد که ممکن است برخی افراد برای اجرای طرح رجیستری موانعی ایجاد کنند اما بعید است آنقدر قدرت داشته باشند که بتوانند جلوی اجرای قانون بایستند چون دولت و مجلس از این طرح حمایت می‌کنند.

منبع: وبلاگ ال جی

اجرایاجرای ایراناجرای تلفناجرای دراجرای رجیستریاجرای طرحاجرای مزایایاجرای مهم‌تریناجرای همراهایرانایران اجرایایران تلفنایران درایران رجیستریایران طرحایران مزایایایران مهم‌ترینایران همراهتلفنتلفن اجرایتلفن ایرانتلفن درتلفن رجیستریتلفن طرحتلفن مزایایتلفن مهم‌ترینتلفن همراهدردر اجرایدر ایراندر تلفندر رجیستریدر طرحدر مزایایدر مهم‌تریندر همراهرجیستریرجیستری اجرایرجیستری ایرانرجیستری تلفنرجیستری دررجیستری طرحرجیستری مزایایرجیستری مهم‌ترینرجیستری همراهطرحطرح اجرایطرح ایرانطرح تلفنطرح درطرح رجیستریطرح مزایایطرح مهم‌ترینطرح همراهمزایایمزایای اجرایمزایای ایرانمزایای تلفنمزایای درمزایای رجیستریمزایای طرحمزایای مهم‌ترینمزایای همراهمهم‌ترینمهم‌ترین اجرایمهم‌ترین ایرانمهم‌ترین تلفنمهم‌ترین درمهم‌ترین رجیستریمهم‌ترین طرحمهم‌ترین مزایایمهم‌ترین همراههمراههمراه اجرایهمراه ایرانهمراه تلفنهمراه درهمراه رجیستریهمراه طرحهمراه مزایایهمراه مهم‌ترین