در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

ال‌جی؛ حامی همیشگی گسترش ورزش

آبان 1396,08 سرویس خبری

بسیاری از سیستم‌های آموزشی در بین مباحث آموزشی مختلف خود همیشه سهم کمتری برای ورزش در نظر گرفته و بیشتر تمرکز خود را روی دروس تئوری و حفظی می‌گذارند. عاملی که نه تنها باعث می‌شود بچه‌ها علاقه خود را به ورزش از دست بدهند بلکه سلامت آنها را نیز به خطر می‌اندازد.

بسیاری از کودکان متولد دهه ۷۰ و ۸۰ با توجه به رشد وسایل الکترونیکی فعالیت کمتری نسبت به نسل‌های قبلی خود داشته و در همان کودکی دچار مشکلات اضافه وزن می‌شوند. اتفاقی که با تشویق آنها به ورزش می‌توان به راحتی جلوی آن را گرفت و به علاوه روحیه رقابت‌پذیری و سخت‌کوشی را در آنها تقویت کرد.

شاید در نگاه اول ورزش فقط روی جسم تاثیرگذار باشد ولی اگر تا به حال به سراغ ورزش‌های حرفه‌ای رفته‌ باشید متوجه می‌شوید که چقدر شاداب‌تر و پرانرژی‌تر می‌شوید. متاسفانه به خاطر کمتر توجه نکردن سیستم‌های آموزشی به این مسئله و البته نبود انگیزه‌های کافی برای ورزش کردن، روحیه بسیاری از نوجوانان و جوانان مانند بدن آنها ضعیف شده است. در این میان بعضی شرکت‌ها مانند شرکت ال‌جی با برگزاری مسابقات مختلف تلاش می‌کند سهمی در تشویق جوانان به ورزش ایفا کرده و اهمیت این مسئله را بیشتر از پیش نشان دهد.

این شرکت هر ساله در ایران جام سفیر را برای مسابقات تکواندو برگزار کرده و به منتخبین آن جوایز نفیس مختلفی تقدیم می‌کند. امسال نیز شرکت سی و نهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان، در دو بخش زنان و مردان با عنوان «جام سفیر کره جنوبی» با اسپانسری شرکت ال‌جی و به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار شد.

این مسابقات که مهم‌ترین دوره مسابقات کشوری تکواندو در سال محسوب می‌شود، به خاطر حمایت سفارت کره «جام سفیر» نام گرفته است و به مدت چهار روز و با حضور تعداد زیادی تکواندوکار و در قالب تیم‌های مختلفی از سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود. مسابقات جام سفیر در چند سال گذشته نیز با پشتیبانی و حمایت ویژه شرکت ال‌جی برگزار شده و امسال هم این شرکت کره‌ای علاوه بر قبول اسپانسری تمامی جوایز این دوره را نیز تامین کرد.

امسال ال‌جی به نفرات اول خانم‌ها و آقایان گوشی پرچم‌دار قدرتمند G6 را اهدا کرد. نفرات دوم این مسابقات از میان‌رده محبوب ال‌جی یعنی Q6 بهره‌مند شدند و نفرات سوم وزن‌های مختلف خانم‌ها و آقایان اسپیکر قابل حمل PH4 را به منزل بردند.  این اسپیکر به بهترین‌های هر بخش نیز اهدا شد.

امسال در کنار بخش اصلی مسابقات، بخش قرآنی نیز برگزار شده و شرکت ال‌جی نیز به برترین‌های این بخش جوایز نفیسی اهدا کرد. جوایز متنوع ال‌جی به همین‌ جا ختم نشده و ال‌جی به بهترین بازیکنان دو بخش آقایان و خانم‌ها در همه ۱۴ گروه جوایز خاصی اهدا کرد.

 

سید حسین زینال حسینی، ریس کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو نیز ضمن تشکر ویژه از شرکت ال‌جی در اسپانسری همه جانبه مسابقات، این شرکت را عامل بالارفتن سطح مسابقات دانست. همچنین به گفته او اهدای جوایز نفیس ال‌جی در رقابت‌ها باعث انگیزه‌ بیشتر ورزشکاران به خصوص در بخش خانم‌ها شده است و در مجموع گرما و شور خاصی به مسابقات بخشیده است.

ال‌جی با اجرای برنامه‌های آموزشی و تشویقی نظیر جام سفیر در تلاش است تا ورزش‌های مهمی مثل تکواندو را هرچه بیشتر فراگیر کند تا جوانان بیشتری به سمت ورزش حرفه‌ای کشیده شوند. ورزش‌هایی که جسم و روح آنها را برای مقابله با هر مشکلی آماده خواهد کرد.

منبع: وبلاگ ال جی

ال‌جی؛ال‌جی؛ حامیال‌جی؛ گسترشال‌جی؛ همیشگیال‌جی؛ ورزشحامیحامی ال‌جی؛حامی گسترشحامی همیشگیحامی ورزشگسترشگسترش ال‌جی؛گسترش حامیگسترش همیشگیگسترش ورزشهمیشگیهمیشگی ال‌جی؛همیشگی حامیهمیشگی گسترشهمیشگی ورزشورزشورزش ال‌جی؛ورزش حامیورزش گسترشورزش همیشگی