در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

تبلت تاشو مایکروسافت مجهز به ویندوز 10 با معماری ARM در دست توسعه است

آبان 1396,07 سرویس خبری محصولات جدید

شنیده‌ها حاکی از آن است که تبلت تاشو مایکروسافت به عنوان یک محصول مجهز به ویندوز 10 با معماری ARM‌ در دست توسعه است. این محصول سال 2018 عرضه می‌شود.

اگر به خاطر داشته باشید، طی سال‌های 2009 و 2010 میلادی برخی شایعات ادعا می‌کردند مایکروسافت مشغول کار بر روی یک تبلت تاشو با نام Courier است. در نهایت ما هرگز با این محصول ملاقات نکردیم تا آیپدهای اپل به پادشاه این بازار تبدیل شوند. حال جالب اینجاست که بار دیگر شنیده می‌شود، مایکروسافت مشغول کار بر روی یک محصول مشابه دیگر است که حداقل از نظر مفهومی شبیه به پروژه کنسل شده Courier خواهد بود. این محصول که کدنام “Andromeda” برای آن انتخاب شده، از ویندوز 10 با معماری ARM برخوردار خواهد بود.

این گجت از قابلیت‌های تلفنی برخوردار خواهد بود، اما یک گوشی هوشمند نیست و با نام تبلت آن را صدا می‌زنیم. اگرجه زمانی که تا می‌شود، شما می‌توانید به راحتی آن را داخل جیب خود قرار دهید. نکته جذاب دیگر تبلت تاشو مایکروسافت نیز پشتیبانی از قلم هوشمند است. به طور مثال، در اینجا یک اپلیکیشن یادداشت برداری وجود دارد که می‌تواند همراه با صفحات مجازی در سراسر دستگاه، حس واقعی نوشتن را به کاربرانش ارائه کند.

انتظار می‌رود آخرین تراشه‌ی اسنپدراگون کمپانی کوالکام قدرتبخش تبلت تاشو مایکروسافت باشد. اگرچه مایکروسافت نمی‌خواهد جای هیچ یک از رقبای اندرویدی و آی او اسی در بازار را بگیرد، اما آن‌ها می‌خواهند پلتفرم منحصر به فرد خودشان را گسترش دهند. «نشریه دیجیتالی» چیزی است که شاید این پلتفرم نام گیرد. این شرکت پیشتر عنوان کرده بود که یک محصول موبایلی را بار دیگر تولید خواهد کرد، اما آن دیوایس یک گوشی هوشمند نخواهد بود. تمامی این اطلاعات کاملا با آنچه که از Andromeda شنیده‌ایم مطابقت دارد.

نام احتمالی تبلت تاشو مایکروسافت

به نظر می‌رسد این محصول جزوی از خانواده سرفیس محسوب می‌شود و چیزی شبیه به سرفیس نوت و یا سرفیس ژورنال نام خواهد گرفت. همکاران سخت افزاری مایکروسافت نیز شاید ساخت محصولی مشابه به تبلت تاشو مایکروسافت مجهز به Windows 10 on Arm را در راستای کار خود قرار دهند، اما این‌ها تماما حدس و گمانه زنی است. متاسفانه تا بدین لحظه هیچ یک از جزئیات سخت افزاری مربوط به Andromeda‌ به بیرون درز پیدا نکرده است. ما حتی نمی‌دانیم که آیا این دیوایس از یک نمایشگر با قابلیت تاشو برخوردار است و یا دو نمایشگر به هم چسبیده بر روی یکدیگر قرار می‌گیرند،‌ بهره می‌برد.

منبع:گجت نیوز

ARMARM تاشوARM تبلتARM توسعهARM مایکروسافتARM مجهزARM معماریARM ویندوزتاشوتاشو ARMتاشو تبلتتاشو توسعهتاشو مایکروسافتتاشو مجهزتاشو معماریتاشو ویندوزتبلتتبلت ARMتبلت تاشوتبلت توسعهتبلت مایکروسافتتبلت مجهزتبلت معماریتبلت ویندوزتوسعهتوسعه ARMتوسعه تاشوتوسعه تبلتتوسعه مایکروسافتتوسعه مجهزتوسعه معماریتوسعه ویندوزمایکروسافتمایکروسافت ARMمایکروسافت تاشومایکروسافت تبلتمایکروسافت توسعهمایکروسافت مجهزمایکروسافت معماریمایکروسافت ویندوزمجهزمجهز ARMمجهز تاشومجهز تبلتمجهز توسعهمجهز مایکروسافتمجهز معماریمجهز ویندوزمعماریمعماری ARMمعماری تاشومعماری تبلتمعماری توسعهمعماری مایکروسافتمعماری مجهزمعماری ویندوزویندوزویندوز ARMویندوز تاشوویندوز تبلتویندوز توسعهویندوز مایکروسافتویندوز مجهزویندوز معماری