در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

مشارکت سه ساله ال‌جی برای حمایت از پنجمین مسابقه بزرگ LPGA

شهریور 1396,20 سرویس خبری

ال‌جی وارد توافقی با انجمن گلف حرفه‌ای بانوان شده است تا با مسابقات قهرمانی اِویان (Evian Championship) به عنوان یک شریک جهانی تا سال ۲۰۲۰ همکاری داشته باشد. این مسابقه پنجمین مسابقه بزرگ و مهم در تور LPGA است و مسابقات ANA Inspiration، مسابقات قهرمانی زنان KPMG Women’s PGA Championship، مسابقات آزاد زنان امریکا و مسابقات آزاد زنان Ricoh جزو چهار مسابقه اول هستند. این سری از مسابقات در زمین گلف اویان واقع در Évian-les-Bains فرانسه هر سال در ماه سپتامبر برگزار می‌شود و رقابت‌های امسال نیز از ۱۴ تا ۱۷ سپتامبر خواهد بود.

مسابقات قهرمانی اویان به عنوان پنجمین و آخرین مسابقه هر سال ۲۴ میلیون بیننده از ۱۷۰ کشور دنیا دارد. این جذابیت گسترده مشتاقان بازی گلف برای ال‌جی الکترونیکس فرصتی فراهم می‌آورد تا بالغ بر ۳۰ میلیون دلار برای تبلیغات خود هزینه کند.

برند LG SIGNATURE جدیدترین برند محصولات ممتاز و فوق پیشرفته ال‌جی است که پیشرفته‌ترین فناوری‌ها، بهترین طراحی و راحتی در استفاده را دارد. این برند در بازارهای اصلی اروپا، آسیا و امریکای شمالی تا به امروز در دسترس قرار گرفته است و در حال حاضر شامل تلویزیون‌ OLED، ماشین لباسشویی، یخچال و دستگاه تصفیه هوا با طراحی منحصربه‌فرد می‌شود. ال‌جی تصمیم دارد همزمان با حمایت از مسابقات قهرمانی اویان دسترسی به محصولات برند LG SIGNATURE را در بازارهای جدیدی مانند خاورمیانه، روسیه و هند را در آینده‌ای نزدیک توسعه دهد.

برایان نا، معاون اجرایی و مدیر بازاریابی جهانی ال‌جی، می‌گوید: «پس از تسریع در عرضه جهانی برند LG SIGNATURE، ما تصمیم داریم اقدامات بازاریابی ممتازی را گسترش دهیم تا جایگاه این برند فوق پیشرفته را در بازار جهانی تحکیم کنیم. ال‌جی الکترونیکس با عرضه این محصولات به مشتریان ممتاز خود که علاقه‌مند به مسابقات بزرگ گلف هستند امیدوار است برند فوق پیشرفته LG SIGNATURE را توسعه دهد.»

منبع: ال جی

LPGALPGA ازLPGA ال‌جیLPGA برایLPGA بزرگLPGA پنجمینLPGA حمایتLPGA سالهLPGA سهLPGA مسابقهLPGA مشارکتازاز LPGAاز ال‌جیاز برایاز بزرگاز پنجمیناز حمایتاز سالهاز سهاز مسابقهاز مشارکتال‌جیال‌جی LPGAال‌جی ازال‌جی برایال‌جی بزرگال‌جی پنجمینال‌جی حمایتال‌جی سالهال‌جی سهال‌جی مسابقهال‌جی مشارکتبرایبرای LPGAبرای ازبرای ال‌جیبرای بزرگبرای پنجمینبرای حمایتبرای سالهبرای سهبرای مسابقهبرای مشارکتبزرگبزرگ LPGAبزرگ ازبزرگ ال‌جیبزرگ برایبزرگ پنجمینبزرگ حمایتبزرگ سالهبزرگ سهبزرگ مسابقهبزرگ مشارکتپنجمینپنجمین LPGAپنجمین ازپنجمین ال‌جیپنجمین برایپنجمین بزرگپنجمین حمایتپنجمین سالهپنجمین سهپنجمین مسابقهپنجمین مشارکتحمایتحمایت LPGAحمایت ازحمایت ال‌جیحمایت برایحمایت بزرگحمایت پنجمینحمایت سالهحمایت سهحمایت مسابقهحمایت مشارکتسالهساله LPGAساله ازساله ال‌جیساله برایساله بزرگساله پنجمینساله حمایتساله سهساله مسابقهساله مشارکتسهسه LPGAسه ازسه ال‌جیسه برایسه بزرگسه پنجمینسه حمایتسه سالهسه مسابقهسه مشارکتمسابقهمسابقه LPGAمسابقه ازمسابقه ال‌جیمسابقه برایمسابقه بزرگمسابقه پنجمینمسابقه حمایتمسابقه سالهمسابقه سهمسابقه مشارکتمشارکتمشارکت LPGAمشارکت ازمشارکت ال‌جیمشارکت برایمشارکت بزرگمشارکت پنجمینمشارکت حمایتمشارکت سالهمشارکت سهمشارکت مسابقه