در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

رونمایی از نخستین نمایشگر OLED ” قابل ارتجاع ” جهان سامسونگ

خرداد 1396,02 سرویس خبری

دیسپلی ویک رویداد مهمی است که در آن بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ جدیدترین اختراعات خود را در طول یک هفته زمان این نمایشگاه که در کالیفرنیا برگزار می شود به نمایش می گذارند.

احتمال دارد سامسونگ با معرفی نخستین نمایشگر OLED قابل ارتجاع در کنفرانس این نمایشگاه بیش از هر برند و تولید کننده دیگری طرفداران را مجذوب کند.  این نمایشگر ارتجاعی، پیشرفته ترین نمایشگر قابل انعطاف تا به امروز است.پنلی که در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد با قطر 9.1 اینچ می باشد که در هر دو جهت انعطاف پذیر است و تا 12mm قابلیت ارتجاع دارد در حالی که رزولوشن بالای نمایشگر را حفظ می کند.

این تکنولوژی اگرچه در مراحل اولیه تولید است، اما به زودی به بهترین شکل ارائه خواهد شد و هنوز امکان استفاده از این نمایشگر برای گوشی های هوشمند مشخص نیست.

سامسونگ اعلام کرده است در حالی که نمایشگر های OLED حال حاضر تنها قابلیت خم شدن در یک جهت را دارند، پنل های OLED ” قابل ارتجاع ” با بهره گیری از پیشرفته ترین تکنولوژی در حالت های مختلف منحنی، خمیده و لوله ای قابلیت خم شدن در تمامی جهات را دارند.

این نمایشگرها با قابلیت انعطاف پذیری بالا می توانند برای گجت های پوشیدنی، صنعت اتومبیل و هوش مصنوعی مورد استفاده قرار گیرند. از آنجا که این پنل ها هنوز برای تولید انبوه آماده نیستند، پنل های دیگر سامسونگ در حال حاضر برای گوشی های موبایل استفاده خواهند شد.

پنل سه بعدی OLED شیشه ای نیز در این نمایشگاه معرفی خواهد شد که مدل 5.09  اینچی برای دستگاه های واقعیت مجازی VR با توجه به کاربرد این دستگاه بسیار مناسب به نظر می رسد.

منبع: سامسونگ

” ارتجاع” قابلOLED ”OLED ارتجاعOLED ازOLED جهانOLED رونماییOLED سامسونگOLED قابلOLED نخستینOLED نمایشگرارتجاع OLEDارتجاع ازارتجاع جهانارتجاع رونماییارتجاع سامسونگارتجاع قابلارتجاع نخستینارتجاع نمایشگرازاز OLEDاز ارتجاعاز جهاناز رونماییاز سامسونگاز قابلاز نخستیناز نمایشگرجهانجهان OLEDجهان ارتجاعجهان ازجهان رونماییجهان سامسونگجهان قابلجهان نخستینجهان نمایشگررونماییرونمایی OLEDرونمایی ارتجاعرونمایی ازرونمایی جهانرونمایی سامسونگرونمایی قابلرونمایی نخستینرونمایی نمایشگرسامسونگسامسونگ OLEDسامسونگ ارتجاعسامسونگ ازسامسونگ جهانسامسونگ رونماییسامسونگ قابلسامسونگ نخستینسامسونگ نمایشگرقابل OLEDقابل ارتجاعقابل ازقابل جهانقابل رونماییقابل سامسونگقابل نخستینقابل نمایشگرنخستیننخستین OLEDنخستین ارتجاعنخستین ازنخستین جهاننخستین رونمایینخستین سامسونگنخستین قابلنخستین نمایشگرنمایشگر ”نمایشگر OLEDنمایشگر ارتجاعنمایشگر ازنمایشگر جهاننمایشگر رونمایینمایشگر سامسونگنمایشگر قابلنمایشگر نخستین