در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

برگزاری سه گرد همایی با میزبانی ایران هتل آنلاین در سه شهر اصفهان، شیراز و یزد

ایران هتل انلاین در همایشی بزرگ با حضور مدیران و مسئولین تمامی هتل های مشهداز پنل هوشمند خود (IHOTEL) رونمایی کرد

اولین کارگاه آموزشی پنل های هوشمند ایران هتل آنلاین در مشهد برگزار شد

تخفیف های پاییزی ایران_ هتل_آنلاین

تصاحب پارس آنلاین توسط های وب

صعود سفیر ایران هتل آنلاین به هشتمین قله مرتفع جهان

مهر 1396,12 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

مرتضی غلامپور با فتح قله ۸۱۶۳ متری ماناسلو واقع در کشور نپال، پرچم ایران هتل آنلاین را با شعار «هوشمندانه سفر کنید»، بر فراز هشتمین قله مرتفع و پنجمین قله فنی جهان به اهتزاز در آورد. مرتضی غلامپور کوهنورد ۳۰ ساله خراسانی و جوان‌ترین کوهنورد ایرانی دارای نشان پلنگ برفی، روز ۱۸ شهریورماه به همراه تیم منتخب هیات کوهنوردی استان خراسان رضوی از مشهد به سوی کشور نپال حرکت کرد و روز ۲۲ شهریورماه همراه با این تیم به بیس کمپ قله ماناسلو در ارتفاع ۴۹۰۰ متری رسیده و مسیر اصلی را برای فتح این قله آغار کرد.

این کوهنورد دلاور و با پشتکار در سال ۹۳ و با صعود موفقیت آمیز به قله پوبدا، نشان پلنگ برفی را از کشور روسیه دریافت و برای ایران عزیز افتخار آفرینی کرده بود. نشان پلنگ برفی تنها به کوهنوردانی اعطا می‌شود که بر فراز پنج قله بالای هفت هزار متر در روسیه و کشورهای مشترک المنافع فعلی، یعنی قلل سامانی، کورژنفسکایا، ابن سینا (لنین سابق)، پوبدا و خانتانگری صعود کنند.

مرتضی غلامپور بعد از ظهر چهارشنبه ۵ مهرماه، در ساعت ۱۶:۵۵ قله ۸۱۶۳ متری ماناسلو را با شعار «امام حسین (ع)، مظهر عزت و آزادگی» فتح کرده و پرچم ایران هتل را بر بلندای این قله به اهتزاز در آورد.

ایران هتل آنلاین (آی هو) شبکه رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر ایران، اقامتگاه‌های بیش از ۳۰۰ شهر ایران همچون هتل‌های یزد، مشهد، تهران و … را تحت پوشش قرار داده و با تاکید بر شعار «هوشمندانه سفر کنید»، پیوسته در جهت هموار سازی جریان سفر و گردشگری گام بر می‌دارد.

این شرکت با ایجاد امکان رزرو آنلاین در بیش از ۱۵۰۰ هتل با پراکندگی بسیار در غرب، شرق، شمال، جنوب و مرکز ایران شامل هتل‌های اصفهان، کیش، رشت، تبریز و… روند سیر و سیاحت را سهولت بخشیده و طیف گوناگونی از اقامتگاه‌ها را مطابق با سلیقه‌های متفاوت در دسترس قرار داده است.

ایران هتل آنلاین مفتخر است که در مسیر صعود به قله ماناسلو، حامی مرتضی غلامپور، کوهنورد سربلند کشور عزیزمان بوده و همواره تلاش‌های سخت کوشانه ایشان و سایر کوهنوردان و ورزشکاران عزیز را ارج می‌نهد.لازم به ذکر است، تیم ماناسلو، امروز، چهارشنبه ۱۲ مهرماه، به مشهد مقدس بازگشته و مراسم استقبال از اعضای محترم این تیم در سالن ورودی فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

آنلاینآنلاین ایرانآنلاین بهآنلاین جهانآنلاین سفیرآنلاین صعودآنلاین قلهآنلاین مرتفعآنلاین هتلآنلاین هشتمینایرانایران آنلاینایران بهایران جهانایران سفیرایران صعودایران قلهایران مرتفعایران هتلایران هشتمینبهبه آنلاینبه ایرانبه جهانبه سفیربه صعودبه قلهبه مرتفعبه هتلبه هشتمینجهانجهان آنلاینجهان ایرانجهان بهجهان سفیرجهان صعودجهان قلهجهان مرتفعجهان هتلجهان هشتمینسفیرسفیر آنلاینسفیر ایرانسفیر بهسفیر جهانسفیر صعودسفیر قلهسفیر مرتفعسفیر هتلسفیر هشتمینصعودصعود آنلاینصعود ایرانصعود بهصعود جهانصعود سفیرصعود قلهصعود مرتفعصعود هتلصعود هشتمینقلهقله آنلاینقله ایرانقله بهقله جهانقله سفیرقله صعودقله مرتفعقله هتلقله هشتمینمرتفعمرتفع آنلاینمرتفع ایرانمرتفع بهمرتفع جهانمرتفع سفیرمرتفع صعودمرتفع قلهمرتفع هتلمرتفع هشتمینهتلهتل آنلاینهتل ایرانهتل بههتل جهانهتل سفیرهتل صعودهتل قلههتل مرتفعهتل هشتمینهشتمینهشتمین آنلاینهشتمین ایرانهشتمین بههشتمین جهانهشتمین سفیرهشتمین صعودهشتمین قلههشتمین مرتفعهشتمین هتل