در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

خدمات پس از فروش 24 ساعته و آنلاین در مرکز تماس موبایل سامسونگ

مهر 1396,14 سرویس خبری

مرکز تماس موبایل سامسونگ با حضور کارشناسان مجرب و کارآزموده به صورت 24 ساعته و آنلاین به کاربران گوشی ها و تبلت های سامسونگ، خدمات پس از فروش ارائه می‌کند.

از کار افتادن و خرابی گوشی‌ها آن هم در روزهای تعطیل یا ساعات پایانی شب بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای هر کاربر گوشی های هوشمند پیش بیاید. بسیاری از ما تجربه اتفاقی از این دست را داشته‌ایم که گوشی دچار مشکل می‌شود و هیچ متخصصی در نزدیکی‌مان پیدا نمی‌شود تا بتواند این مشکل را حل کند. این اتفاق یعنی کنار گذاشتن گوشی و از دست دادن تمام کاربردهای آن تا زمانی که بتوانیم دستگاه را به نزدیک‌ترین مرکز تعمیر برسانیم. اما با ابتکار سامسونگ کاربران گوشی‌های این شرکت چنین اتفاق تلخی را تجربه نخواهند کرد.مرکز تماس موبایل سامسونگ خدمات کنترل از راه دوری را راه‌اندازی کرده است که با استفاده از آن کاربران گوشی‌ها و تبلت‌ها به کمک کارشناسان مرکز تماس و به صورت آنلاین می‌توانند مشکل دستگاه خود را برطرف کنند. به کمک این سرویس کاربران گوشی های سامسونگ بدون اینکه به مکان خاصی بروند، بدون اینکه زمانی را هدر دهند و حتی بدون اینکه هزینه‌‌‌ای پرداخت کنند تمام مشکلات فنی خود را از طریق ارتباط آنلاین و اینترنتی حل می‌کنند.

پاسخ به سوالات مربوط به اعتبار ضمانت‌نامه تلفن همراه و اطلاع از موقعیت مکانی مراکز خدمات موبایل سامسونگ و ساعت کاری این مراکز تنها بخشی از وظایف کارشناسان مرکز تماس موبایل سامسونگ است. کارهای مرکز تماس موبایل سامسونگ به اینجا ختم نمی‌شود و یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مرکز رسیدگی و پیگیری انتقادات، پیشنهادات و شکایات مشتریان سامسونگ است.به گفته مدیران مرکز تماس موبایل، هر شکایتی که در این مرکز ثبت شود لحظه به لحظه و روزانه توسط کارشناس مربوطه پیگیری می‌شود تا ضمن حل مشکل، رضایت خاطر کاربران جلب شود. به همین دلیل است که کارشناسان این مرکز حتی شنوای شکایات و پیشنهادات خارج از موضوع ضمانت‌نامه هم هستند و بهترین راه‌حل را پیش‌روی مشتریان قرار می‌دهند.فعالیت کارمندان این مرکز در سه شیفت کاری باعث شده تا کاربران گوشی‌ها و تبلت های سامسونگ، شماره تلفن 42132-021 مرکز تماس موبایل را به عنوان همراهی همیشگی در کنار خود داشته باشند.

منبع: گجت نیوز

۲۴24 آنلاین۲۴ از24 پس24 تماس24 خدمات۲۴ در24 ساعته24 سامسونگ24 فروش24 مرکز24 موبایل24 وآنلاینآنلاین 24آنلاین ازآنلاین پسآنلاین تماسآنلاین خدماتآنلاین درآنلاین ساعتهآنلاین سامسونگآنلاین فروشآنلاین مرکزآنلاین موبایلآنلاین وازاز ۲۴از آنلایناز پساز تماساز خدماتاز دراز ساعتهاز سامسونگاز فروشاز مرکزاز موبایلاز وپسپس 24پس آنلاینپس ازپس تماسپس خدماتپس درپس ساعتهپس سامسونگپس فروشپس مرکزپس موبایلپس وتماستماس 24تماس آنلاینتماس ازتماس پستماس خدماتتماس درتماس ساعتهتماس سامسونگتماس فروشتماس مرکزتماس موبایلتماس وخدماتخدمات 24خدمات آنلاینخدمات ازخدمات پسخدمات تماسخدمات درخدمات ساعتهخدمات سامسونگخدمات فروشخدمات مرکزخدمات موبایلخدمات ودردر ۲۴در آنلایندر ازدر پسدر تماسدر خدماتدر ساعتهدر سامسونگدر فروشدر مرکزدر موبایلدر وساعتهساعته 24ساعته آنلاینساعته ازساعته پسساعته تماسساعته خدماتساعته درساعته سامسونگساعته فروشساعته مرکزساعته موبایلساعته وسامسونگسامسونگ 24سامسونگ آنلاینسامسونگ ازسامسونگ پسسامسونگ تماسسامسونگ خدماتسامسونگ درسامسونگ ساعتهسامسونگ فروشسامسونگ مرکزسامسونگ موبایلسامسونگ وفروشفروش 24فروش آنلاینفروش ازفروش پسفروش تماسفروش خدماتفروش درفروش ساعتهفروش سامسونگفروش مرکزفروش موبایلفروش ومرکزمرکز 24مرکز آنلاینمرکز ازمرکز پسمرکز تماسمرکز خدماتمرکز درمرکز ساعتهمرکز سامسونگمرکز فروشمرکز موبایلمرکز وموبایلموبایل 24موبایل آنلاینموبایل ازموبایل پسموبایل تماسموبایل خدماتموبایل درموبایل ساعتهموبایل سامسونگموبایل فروشموبایل مرکزموبایل ووو 24و آنلاینو ازو پسو تماسو خدماتو درو ساعتهو سامسونگو فروشو مرکزو موبایل