در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.بانک رفاه یک بانک ت...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

افتتاح اولین شعبه خدمات تمام الکترونیکی بانک رفاه

مرداد 1396,31 سرویس خبری

در مراسمی اولین شعبه خدمات تمام الکترونیکی بانک رفاه در محل شعبه دکتر حسابی این بانک افتتاح شد. این شعبه دارای شش دستگاه خودبانک، خوددریافت، خودپرداخت، خودبانک مجازی، خودبانک ارائه کارت و خودبانک عملیات قبض است.
محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه در مراسم افتتاحیه این شعبه طی سخنانی با بیان اینکه در بانک رفاه به دنبال به‌کارگیری نوآوری‌های نوین بانکی به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هستیم، گفت: طیف متنوعی از خدمات از جمله دریافت و پرداخت وجه، افتتاح حساب، به حساب گذاری چک، خرید کارت هدیه و بسیاری خدمات دیگر از این طریق به تمامی مشتریان ارائه می‌شود.
وی افزود: با افتتاح این شعبه مشتریان بانک رفاه می‌توانند خدمات سهل‌الوصول و متنوعی را در تمامی طول شبانه‌روز و ایام هفته دریافت کنند.
فرخ‌نژاد عضو هیأت مدیره بانک رفاه نیز هدف بانک از افتتاح این شعبه را حضور 24 ساعته برای ارائه خدمات به مشتریان دانست.
وی با بیان اینکه مشتریان در تمامی طول ساعات شبانه‌روز به خدمات بانکی نیاز دارند، گفت: بانک رفاه مشتریان بسیاری دارد که در ساعاتی غیر از ساعات اداری علاقه‌مند به دریافت سبد خدمات بانک هستند. بر اساس این زیرساخت مشتریان می‌توانند از انواع خدمات ارزی و ریالی بانک بهره‌مند شوند.
فرخ‌نژاد با تصریح اینکه بانک رفاه از زیرساخت‌ها و امکانات بسیار رقابتی برای بانکداری الکترونیک از جمله موبایل بانک، اینترنت بانک و تبلت بانک، برخوردار است، اظهارداشت: این‌گونه شعب سایر خدمات مورد نیاز مشتریان از جمله دریافت و پرداخت، به حساب‌گذاری چک و همچنین دریافت کارت‌های هدیه را نیز ارائه می‌کند.
در ادامه این مراسم مدیرعامل بانک رفاه به عنوان اولین مشتری شعبه، اقدام به افتتاح حساب، دریافت رفاه کارت، کارت هدیه و سایر خدمات بانکی کرد.

منبع: ایسنا

افتتاحافتتاح الکترونیکیافتتاح اولینافتتاح بانکافتتاح تمامافتتاح خدماتافتتاح رفاهافتتاح شعبهالکترونیکیالکترونیکی افتتاحالکترونیکی اولینالکترونیکی بانکالکترونیکی تمامالکترونیکی خدماتالکترونیکی رفاهالکترونیکی شعبهاولیناولین افتتاحاولین الکترونیکیاولین بانکاولین تماماولین خدماتاولین رفاهاولین شعبهبانکبانک افتتاحبانک الکترونیکیبانک اولینبانک تمامبانک خدماتبانک رفاهبانک شعبهتمامتمام افتتاحتمام الکترونیکیتمام اولینتمام بانکتمام خدماتتمام رفاهتمام شعبهخدماتخدمات افتتاحخدمات الکترونیکیخدمات اولینخدمات بانکخدمات تمامخدمات رفاهخدمات شعبهرفاهرفاه افتتاحرفاه الکترونیکیرفاه اولینرفاه بانکرفاه تمامرفاه خدماترفاه شعبهشعبهشعبه افتتاحشعبه الکترونیکیشعبه اولینشعبه بانکشعبه تمامشعبه خدماتشعبه رفاه