در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند. تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

تبدیل ارز برای زائران حسینی بدون کارمزد است

مهر 1396,07 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

مدیرعامل بانک شهر گفت:در پی فرا رسیدن ماه محرم و عزیمت تعداد قابل توجهی از هموطنان به کشور عراق برای زیارت سرور و سالار شهیدان ،خدمات بانک شهر به گونه ای طراحی و ارایه خواهد شد تا تبدیل ارز زائران بدون کارمزد صورت پذیرد. دکتر حسین محمد پورزرندی تاکید کرد: بانک شهر امسال نیز به عنوان سومین سال، حضوری پررنگ در مرزهای کشور عراق و مسیرهای تردد زائران حسینی خواهد داشت تا بتواند خدمات مورد نیاز شهروندان در حوزه بانکی ، خصوصا تبدیل ارز زائران را مهیا کند.

وی در همین راستا از راه اندازی پیشخوان های شهرنت سیار این بانک از ابتدای آبان ماه در مرزهای کشور خبر داد و افزود: با تمهیداتی که صورت پذیرفته است، به نظر می رسد که هیچ جای نگرانی برای زائران در تبدیل ارز خود از ریال به دینار عراقی و دینار به ریال وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه گفت : از تمام ظرفیت ها و توان خود برای دریافت ارایه خدمات بانکی در کشور عراق نیز استفاده خواهیم کرد و امبدواریم در آینده نزدیک دریافت مجوز ارایه خدمات بانکی از قبیل نقل و انتقالات پولی، تبدیل ارز و .. در کشور عراق و به ویژه شهر کربلا در ایام اربعین صورت گیرد.

 

منبع: بانک شهر

ارزارز استارز بدونارز برایارز تبدیلارز حسینیارز زائرانارز کارمزداستاست ارزاست بدوناست برایاست تبدیلاست حسینیاست زائراناست کارمزدبدونبدون ارزبدون استبدون برایبدون تبدیلبدون حسینیبدون زائرانبدون کارمزدبرایبرای ارزبرای استبرای بدونبرای تبدیلبرای حسینیبرای زائرانبرای کارمزدتبدیلتبدیل ارزتبدیل استتبدیل بدونتبدیل برایتبدیل حسینیتبدیل زائرانتبدیل کارمزدحسینیحسینی ارزحسینی استحسینی بدونحسینی برایحسینی تبدیلحسینی زائرانحسینی کارمزدزائرانزائران ارززائران استزائران بدونزائران برایزائران تبدیلزائران حسینیزائران کارمزدکارمزدکارمزد ارزکارمزد استکارمزد بدونکارمزد برایکارمزد تبدیلکارمزد حسینیکارمزد زائران