در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند. تأمین نیاز شهرداری ها به اعتبارات کلان، تأمین...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس با همکاری بانک شهر

مهر 1396,04 سرویس خبری

عضو شورای شهر اهواز از پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در این شهر با همکاری بانک شهر خبر داد.رحیم کعب عمیر با اعلام این خبر گفت: طی سالیان اخیر،در راستای انجام فعالیت‌های الکترونیک و اجرایی شدن طرح های مکانیزه قدم‌های زیادی برداشته و  بانک شهر نیز در این حوزه تا کنون اقدامات مختلفی را انجام داده است.
وی با اشاره به مزایای پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در شهرها افزود: این نوع پرداخت از سرعت عمل و ایمنی بالایی برخوردار است و در عین حال نیز برای مسافر بهترین راهکار و از هر جهت روش مناسبی است.
این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به این‌که پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در برخی کلانشهرها در حال انجام است، افزود: معاونت حمل و نقل شهرداری اهواز نیز در کنار شورای شهر، اقدامات اولیه برای مکانیزه شدن بلیط‌های اتوبوس و تاکسی را شروع کرده که هم اینک در حال بررسی است.
وی با قدردانی از بانک شهر به منظور اعلام همکاری و آمادگی برای اجرایی شدن طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی‌ و اتوبوس در اهواز تصریح کرد: قطعا هرقدر سازمان‌های توانمندتر در فراخوانی که در این زمینه اعلام شده، حضور پیدا کنند منجر به نتیجه گیری بهتر برای خدمت رسانی به مردم خواهد شد.

 

منبع: بانک شهر

اتوبوساتوبوس الکترونیکاتوبوس بااتوبوس بانکاتوبوس پرداختاتوبوس تاکسی‌اتوبوس شهراتوبوس کرایهاتوبوس همکاریاتوبوس والکترونیکالکترونیک اتوبوسالکترونیک باالکترونیک بانکالکترونیک پرداختالکترونیک تاکسی‌الکترونیک شهرالکترونیک کرایهالکترونیک همکاریالکترونیک وبابا اتوبوسبا الکترونیکبا بانکبا پرداختبا تاکسی‌با شهربا کرایهبا همکاریبا وبانکبانک اتوبوسبانک الکترونیکبانک بابانک پرداختبانک تاکسی‌بانک شهربانک کرایهبانک همکاریبانک وپرداختپرداخت اتوبوسپرداخت الکترونیکپرداخت باپرداخت بانکپرداخت تاکسی‌پرداخت شهرپرداخت کرایهپرداخت همکاریپرداخت وتاکسی‌تاکسی‌ اتوبوستاکسی‌ الکترونیکتاکسی‌ باتاکسی‌ بانکتاکسی‌ پرداختتاکسی‌ شهرتاکسی‌ کرایهتاکسی‌ همکاریتاکسی‌ وشهرشهر اتوبوسشهر الکترونیکشهر باشهر بانکشهر پرداختشهر تاکسی‌شهر کرایهشهر همکاریشهر وکرایهکرایه اتوبوسکرایه الکترونیککرایه باکرایه بانککرایه پرداختکرایه تاکسی‌کرایه شهرکرایه همکاریکرایه وهمکاریهمکاری اتوبوسهمکاری الکترونیکهمکاری باهمکاری بانکهمکاری پرداختهمکاری تاکسی‌همکاری شهرهمکاری کرایههمکاری ووو اتوبوسو الکترونیکو باو بانکو پرداختو تاکسی‌و شهرو کرایهو همکاری