در حال بارگذاری اطلاعات

-

راسان

مجموعه ماهسان پویا در سال 1376 فعالیت خود را آغاز نمود. پیش از آن مدیران شرکت ماهسان پویا به کار تجارت مشغول بوده و از نمایندگان فعال یک شرکت تولیدی شیرآلات بهداشتی آلمانی بودند. اندیشه تولید شیرآلاتی ایرانی با رویکرد کیفیت آلمانی از آن زمان در راس اهداف شرکت قرار گرفت. تولید شیرآلاتی مبتنی بر دانش...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

رونمایی از اپلیکیشن رایگان “راسان همراه” ویژه ارتباط با مشتریان شیرآلات راسان

مرداد 1396,20 سرویس خبری

شرکت شیرآلات بهداشتی ساختمانی راسان، مفتخر است که در طی سالهای فعالیت خود چه در حوزه ارائه انواع خدمات پس از فروش و آموزش و چه در تولید محصولات جدید همواره تلاش نموده تا رضایت حداکثری مشتریان گرامی خود را جلب نماید. تنوع در محصولات راسان را نیز میتوان دلیلی برای توجه به علایق متفاوت مشتریان راسان دانست.

در همین راستا راسان در اقدامی جدید نرم افزار تلفن همراه راسان، ویژه مشتریان گرامی خود را روانه مارکت های اپلیکیشن اندرویدی کرده است تا با این روش بیش از پیش در دسترس مشتریان خود باشد و بتواند سرویس دهی و خدمات رسانی خود را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته برای مشتریان میسر نماید و ضمن معرفی محصولات خود، عملیات ثبت سفارش، پیگیری اخبار، مشاهده به روز ترین کاتالوگ و لیست جدیدترین محصولات و … را به ساده ترین روش برای مشتریان فراهم کند.

قابلیت های این اپ به شرح زیر است:

– کاتالوگ دیجیتال محصولات راسان

– امکان دسته بندی محصولات بر اساس نیازهای سازمانی

– نگهداری اطلاعات و کاتالوگ محصولات بصورت آفلاین

– امکان ورود به نرم افزار توسط نمایندگان و عاملین شیرآلات راسان در صورت داشتن نام کاربری و رمز عبور

– امکان ثبت سفارش توسط نمایندگان و ارسال به سیستم یکپارچه مالی راسان

– امکان ثبت سفارش محصولات بصورت لیستی و یا با قابلیت اضافه به سبد خرید

– امکان بازبینی سفارشات ثبت شده

– قابلیت نگهداری اطلاعات سفارشها بصورت آفلاین در صورت عدم دسترسی به اینترنت در زمان ثبت سفارش

– امکان ارسال مجدد سفارشات ارسال نشده در زمان اتصال به اینترنت

قابل ذکر است که این اپ در حال توسعه بوده و امکانات جدیدی در حال اضافه شدن به آن می باشد.

ما در شیرآلات راسان، تلاش نمودیم تا محصولی را عرضه کنیم که  فاصله میان ما و مشتریان عزیزمان را کمتر کند و از این طریق بتوانیم به سریع ترین روش ممکن پل ارتباطی یکپارچه ای با مشتریان خود ایجاد نماییم.

مدیرعامل شرکت شیرآلات بهداشتی راسان طی جلسه رونمایی از این محصول ابراز امیدواری کرد و افزود: “شعار ما همیشه در طول دهه های فعالیتمان این بوده که شیرآلات راسان، همراه سرد و گرم زندگی تک تک افراد باشد و از اینکه توانستیم تاکنون به این شعار خود در تولید انواع شیرالات صنعتی، بهداشتی، ساختمانی و … پایبند باشیم خرسندیم و امید داریم که با ارائه این اپلیکیشن به مشتریان عزیز، بتوانیم میزان رضایت مشتریان همیشگی خود را به حداکثر رسانده و زمینه را برای ایجاد مشتریان بالقوه در فضای اپلیکیشن های موبایل فراهم کنیم.”در انتها از شما همراهان همیشگی راسان دعوت میکنیم تا اپلیکیشن سازمانی راسان همراه را دانلود نموده و ما را در همه گیر شدن و انتشار این اتفاق خوب به سایرین یاری نمایید.قابل ذکر است که این اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

منبع: راسان

"راسان"راسان اپلیکیشن"راسان ارتباط"راسان از"راسان با"راسان راسان"راسان رایگان"راسان رونمایی"راسان شیرآلات"راسان مشتریان"راسان همراه""راسان ویژهاپلیکیشناپلیکیشن "راساناپلیکیشن ارتباطاپلیکیشن ازاپلیکیشن بااپلیکیشن رایگاناپلیکیشن رونماییاپلیکیشن شیرآلاتاپلیکیشن مشتریاناپلیکیشن همراه"اپلیکیشن ویژهارتباطارتباط "راسانارتباط اپلیکیشنارتباط ازارتباط باارتباط رایگانارتباط رونماییارتباط شیرآلاتارتباط مشتریانارتباط همراه"ارتباط ویژهازاز "راساناز اپلیکیشناز ارتباطاز بااز رایگاناز رونماییاز شیرآلاتاز مشتریاناز همراه"از ویژهبابا "راسانبا اپلیکیشنبا ارتباطبا ازبا رایگانبا رونماییبا شیرآلاتبا مشتریانبا همراه"با ویژهرایگانرایگان "راسانرایگان اپلیکیشنرایگان ارتباطرایگان ازرایگان بارایگان رونماییرایگان شیرآلاترایگان مشتریانرایگان همراه"رایگان ویژهرونماییرونمایی "راسانرونمایی اپلیکیشنرونمایی ارتباطرونمایی ازرونمایی بارونمایی رایگانرونمایی شیرآلاترونمایی مشتریانرونمایی همراه"رونمایی ویژهشیرآلاتشیرآلات "راسانشیرآلات اپلیکیشنشیرآلات ارتباطشیرآلات ازشیرآلات باشیرآلات رایگانشیرآلات رونماییشیرآلات مشتریانشیرآلات همراه"شیرآلات ویژهمشتریانمشتریان "راسانمشتریان اپلیکیشنمشتریان ارتباطمشتریان ازمشتریان بامشتریان رایگانمشتریان رونماییمشتریان شیرآلاتمشتریان همراه"مشتریان ویژههمراههمراه" "راسانهمراه" اپلیکیشنهمراه" ارتباطهمراه" ازهمراه" باهمراه" رایگانهمراه" رونماییهمراه" شیرآلاتهمراه" مشتریانهمراه" ویژهویژهویژه "راسانویژه اپلیکیشنویژه ارتباطویژه ازویژه باویژه رایگانویژه رونماییویژه شیرآلاتویژه مشتریانویژه همراه"