در حال بارگذاری اطلاعات

-

بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران به منظور سرمایه گذاری و بهره برداری از وجوه بیمه کارگران با هدف کمک به تامین رفاه و ایجاد تسهیلات لازم برای رفع نیازمندیهای طبقه کارگر در تاریخ 27/5/1339 تشکیل و به ثبت رسید و عملیات خود را از ششم فروردین 1340 با افتتاح شعبه مرکزی در تهران و شعبه اصفهان آغاز کرد.بانک رفاه یک بانک ت...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

تمدید جشنواره همراهان رفاه

مهر 1396,01 سرویس خبری

جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک رفاه با نام «همراهان رفاه» تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شد.
به دلیل استقبال بی نظیر و درخواست های مکرر مشتریان بر تمایل به تمدید مهلت باشگاه و لزوم ایجاد فرصت کسب امتیاز و جایزه برای کلیه اعضای باشگاه بازه زمانی طرح « همراهان رفاه» تا پایان مهرماه سال جاری تمدید شد.
در جشنواره همراهان رفاه به تراکنش های انجام شده مرتبط با رفاه کارت اعم از ، برداشت وجه از خودپرداز، انتقال وجه از کارت سایر بانک ها به رفاه کارت، پرداخت از طریق کانالUSSD ، اینترنت بانک، موبایل بانک و پورتال بانک (خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت قسط)، امتیاز تعلق می گیرد . ضمنا دارندگان رفاه کارت می توانند از طریق “دعوت از دوستان” و عضویت آنان در باشگاه امتیاز دریافت کنند.
بر این اساس به 5 نفر اول که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند بدون قرعه کشی و به کسانی که دارای امتیاز 1000تا 9000 باشند پس از قرعه کشی جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد.
این جشنواره از دوم خرداد ماه آغاز شده است و تا پایان مهرماه ماه سال جاری ادامه می یابد.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه و یا با مرکز اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک (فراد) به شماره تلفن 8525 -021 تماس بگیرند.

 

منبع: دنیای بانک

تمدیدتمدید جشنوارهتمدید رفاهتمدید همراهانجشنوارهجشنواره تمدیدجشنواره رفاهجشنواره همراهانرفاهرفاه تمدیدرفاه جشنوارهرفاه همراهانهمراهانهمراهان تمدیدهمراهان جشنوارههمراهان رفاه