در حال بارگذاری اطلاعات

-

سن ایچ

شرکت عالیفرد (سهامی خاص) نام یک شرکت تولید کنندهٔ محصولات غذایی است که با نام تجاری سن‌ایچ در سال ۱۳۵۷ با مدیریت بخش خصوصی تأسیس شد. این شرکت در زمینهٔ تولید انواع کنسانتره میوه، شربت و آبمیوه در شهرک صنعتی کاوه  فعالیت می‌کند. در حال حاضرشرکت در زمینه تولید انواع آبمیوه در بسته بندی های تتراپک و کا...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

در هنگام خرید چای دوغزال به چه نکاتی باید توجه کرد

شرکت تولیدی آرپانوش جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران در سال 1397 را کسب کرد

ایستک برگزیده جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران در سال 1397

خواص مفید نوشیدن دلستر 

هر انچه باید درباره آبمیوه های سالم دانست

خرداد 1398,03 سرویس خبری دانستنی های خرید

زندگی امروز ما نیازمند برنامه‌ریزی دقیق وعده‌های غذایی است. اگر ویژگی‌های هر کدام از وعده‌های غذایی را بشناسید به راحتی می‌توانید نیاز خود را برطرف کنید. از نوشیدنی‌ها شروع می‌کنیم که هم در دسترس هستند و هم نیاز به زمان زیادی برای فراهم کردن آن‌ها نداریم. در ابتدا ممکن است گیج شوید، اما با یک برنامه‌ ساده با قرار گرفتن در مسیر مناسب، نیاز شما فراهم می‌شود.

نوشیدنی‌های سبز: ترکیب کرفس، اسفناج و جعفری شاید مزه دلچسبی نداشته باشد، اما سرشار از مقدار بسیار زیادی آپیژنین است. بر اساس تحقیقات بدست آمده در دانشگاه اوهایو، آپیژنین می‌تواند باعث مرگ سلول‌های سرطانی شود. در نظر داشته باشید که آب سبزیجات سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبر بوده و همین دلیل موجهی است تا شما برای ساعت‌ها احساس سیری داشته باشید.
آب پرتقال: هیچ خبر دارید که آب پرتقال سرشار از ویتامین C بوده و به دلیل عملکرد آنتی اکسیدانی این ویتامین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و به خاطر حضور فلاوینوئید، ضد التهاب‌ و آلرژی می باشد.
آب لیمو / لیموناد: به تمام خاصیت‌هایی که تا به حال در مورد لیموناد یا آب‌ لیمو شنیده‌اید این را اضافه کنید که لیموناد برای پیشگیری از تشکیل سنگ کلیه بسیار مفید است.
آب انگور: احتمالاً شنیده‌اید که می‌گویند هنگام درس خواندن انگور و کشمش بخورید، باید بگوییم که دلیل این توصیه منبع بزرگی از آنتوسیانین است که نقش آنتی‌اکسیدانی دارد و عملکرد مغز را تقویت می‌کند. اگر انگور در دسترس نیست، از آب انگور غافل نشوید. تحقیقات نشان داده است که مصرف روزانه آب انگور به مدت ۱۲ هفته در بزرگسالان می‌تواند عملکرد حافظه آن‌ها را به طور چشمگیری تقویت کند.
آب گوجه فرنگی: لیکوپن موجود در گوجه فرنگی می‌تواند خطر ابتلا به انواع سرطان مانند سرطان پروستات را کاهش دهد.
آب آلو: یک داروی طبیعی برای تنظیم سیستم گوارشی، آب آلو است. علاوه بر اینکه ملین طبیعی است، سرشار از پتاسیم و فیبر است که در مواقع ضروری یک کمک بزرگ به شمار می‌آید.
آب انار: این میوه بهشتی سرشار از آنتی‌اکسیدان است، خاصیت ضد التهابی دارد و به سادگی از بیماری‌های قلبی پیشگیری می‌کند.
آب نارگیل: هیچ آبمیوه‌ای همچون آب نارگیل نمی‌تواند از تشنگی خصوصاً در بیماری‌هایی مثل اسهال و آنفولانزا پیشگیری کند. آبمیوه مفیدی که سرشار از املاح و مواد مغذی است.
آب زرشک: زمان‌هایی که اضطراب یا خشم دارید، آب زرشک بنوشید. این آ‌بمیوه سرشار از بربرین است که به عنوان یک ماده ضد التهاب کار می‌کند و فشار خون را کاهش می‌دهد.

منبع: شرکت عالیفرد

آبمیوهآبمیوه انچهآبمیوه بایدآبمیوه دانستآبمیوه دربارهآبمیوه سالمآبمیوه هایآبمیوه هرانچهانچه آبمیوهانچه بایدانچه دانستانچه دربارهانچه سالمانچه هایانچه هربایدباید آبمیوهباید انچهباید دانستباید دربارهباید سالمباید هایباید هردانستدانست آبمیوهدانست انچهدانست بایددانست دربارهدانست سالمدانست هایدانست هردربارهدرباره آبمیوهدرباره انچهدرباره بایددرباره دانستدرباره سالمدرباره هایدرباره هرسالمسالم آبمیوهسالم انچهسالم بایدسالم دانستسالم دربارهسالم هایسالم هرهایهای آبمیوههای انچههای بایدهای دانستهای دربارههای سالمهای هرهرهر آبمیوههر انچههر بایدهر دانستهر دربارههر سالمهر های