در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

شرکت مخابرات ایران

امور مربوط به سامانه ۲۰۲۰ استاندارد می شوند

مرداد 1398,05 سرویس خبری کالای دیجیتال

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: با هدف استاندارد سازی و بهبود کیفیت پاسخگویی مراکز ۲۰۲۰، ساز و کار پرداختی به پرسنل این مراکز از حقوق ثابت به ترکیب حقوق ثابت و متغیر تبدیل می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: برای تمام کارکنان مراکز ۲۰۲۰، در صورت پاسخگویی بیشتر از حداقل تعداد تماس تعیین شده، به ازای هر تماس مبلغی به عنوان کارانه پرداخت می شود.

وی افزود: به منظور برآورده شدن اهداف و شاخص های مراکز تماس، جذب پاسخگو به صورت ساعتی نیز امکان پذیر است؛ یعنی برای افرادی که به صورت پاره وقت وساعتی تمایل به اشتغال دارند شامل گروه هایی مانند دانشجویان ، سربازان و… امکان همکاری و دریافت حقوق متناسب با تعداد پاسخگویی فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران همچنین تصریح کرد: با توجه ویژه به کارکنان مراکز ۲۰۲۰، اقدامات اضافه دیگری برای پرسنل برنامه ریزی شده است؛ به نحوی که برای کارکنانی که پاسخگویی قوی تر و بالاتر از میانگین استاندارد تعریف شده دارند، به ازای هر تماس، پاداش جداگانه ای در نظر گرفته می شود.

وی همچنین افزود: توجه به سرمایه انسانی وبه خصوص کارکنانی که در نزدیک ترین حوزه ارتباط با مشتریان و تعامل با آن ها قرار دارند، از مهمترین اولویت های مجموعه مخابرات ایران است.

مهندس صدری اضافه کرد: استانداردسازی وضعیت پاسخگویی وپرداخت پاداش و کارانه ویژه به کارکنان برتر در رفع دغدغه های کارکنان این مراکز موثر خواهد بود.

 

۲۰۲۰۲۰۲۰ استاندارد۲۰۲۰ امور۲۰۲۰ به۲۰۲۰ سامانه۲۰۲۰ مربوط۲۰۲۰ میشونداستاندارداستاندارد ۲۰۲۰استاندارد اموراستاندارد بهاستاندارد سامانهاستاندارد مربوطاستاندارد میشوندامورامور ۲۰۲۰امور استانداردامور بهامور سامانهامور مربوطامور میشوندبهبه ۲۰۲۰به استانداردبه اموربه سامانهبه مربوطبه میشوندسامانهسامانه ۲۰۲۰سامانه استانداردسامانه امورسامانه بهسامانه مربوطسامانه میشوندمخابراتمربوطمربوط ۲۰۲۰مربوط استانداردمربوط امورمربوط بهمربوط سامانهمربوط میشوندمیشوندمیشوند ۲۰۲۰میشوند استانداردمیشوند امورمیشوند بهمیشوند سامانهمیشوند مربوط