در حال بارگذاری اطلاعات

-

شیرین - عسل

گروه صنایع غذایی شیرین عسل تنها گروه صنعتی متشکل در زمینه تولید انواع شیرینی و شکلات و محصولات کاکائو می باشد که محصولات متنوع و مرغوبی را برای قشر وسیعی از مصرف کنندگان و طیف گسترده ای از مشتریان تولید و توزیع می نماید . گروه صنایع غذایی شیرین عسل با سرمایه گذاری وسیع خود در صنایع تولید کننده مو...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

مدیر عامل جدید صنایع شیر ایران منصوب شد

برگزاری جلسه مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران با معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استان سمنان

شرکت شیرین عسل به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی در نمايشگاه گلفود دبی

نخستین همایش پژوهش های نوین در حوزه R&D و شرکت های برتر صنایع غذایی برگزار گردید

جايزه ملی نشان برتر ايران به برند شیرین عسل اهدا شد

اسفند 1397,08 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

اعطای جايزه ملی نشان برتر ايران به برند شیرین عسل

دومین مراسم اعطای جایزه برند برتر ایران ، هفتم اسفند 1397 توسط سازمان توسعه و تجارت ایران در محل سالن همایش های خلیج فارس نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار شد و گروه صنایع غذایی شیرین عسل جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران  را بار دیگر از آن خود کرد.

در اين جشنواره به نمایندگی از گروه صنایع غذایی شیرین عسل سرکار خانم ژائله عضو هیآت مدیره و قائم مقام محترم گروه ، تندیس و لوح برترین برند  در گروه صنایع غذایی را دریافت نمودند. این جشنواره با حضور وزیر محترم صنعت ، معدن و تجارت و ریاست محترم سازمان توسعه و تجارت برگزار شد .
در این مراسم وزیر صنعت، معدن و تجارت پیام رئیس جمهور را به مناسبت برگزاری دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران قرائت نمودند .

در متن پیام دکتر روحانی آمده است: ” تقارن مراسم اهدای جایزۀ ملی به منتخبان نشان‌های تجاری برتر کشور در سال ۱۳۹۷ را با میلاد با سعادت دخت پیامبر (ص)، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، به فال نیک گرفته و تبریکات صمیمانۀ خود را به تمام مادران بزرگ این سرزمین تقدیم می‌نمایم.
در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بیشمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست نمایند. ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است. بسیار بجاست که این سرمایۀ عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم. از این رو، ارج نهادن به مقولۀ نشان تجاری، اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی ظرفیت‌ها وتوانمندی‌های این کشور است.

 

بسیار خرسندم که در مراسم فاخر انتخاب نشان‌های تجاری برتر کشور که امروز با حضور بهترین‌های صنعت ایران در حال برگزاری است، به برگزیدگان شایستۀ این دوره تبریک بگویم و برایشان پیشرفت و سربلندی آرزو نمایم.”

پیش از وزیرمحترم صمت، جناب آقای محمدرضا مودودی سرپرست معاونت صادراتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گزارشی از برگزاری این برنامه ارائه کرد و در مورد نحوه گزینش برندهای منتخب دومین جایزه ملی نشان تجاری برتر ایران گفت: «فرایند انتخاب شرکت‌های برتر بر اساس معیارهای بین المللی طی شده و از بحث تندیس فروشی که آفت بزرگی برای اقتصاد کشور است، پرهیز کردیم.»

سپس برندهای تجاری برتر کشور در سال 97 معرفی شدند که در این بخش برند شیرین عسل به عنوان نمادی از هویت ایرانی، مفتخر به دریافت تندیس ارزشمند نشان تجاری برتر ایران شد.

منبع: شیرین عسل 

اهدااهدا ايراناهدا برتراهدا برنداهدا بهاهدا جايزهاهدا شداهدا شیریناهدا عسلاهدا ملیاهدا نشانايرانايران اهداايران برترايران برندايران بهايران جايزهايران شدايران شیرینايران عسلايران ملیايران نشانبرتربرتر اهدابرتر ايرانبرتر برندبرتر بهبرتر جايزهبرتر شدبرتر شیرینبرتر عسلبرتر ملیبرتر نشانبرندبرند اهدابرند ايرانبرند برتربرند بهبرند جايزهبرند شدبرند شیرینبرند عسلبرند ملیبرند نشانبهبه اهدابه ايرانبه برتربه برندبه جايزهبه شد:به شیرینبه عسلبه ملیبه نشانجايزهجايزه اهداجايزه ايرانجايزه برترجايزه برندجايزه بهجايزه شدجايزه شیرینجايزه عسلجايزه ملیجايزه نشانشدشد اهداشد ايرانشد برترشد برندشد جايزهشد شیرینشد عسلشد ملیشد نشانشد: بهشیرینشیرین اهداشیرین ايرانشیرین برترشیرین برندشیرین بهشیرین جايزهشیرین شدشیرین عسلشیرین ملیشیرین نشانعسلعسل اهداعسل ايرانعسل برترعسل برندعسل بهعسل جايزهعسل شدعسل شیرینعسل ملیعسل نشانملیملی اهداملی ايرانملی برترملی برندملی بهملی جايزهملی شدملی شیرینملی عسلملی نشاننشاننشان اهدانشان ايراننشان برترنشان برندنشان بهنشان جايزهنشان شدنشان شیریننشان عسلنشان ملی