در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

مشخصات گلکسی تب اس 4 افشا شد

خرداد 1397,24 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

تازه‌ترین افشاگری در مورد مشخصات گلکسی تب اس 4 که با انتشار یک عکس صورت گرفته، حاکی از وجود اسکنر عنبیه چشم در این تبلت و قابلیت پشتیبانی دستگاه از پلتفرم Dex سامسونگ است.

سامسونگ در تدارک عرضه‌ی یک پرچمدار جدید به بازار تبلت‌هاست و افشای گاه و بیگاه مشخصات گلکسی تب اس 4 نیز، احتمال رونمایی قریب‌الوقوع آن را قوت بخشیده است. البته کمپانی کره‌ای در این مورد بسیار خویشتن‌دار نشان می‌دهد؛ اما با اطلاعات به بیرون درز کرده در هفته‌های اخیر، تا حدودی با ظاهر و باطن این پرچمدار جدید آشنا شده‌ایم.

در همین راستا به تازگی تصویری منتسب به گلکسی تب اس 4 از چین منتشر شده و ناشر این عکس، از وجود اسکنر عنبیه چشم در دستگاه خبر داده است. علاوه بر این، گفته شده که پشتیبانی از پلتفرم سامسونگ دکس (Dex) نیز یکی دیگر از مشخصات گلکسی تب اس 4 است. بدین ترتیب این تبلت از طریق داک تبدیل کننده، قابل اتصال به مانیتور خواهد بود و تجربه کاربری یک کامپیوتر خانگی را تداعی خواهد کرد.

منبع:گجت نیوز

۴4 اس4 افشا4 تب4 شد4 گلکسی4 مشخصاتاساس 4اس افشااس تباس شداس گلکسیاس مشخصاتافشاافشا 4افشا اسافشا تبافشا شدافشا گلکسیافشا مشخصاتتبتب 4تب استب افشاتب شدتب گلکسیتب مشخصاتشدشد 4شد اسشد افشاشد تبشد گلکسیشد مشخصاتگلکسیگلکسی 4گلکسی اسگلکسی افشاگلکسی تبگلکسی شدگلکسی مشخصاتمشخصاتمشخصات 4مشخصات اسمشخصات افشامشخصات تبمشخصات شدمشخصات گلکسی