در حال بارگذاری اطلاعات

-

ال جی

تکنولوژی‌ و فناوری‌های روز بکار گرفته شده در محصولات ال‌جی، تولید محصولات منحصر به فرد در کنار طراحی های بی‌نظیر می‌تواند یکی از منابع سرمایه‌گذاری در آینده محسوب شود. در سال 2014 شرکت ال‌جی ، شامل 4 واحد کسب و کار - سرگرمی های خانگی، موبایل، لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع و قطعات خودرو- با ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

ساندبار ال جی SJ9 ؛ راهکاری فوق‌العاده برای چالش صدا در تلویزیون‌ها

آذر 1396,08 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

ساندبار ال جی SJ9 با ظاهری زیبا، ظریف و براق و همچنین فناوری Dolby Atmos، صدایی قدرتمند را ایجاد کرده و تجربه نهایی صدای سینما را برای شما فراهم می‌کند.

اگر از کسانی هستید که دوست دارند بهترین حس را در زمان دیدن تلویزیون تجربه کنند، حتما می‌دانید که کیفیت بالای تصویر تنها نصف شرایط مورد نیاز برای این تجربه بی‌نظیر است. در حقیقت نصف دیگر و یا حتی بیشتر مربوط به صدایی که می‌شنوید است. صدایی که بعضی مواقع مهم‌تر از تصویر عمل کرده و باعث می‌شود کاملا خود را در تصویری که می‌بینید تصور کنید. صدا به قدری مهم است که حتی کارگردان بزرگی مثل کریستوفر نولان نیز می‌گوید:

صدا به همان اندازه تصویر مهم است. من با این حرف که شما فقط می‌توانید از طریق دیالوگ فیلم را به راحتی توضیح بدهید موافق نیستم. داستان و احساسات نیز باید به راحتی فیلم را به مخاطب بفهمانند. من به شخصه برای توضیح فیلم‌هایم از لایه‌های مختلفی استفاده می‌کنم. به خصوص از تصویر و به همان اندازه از صدا.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده تلویزیون این ویژگی مهم را نادیده گرفته و با باریک‌تر کردن تلویزیون از کیفیت صدای خروجی می‌کاهند. بیشتر این شرکت‌ها هیچ راه‌حل جایگزینی هم به شما ارائه نداده و در نهایت شما را با یک صدای ضعیف و بدون کیفیت تنها می‌گذارند. با توجه به این مسئله و البته از رده خارج شدن سینماهای خانگی، ارائه یک صدای بسیار غنی و با کیفیت که کل محیط را در بر بگیرد تبدیل به یکی از چالش‌های جدید تولیدکنندگان شده است. چالشی که شرکتی مثل ال جی به راحتی توانسته آن را با ساندبارهای بسیار قدرتمند خود حل کند.

فناوری دالبی اتموس در ساندبار ال جی SJ9

ساندبار جدید ال جی یعنی مدل SJ9، قدرت فناوری Dolby Atmos را به کار می‌گیرد تا تجربه نهایی صدای سینما را دوباره خلق کند و در عین حال طراحی براق آن، زیبایی و ظرافت را به هر خانه‌ای می‌آورد. برای خلق چنین صدای قدرتمند و ویژه‌ای، ساندبار ال جی SJ9 به جدیدترین فناوری بلندگوهای چندگانه، شامل دو اسپیکر قدرتمند رو به بالا (up firing) مجهز شده است تا شنوندگان در هر نقطه‌ای بهترین صدا را دریافت کنند.

قابلیت Dolby Atmos صدای زنده‌ای تولید می‌کند که می‌تواند در هر نقطه‌ای از فضای سه بعدی، حتی فضای بالای سر پخش شود تا صدایی واقعی و نفس‌گیر را به صورت همه‌جانبه و پرشور خلق نماید. صداها به وسیله پردازش فراداده‌های پیچیده به گونه‌ای منتشر می‌شوند که با توجه به قرار گرفتن مکان مخاطبان، از زاویه‌ای طراحی شده به گوش او برسند. محیطی که این محصول در آن قرار دارد در لحظه پردازش می‌شود تا هر صدا از محل خاصی خارج شده و صدا حتی از فاصله دور شنیده شود.

به علاوه، ساندبار ال جی SJ9 جایزه بخش EISA Soundbar 2017-2018 را به خاطر طراحی مدرن و صدای کاملا شفافش گرفت. صدایی که کیفیت آن تا حد زیادی مدیون فناوری پیشرفته Dolby Atmos است. با فناوری Dolby Atmos صدا می‌تواند از هرکجای یک محیط پخش شده (حتی از بالای سر شنونده) تا مصرف‌کننده یک تجربه شنیدنی همه‌جانبه و فراگیر را تجربه کند.

همچنین ساندبار ال جی SJ9 به صدای 4K مجهز شده است، (Hi Resolution Audio) با فایل‎هایی با کیفیت صدای بسیار بالا سازگار شده است تا صدایی را که در استودیوی اصلی ضبط شده را بازسازی نماید. به علاوه، ویژگی Sound Upconverting در SJ9، کیفیت صدای استاندارد فایل‌ها را به 192 هرتز یا 24 بیت افزایش می‌دهد تا جزئیات دقیق و ظریف هر آهنگ را افزایش دهد.

منبع:گجت نیوز

SJ9SJ9 الSJ9 تلویزیون‌هاSJ9 جیSJ9 چالشSJ9 راهکاریSJ9 ساندبارSJ9 صداالال SJ9ال تلویزیون‌هاال جیال چالشال راهکاریال ساندبارال صداتلویزیون‌هاتلویزیون‌ها SJ9تلویزیون‌ها التلویزیون‌ها جیتلویزیون‌ها چالشتلویزیون‌ها راهکاریتلویزیون‌ها ساندبارتلویزیون‌ها صداجیجی SJ9جی الجی تلویزیون‌هاجی چالشجی راهکاریجی ساندبارجی صداچالشچالش SJ9چالش الچالش تلویزیون‌هاچالش جیچالش راهکاریچالش ساندبارچالش صداراهکاریراهکاری SJ9راهکاری الراهکاری تلویزیون‌هاراهکاری جیراهکاری چالشراهکاری ساندبارراهکاری صداساندبارساندبار SJ9ساندبار الساندبار تلویزیون‌هاساندبار جیساندبار چالشساندبار راهکاریساندبار صداصداصدا SJ9صدا الصدا تلویزیون‌هاصدا جیصدا چالشصدا راهکاریصدا ساندبار