در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

تقدیر بنیان‌گذار شرکت هواوی از اپل بابت فرصت‌های ایجاد شده

آذر 1396,07 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

بنیان‌گذار شرکت هواوی ، رن ژنگفی (Ren Zhengfei)، در بازدید اخیر خود از موسسه تحقیقاتی هواوی در ژاپن، از اپل بابت فرصت‌های ایجاد‌ شده برای پیشرفت تشکر کرد!

هواوی با عرضه 112 میلیون تلفن هوشمند از ژانویه تا اکتبر سال 2017، رکوردی جدید را از خود به جای گذاشت. به علاوه این شرکت با کنار زدن اپل، طی سه ماهه سوم 2017 به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل معرفی شد.

ژنگفی در سفر اخیر خود به ژاپن اعلام کرد “اپل دنیا را تغییر داده است و ما واقعا برای آن باید از آنها تشکر کنیم.” به عقیده رییس هواوی، سه زمینه اصلی در حوزه فناوری با معرفی اولین کامپیوتر شخصی، فناوری پردازش تصاویر و معرفی محصولاتی همچون آیپاد تاچ و آیفون، توسط اپل گسترش پیدا کرده است. وی همچنین به نقش اقتصاد تلفن همراه و کمک به جایگاهی که امروز هواوی در آن قرار دارد نیز اشاره کرد.

طی ماه‌های اخیر، عملکرد اپل با کمی پسرفت، خصوصا در بازار چین همراه بوده و این موضوع فرصت‌های جدیدی را پیش روی رقبای چینی آن قرار داده است. در ادامه، بنیان‌گذار شرکت هواوی علت کاهش فروش گوشی های آیفون در بازار کشورهای مختلف از جمله چین را اعتماد بیش از اندازه و غرور اپل نسبت به کاربران عنوان می‌کند:

این موضوع به هواوی و سایر تولیدکنندگان داخلی تلفن های همراه اجازه می‌دهد تا خود را از فشار اپل آزاد کنند.به نظر می‌رسد حتی با عرضه آیفون ایکس، فروش محصولات این شرکت باز هم در بازار چین کاهش پیدا کرده است؛ در صورتی که هواوی با عرضه گوشی های سری میت 10، هم‌چنان نبض بازار را در دست دارد.

بنا بر پیش‌بینی “Trendforce”، اپل در سه ماهه پایانی سال 2017 با کنار زدن سامسونگ، در جایگاه نخست برترین تولیدکننده گوشی های موبایل قرار خواهد گرفت.

منبع:گجت نیوز

اپلاپل ایجاداپل بابتاپل بنیان‌گذاراپل تقدیراپل شدهاپل شرکتاپل فرصت‌اپل هواویایجادایجاد اپلایجاد بابتایجاد بنیان‌گذارایجاد تقدیرایجاد شدهایجاد شرکتایجاد فرصت‌ایجاد هواویبابتبابت اپلبابت ایجادبابت بنیان‌گذاربابت تقدیربابت شدهبابت شرکتبابت فرصت‌بابت هواویبنیانگذاربنیان‌گذار اپلبنیان‌گذار ایجادبنیان‌گذار بابتبنیان‌گذار تقدیربنیانگذار شدهبنیان‌گذار شرکتبنیان‌گذار فرصت‌بنیان‌گذار هواویتقدیرتقدیر اپلتقدیر ایجادتقدیر بابتتقدیر بنیان‌گذارتقدیر شدهتقدیر شرکتتقدیر فرصت‌تقدیر هواویشدهشده اپلشده ایجادشده بابتشده بنیانگذارشده تقدیرشده شرکتشده فرصت‌شده هواویشرکتشرکت اپلشرکت ایجادشرکت بابتشرکت بنیان‌گذارشرکت تقدیرشرکت شدهشرکت فرصت‌شرکت هواویفرصت‌فرصت‌ اپلفرصت‌ ایجادفرصت‌ بابتفرصت‌ بنیان‌گذارفرصت‌ تقدیرفرصت‌ شدهفرصت‌ شرکتفرصت‌ هواویهواویهواوی اپلهواوی ایجادهواوی بابتهواوی بنیان‌گذارهواوی تقدیرهواوی شدههواوی شرکتهواوی فرصت‌