در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

دوربین سوپرزوم و فوق سریع RX10 IV سونی

مهر 1396,19 سرویس خبری

سونی در طی یک مراسم کوتاه که کشور هند میزبان آن بود، از دوربین عکاسی جدید خود با نام RX10 IV رونمایی کرد. این دوربین به گفته سونی ترکیبی از سرعت و تحرک برای علاقه مندان به عکاسی است که به دنبال یک دوربین کامل هستند. این دوربین دقیقاً همان انتخاب عکاسان حرفه ای است که تمام قابلیت ها را یک جا میخواهند. این دوربین با یک سنسور 20 مگاپیکسلی از نوع Exmor RS مجهز به رم اختصاصی است که نمونه آن را در سنسور IMX400 اکسپریا XZ Premium و اکسپریا XZ1 دیده بودیم. RX10 IV به یک لنز 600-24 میلی متری مجهز است که این دوربین را در رده دوربین های سوپرزوم قرار میدهد.

لنز دوربین RX10 IV به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده تا لذت عکاسی را با ثبات بیشتری به ما هدیه کند. در کنار قدرت زوم بالا، سونی از این دوربین به عنوان یک دوربین فوق سریع یاد میکند. چرا که قابلیت فوکوس خودکار در 3 صدم ثانیه را به عنوان یکی از قابلیت های اساسی این دوربین میشناسد. فوکوس هیبریدی این دوربین میتواند به صورت آنی بر روی 315 نقطه موجود در تصویر فوکوس کند و در همین حالت عکاسی پیاپی با سرعت 24 عکس در ثانیه را تا 249 عکس پیاپی انجام دهد.

بر روی این دوربین یک صفحه نمایش 3.0 اینچی لمسی تعبیه شده که امکان فوکوس لمسی را در هنگام عکس برداری فراهم میکند. این دوربین به خاطر همان DRAM یا رم اختصاصی، توانایی ضبط ویدئوهای 960 فریم را تا 4 ثانیه با حداکثر کیفیت ممکن و تا 7 ثانیه با کیفیت معمولی ضبط کند. علاوه بر این امکان ضبط ویدئوهای 480 فریم بر ثانیه و 240 فریم بر ثانیه نیز توسط این دوربین وجود دارد.

این دوربین که مقاومت در برابر آب، Wi-Fi، NFC و اتصال از طریق بلوتوث نیز از جمله ویژگی های برجسته آن به حساب می آید.

منبع: اکسپریا

IVIV RX10IV دوربینIV سریعIV سوپرزومIV سونیIV فوقIV وRX10RX10 IVRX10 دوربینRX10 سریعRX10 سوپرزومRX10 سونیRX10 فوقRX10 ودوربیندوربین IVدوربین RX10دوربین سریعدوربین سوپرزومدوربین سونیدوربین فوقدوربین وسریعسریع IVسریع RX10سریع دوربینسریع سوپرزومسریع سونیسریع فوقسریع وسوپرزومسوپرزوم IVسوپرزوم RX10سوپرزوم دوربینسوپرزوم سریعسوپرزوم سونیسوپرزوم فوقسوپرزوم وسونیسونی IVسونی RX10سونی دوربینسونی سریعسونی سوپرزومسونی فوقسونی وفوقفوق IVفوق RX10فوق دوربینفوق سریعفوق سوپرزومفوق سونیفوق ووو IVو RX10و دوربینو سریعو سوپرزومو سونیو فوق