در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

ساخت آیفون های انعطاف پذیر ؛ همکاری ال‌ جی و اپل

مهر 1396,22 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

این روزها خبرهایی مبنی بر انتشار گوشی های هوشمند انعطاف پذیر رسیده است که احتمالا قرار است اولین گوشی انعطاف پذیر توسط کمپانی سامسونگ عرضه شود و اخرین خبرهایی که به دست ما رسیده، حاکی از آن است که گویا کمپانی اپل و ال جی قصد دارند با همکاری هم یک گوشی انعطاف پذیر را ارائه دهند. این روزها طراحی بسیاری از گوشی ها به شکل مستطیل بوده ولی گویا کمپانی های کره ای قصد دارند این نوع طراحی را تغییر دهند.

گویا علاوه بر سامسونگ، کمپانی اپل نیز به این فکر افتاده است که طراحی یکی از گوشی های خود را تغییر داده و آیفون جدید را به صورت انعطاف پذیر ارائه دهد!. اما این بار برای اینکه اطلاعات این گوشی که قرار است در آینده معرفی و عرضه شود، قبل از معرفی آن لو نرود، کمپانی اپل با ال جی همکاری کرده است تا بتواند یک صفخه نمایش انعطاف پذیر را ارائه دهد و به نوعی در این زمینه کمپانی سامسونگ را به یک رقابت سخت دعوت می کند.

در خبری که در این مورد منتشر شده است، ادعا می کند که کمپانی ال جی یک گروه را در LG Display مامور کرده است تا به طراحی صفحه نمایش منعطف بپردازند. این بار هم گویا قرار است این صفحه نمایش از نوع OLED باشد ولی توسط کمپانی ال جی ساخته خواهد شد. اما اگز تمامی این شایعات را کنار بگذاریم، تا قبل از سال ۲۰۲۰ شاهد صفحه نمایش های منعطف نخواهیم بود.

این طراحی هایی که اخیرا در حال انجام هستند واقعا در صورت عملی شدن، یک انقلابی در صنعت طراحی گوشی های هوشمند ایجاد می شود و یکی از مهم ترین حالت هایی که اتفاق می افتد، سبک جدیدی است که باعث می شود افرادی که از نسل قبلی گوشی های هوشمند استفاده می کردند، با ارائه ی این نوع گوشی ها به بازار سریعا اقدام به خرید آن نمایند.

منبع:زوم تک

آیفونآیفون اپلآیفون ال‌آیفون انعطافآیفون پذیرآیفون جیآیفون ساختآیفون همکاریاپلاپل آیفوناپل ال‌اپل انعطافاپل پذیراپل جیاپل ساختاپل همکاریالال‌ آیفونال‌ اپلال‌ انعطافال‌ پذیرال جیال‌ ساختال‌ همکاریانعطافانعطاف آیفونانعطاف اپلانعطاف ال‌انعطاف پذیرانعطاف جیانعطاف ساختانعطاف همکاریپذیرپذیر آیفونپذیر اپلپذیر ال‌پذیر انعطافپذیر جیپذیر ساختپذیر همکاریجیجی آیفونجی اپلجی الجی انعطافجی پذیرجی ساختجی همکاریساختساخت آیفونساخت اپلساخت ال‌ساخت انعطافساخت پذیرساخت جیساخت همکاریهمکاریهمکاری آیفونهمکاری اپلهمکاری ال‌همکاری انعطافهمکاری پذیرهمکاری جیهمکاری ساخت