در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

توسعه خدمت ” تنخواه کارت رفاه “

معرفی جدیدترین سیستم پرداخت پایانه‌های فروش در الکامپ

برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه شرکت به پرداخت ملت با حضور بیش از 98 درصد سهامداران

مراسم تجلیل از بانک ملت در ششمین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران برگزار شد

اهدای جایزه رتبه نخست هشتمین همایش بانک‌داری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به مدیرعامل به‌پرداخت ملت

بانک گردشگری

شهریور 1396,27 سرویس خبری

بانک گردشگری  در تاریخ 1389/10/07 به ثبت رسیده است. این بانک در تاریخ 1389/10/30 مجوز فعالیت خود را از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اخذ و در تاریخ 1389/09/02 اقدام به پذیره نویسی سهام کرده است.
بانک گردشگری به‌شکل مجموعه‌ای از فعالیت‌های گسترده بانکی (بانکداری فراگیر) سازماندهی و فعالیت خود را تداوم خواهد بخشید. اگر چه فعالیت‌های تجاری بانک گردشگری شباهت‌ بسیاری با فعالیت سایر بانک‌ها دارد، اما توجه ویژه این بانک به صنعت گردشگری کشور، فعالیت آن را متمایز می‌کند.
بانک گردشگری، بانک همة مردم ایران خواهد بود و درتمامی حوزه‌های بانکداری فعالیت خواهد کرد، اما تخصص مؤسسان این بانک در حوزه پرظرفیت و سودآور گردشگری، مزیت و فرصت‌های عمده‌ای برای سرمایه‌گذاری و ابتکارات بخش خصوصی در این صنعت فراهم می‌آورد و بدین لحاظ بانک گردشگری با تجهیز منابع و توسعه اشتغال در خدمت اقتصاد ملی قرار می‌گیرد.
بانک گردشگری نهادی مالی است که هدف آن ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، به حداکثر رساندن منافع پایدار و بلندمدت برای سهام‌داران خود از طریق ارایه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور و در آینده، در خارج از کشور است.
این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و در صرف منابع به‌ صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل خواهد کرد و در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارایه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند.