در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

کانن و فقدان نوآوری در دوربین‌های جدید آن

معرفی بهترین ساعت های هوشمند سال 2017

جشنواره عضویت در خانواده مارال چرم

هدیه پاییزی نوین چرم

بازدید دکتر شریعت مداری از غرفه مارال

نوین چرم

شهریور 1396,19 سرویس خبری مد و لوکس

نوین چرم در زمینه ی تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه ی پوشاک ، کیف ، کفش و انواع هدایای نفیس و ارزشمند از سال 1370 شروع به فعالیت نمود ، در سال 1382 نام «نوین چرم» را با هدف تولید محصولاتی با کیفیت ، مطابق با استانداردهای جهانی به عنوان نام تجاری خود برگزید و هم اکنون با پشتوانه 25 سال تجربه مفید در شناخت الگوهای  رفتاری جامعه  ایرانی با بهره گیری از مواد استاندارد و استفاده از چرم مرغوب و حلال در عرصه ی تولید، به ارائه  خدمات پس از فروش در دفتر مرکزی و 28 شعبه فروشگاهی خودمطابق با ذائقه  مشتریان  می پردازد.

استفاده از چرم هایی با فرآوری گیاهی که دوست سلامتی و محیط زیست می باشد، بکارگیری طراحان مطرح بین المللی ، همکاران دانش آموخته و اهل فن ازیک سو و همینطور مشتریانی باسلیقه و خوش ذوق ، روزهای بهاری را برای صنعت چرم کشور نوید می دهد.

محصولات نوین چرم سابقه ی صادرات به امارات ، کویت ، ژاپن ، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی از جمله آلمان ، روسیه ، دانمارک ، سوئد ، جمهوری چک را در رزومه کاری خود دارد. ازسوی دیگرحضور در نمایشگاههای معتبر بین المللی از جمله نمایشگاه بولونیا ایتالیا ، آیسف و آی مد ترکیه  از مزیتهای شایسته نوین چرم تلقی میگردد.
همچنین درعرصه فعالیت داخل کشور افتتاح فروشگاه در مراکز استانها و نیز رسیدن به جایگاه یک برند ملی و صادرات محصولات چرمی به اقصی نقاط دنیا از جمله چشم اندازهای نوین چرم می باشد .