در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

فرش – فرهی

شهریور 1396,13 سرویس خبری

شركت توليدي فرش ماشيني  فرهي  شامل 3واحد توليد ي ميشود از جمله  شركت نساجي فرش فرخ سپهر كاشان ،شركت فرش كاشان ، شركت اطلس ريس  فعاليت خود را در سال 1369 آغاز نموده . اين گروه به عنوان توليد كننده نخ 100% پلي لستر فيلامنت جهت خاب فرش ماشيني و از معتبر ترين  شركت هاي توليد كننده فرش ماشيني است ودر حال حاضر در زمينه ي توليد و فروش فرش ماشيني  با دستگاه هاي بروز دنيا در حال فعاليت است .

شرکت نساجی فرخ سپهر کاشان
شرکت نساجی فرخ سپهر کاشان (عضو گروه فرش فرهی) یکی از بزرگترین واحدهای تولید کننده نخ پلی استر فیلامنت در صنعت فرش ماشینی کشور است. این واحد صنعتی با بهره گیری از دانش روز دنیا اقدام به تولید انواع نخ های مرغوب به صورت خام و رنگی نموده است. شرکت نساجی فرخ سپهر به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت نساجی کشور، با رویکردی نوین در تولید و ارائه محصولات ابریشم مصنوعی، تحول شگرفی در حوزه فرش ماشینی کشور به وجود آورده است. این واحد صنعتی با همکاری مراکز علمی، پژوهشی و اقدامات دانش محور موفق شد برای اولین بار در ایران، نخ 100% پلی استر فیلامنت یا ابریشم مصنوعی را تولید و مورد استفاده قرار دهد و در همین راستا موفق به دریافت گواهینامه استاندارد تشویقی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گردید. همچنین این شرکت با پیاده سازی سیستم IMS موفق به دریافت گواهینامه‌های بین المللی ISO 9001، ISO 14000 و OHSAS 18000 گردید.
این مجموعه با ظرفیت تولیدی 15 تن در روز توانمندی تولید انواع نخ به صورت مات، براق، خام، رنگی، تابیده، بدون تاب، تک لا و چند لا را دارد. شرکت فرخ سپهر کاشان با انجام تحقیقات دانش محور و ارتباط مستمر با مراکز پژوهشی در چند سال گذشته، موفق به تولید انواع نخ پلی استر جهت استفاده در صنعت نساجی و همچنین اخذ استانداردهای بین المللی و داخلی نخ پلی‌استر با قابلیت کاربرد در فرش ماشینی گردیده است. شعار نوآوری و کیفیت سرلوحه فعالیت های شرکت نساجی فرخ سپهر است.

شرکت اطلس ریس کاشان
شرکت اطلس ریس کاشان به عنوان یکی از واحدهای تولیدی گروه فرش فرهی در تاریخ 1386 در شهر کاشان راه اندازی و با هدف بافندگی و خطوط تکمیل بافت فرش به بهره‌برداری رسید. از بخش های دیگر این واحد تولیدی و صنعتی می‌توان به خطوط تولید بافت فرش ماشینی، تولید دوک نخ و خطوط تکمیل فرش ماشینی اشاره کرد. شرکت اطلس ریس یکی از واحد های تولیدی گروه فرش فرهی است که در حوزه تولید فرش ماشینی یکی از حلقه های تکمیل کننده این چرخه است.

شرکت فرش سپهر کاشان
شرکت فرش سپهر کاشان به عنوان یکی دیگر از واحدهای تولیدی و صنعتی گروه فرش فرهی از سال 1369 فعالیت خود را آغاز نمود. این واحد تولیدی با تولید انواع فرش های ظریف ابریشم گونه و کرک گونه در طرح ها و نقش های متنوع توانسته است ضمن جلب حمایت و رضایتمندی مشتریان خود، جایگاه شایسته‌ای در صنعت فرش ماشینی کشور پیدا کند.