در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

هر انچه باید درباره آبمیوه های سالم دانست

در هنگام خرید چای دوغزال به چه نکاتی باید توجه کرد

ایستک برگزیده جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران در سال 1397

خواص مفید نوشیدن دلستر 

شرکت تولیدی آرپانوش جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران در سال 1397 را کسب کرد

اسفند 1397,09 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

شرکت تولیدی آرپانوش با برند تجاری ایستک برگزیده جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران در سال 1397

در دومین جایزه ملی نشان (برند) تجاری برتر ایران، که هفتم اسفند ماه در سالن همایش‎های خلیج فارس نمایشگاه بین‎المللی تهران برگزار شد از شرکت تولیدی آرپانوش با نشان تجاری (برند) ایستک با اهدای تندیس و لوح یادبود تجلیل و قدردانی شد.
محمدرضا مودودی سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران در باب دقت در انتخاب برندهای برتر با اشاره به این نکته که بر اساس معیارهای بین‎المللی، فرایند انتخاب شرکت‌های برتر طی شده تاکید کرد: از بحث تندیس‎فروشی که آفت بزرگ اقتصاد کشور است پرهیز کرده‎ایم و در این مراسم از چهل نشان تجاری برتر کشور که از میان یکصد و پنجاه شرکت متقاضی ارزیابی انتخاب شده‎اند تجلیل شده و جایزه ملی را دریافت می‎کنند. تلاش و اهتمام در راستای توسعه‎ی صنعتی، خلق و پرورش نشان تجاری ارزشمند، اعتلای فرهنگ نوآوری و درخشش نام ایران اسلامی در گستره بازارهای جهانی از جمله معیارهایی هستند که برند ایستک با پایبندی به آنان موفق به کسب این جایزه ملی شد.
مودودی همچنین با اشاره به نقش مهم برندها در تعیین جایگاه کشورها گفت: امروز ۱۰۰ برند برتر جهان یک هزار و ۹۷۲ میلیارد دلار ارزش دارند که معادل ۱۱ درصد کل صادرات جهان است؛ در این میان، ۱۰ برند نخست حدود ۴۲ درصد از کل ارزش برندها و پنج درصد از مجموع صادرات جهان را تشکیل می‌دهند. او گفت: سهم ایران با ۱٫۲ درصد جمعیت، جغرافیا و تولید ناخالص داخلی جهان از صادرات کمتر از سه دهم درصد است. سرپرست سازمان توسعه تجارت یادآور شد: در نیم قرن گذشته اقتصاد ایران ۶/۶ برابر شده در حالی که اقتصاد هند ۱۳ برابر، مالزی ۲۰ برابر و چین ۶۰ برابر شده و بخش عمده این بزرگ شدن بر عهده برندها بوده است.
رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در مراسم دومین جایزه برند تجاری برتر ایرانی با اشاره به اینکه مدیران بنگاه‎ها خود کارشناس هستند و  باید روی برندسازی کار کنند  از توسعه‎ی صادرات در سال ۱۳۹۸خبر داد. او با تاکید بر اینکه چند سال گذشته هم اقتصاد کشور همین فضای کسب و کار و تحریم‎ها را تجربه کرده است از توسعه‎ی واحدهای تولیدی و صنعتی خبر داد و افزود فرموده‎ی مقام معظم رهبری که  تولید را حفظ کنید که جهاد است باید سرلوحه‎ی تمام دست‎اندرکاران عرصه‎ی تولید و صادرات باشد.
در ادامه این مراسم،  پیام دکتر حسن روحانی رئیس‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جمهور‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ی توسط رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت قرائت شد. در این پیام آمده است:
«تقارن مراسم اهدای جایزه ملی به منتخبان نشان‌های تجاری برتر کشور در سال ۱۳۹۷ را با میلاد باسعادت دخت پیامبر(ص) و حضرت فاطمه الزهرا(س) به فال نیک گرفته و تبریکات صمیمانه خود را به تمام مادران بزرگ این سرزمین تقدیم می‌کنم. رئیس جمهوری افزوده است: در چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شاهد آنیم که دشمنان این کشور، اعتماد، باور و امید مردم ایران را هدف قرار داده‌اند، غافل از اینکه در این تقابل آشکار، ظرفیت‌های غنی و بی‌شمار فرهنگی و تمدنی، ارزش‌های مذهبی، دارایی‌های سرشار طبیعی و توان فنی، علمی و اقتصادی و نیروی جوان و با انگیزه به خوبی قادرند از داشته‌های این سرزمین حراست کنند. ایران سرزمین سرمایه‌های بزرگ تاریخی، مادی و انسانی است و بسیار بجاست که این سرمایه عظیم را قدر دانسته و در مسیر گسترش امید به سوی ساختن ایرانی آبادتر حرکت کنیم؛ از این رو ارج نهادن به مقوله نشان تجاری اقدامی بسیار شایسته و کارآمد برای معرفی وضعیت‌ها و توانمندی‌های این کشور است. بسیار خرسندم که در مراسم فاخر انتخاب نشانه‌های تجاری برتر کشور که با حضور بهترین‌های صنعت ایران برگزاری شده، به برگزیدگان شایسته این دوره تبریک بگویم و برایشان پیشرفت و سربلندی آرزو نمایم.»
برند ایستک با نزدیک به دو دهه فعالیت تولیدی در عرصه‎ی اقتصاد کشور و التزام و تعهد همیشگی به بالاترین سطوح کیفیت انتخاب، به عنوان نشان (برند) تجاری برتر را افتخار خود دانسته و می‎کوشد نام و آوازه‎ی ایران اسلامی در سایه‎ی تولید محصولات باکیفیت در سراسر جهان طنین‎انداز کند.
در این مراسم آقایان مسعودی و رحیمی نیا مدیر فروش و مدیر روابط عمومی و تبلیغات شرکت آرپانوش به نمایندگی از مدیر عامل محترم شرکت حضور داشتند و تندیس و تقدیرنامه اهدا شده را از آقای رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت کردند.

منبع: ایستک

(برند) آرپانوش(برند) تولیدی(برند) جایزه(برند) شرکت(برند) کرد(برند) کسب13971397 آرپانوش1397 ایران1397 برتر1397 برند1397 تجاری1397 تولیدی1397 جایزه1397 در1397 را1397 سال1397 شرکت1397 کرد1397 کسب1397 ملی1397 نشانآرپانوشآرپانوش (برند)آرپانوش 1397آرپانوش ایرانآرپانوش برترآرپانوش تجاریآرپانوش تولیدیآرپانوش جایزهآرپانوش درآرپانوش راآرپانوش سالآرپانوش شرکتآرپانوش کردآرپانوش کسبآرپانوش ملیآرپانوش نشانایرانایران 1397ایران آرپانوشایران برترایران برندایران تجاریایران تولیدیایران جایزهایران درایران راایران سالایران شرکتایران کردایران کسبایران ملیایران نشانبرتربرتر 1397برتر آرپانوشبرتر ایرانبرتر برندبرتر تجاریبرتر تولیدیبرتر جایزهبرتر دربرتر رابرتر سالبرتر شرکتبرتر کردبرتر کسببرتر ملیبرتر نشانبرندبرند 1397برند ایرانبرند برتربرند تجاریبرند دربرند رابرند سالبرند ملیبرند نشانتجاریتجاری 1397تجاری آرپانوشتجاری ایرانتجاری برترتجاری برندتجاری تولیدیتجاری جایزهتجاری درتجاری راتجاری سالتجاری شرکتتجاری کردتجاری کسبتجاری ملیتجاری نشانتولیدیتولیدی (برند)تولیدی 1397تولیدی آرپانوشتولیدی ایرانتولیدی برترتولیدی تجاریتولیدی جایزهتولیدی درتولیدی راتولیدی سالتولیدی شرکتتولیدی کردتولیدی کسبتولیدی ملیتولیدی نشانجایزهجایزه (برند)جایزه 1397جایزه آرپانوشجایزه ایرانجایزه برترجایزه تجاریجایزه تولیدیجایزه درجایزه راجایزه سالجایزه شرکتجایزه کردجایزه کسبجایزه ملیجایزه نشاندردر 1397در آرپانوشدر ایراندر برتردر برنددر تجاریدر تولیدیدر جایزهدر رادر سالدر شرکتدر کرددر کسبدر ملیدر نشانرارا 1397را آرپانوشرا ایرانرا برتررا برندرا تجاریرا تولیدیرا جایزهرا دررا سالرا شرکترا کرد.را کسبرا ملیرا نشانسالسال 1397سال آرپانوشسال ایرانسال برترسال برندسال تجاریسال تولیدیسال جایزهسال درسال راسال شرکتسال کردسال کسبسال ملیسال نشانشرکتشرکت (برند)شرکت 1397شرکت آرپانوششرکت ایرانشرکت برترشرکت تجاریشرکت تولیدیشرکت جایزهشرکت درشرکت راشرکت سالشرکت کردشرکت کسبشرکت ملیشرکت نشانکردکرد (برند)کرد 1397کرد آرپانوشکرد ایرانکرد برترکرد تجاریکرد تولیدیکرد جایزهکرد درکرد سالکرد شرکتکرد کسبکرد ملیکرد نشانکرد. راکسبکسب (برند)کسب 1397کسب آرپانوشکسب ایرانکسب برترکسب تجاریکسب تولیدیکسب جایزهکسب درکسب راکسب سالکسب شرکتکسب کردکسب ملیکسب نشانملیملی 1397ملی آرپانوشملی ایرانملی برترملی برندملی تجاریملی تولیدیملی جایزهملی درملی راملی سالملی شرکتملی کردملی کسبملی نشاننشاننشان 1397نشان آرپانوشنشان ایراننشان برترنشان برندنشان تجارینشان تولیدینشان جایزهنشان درنشان رانشان سالنشان شرکتنشان کردنشان کسبنشان ملی