در حال بارگذاری اطلاعات

-

کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای کوروش در راستای تکمیل زنجیره ارزش گروه صنعتی گلرنگ و به منظور ارایه محصولات تندگردش از طریق خرده‌فروشی تاسیس گردیده است. این شرکت همواره احترام به حقوق کلیه ذی‌نفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می‌نهد. این شرکت ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

ششمین و بزرگترین شعبه آقای فرش در شهر تاریخی اصفهان افتتاح خواهد شد

بازدید مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

همزمانی پنج سالگی افق کوروش با درج نماد این شرکت در بورس

اعطای تندیس بخش مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به اکالا

اسفند 1397,01 سرویس خبری خرید وسرگرمی

تندیس بخش مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران با بیشترین آرا کاربران فضای مجازی در بخش وب سایت فروشگاه های اینترنتی به اکالا اعطا گردید.

جشنواره وب و موبایل ایران با ده‌ها هزار شرکت‌کننده، به عنوان بزرگ‌ترین عرصه رقابت میان وبسایت‌ها و نرم‌افزار‌های موبایل ایرانی در گروه‌های مختلف شناخته می‌شود و از ابتدای زمان تأسیس توانسته است نقش مهمی در رشد کیفیت و جایگاه حوزه وب و موبایل در میان استارات آپ ها و مردم داشته باشد. امسال نیز در یازدهمین سال متوالی با حضور پرشور کاندیدای انتخاباتی در بخش داوری و مردمی برگزار شد.

جشنواره هرساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت و یک نرم‌افزار موبایل را با رأی داوران به‌عنوان برگزیده معرفی می‌کند و به آن تندیس بهترین وب‌سایت یا بهترین نرم‌افزار موبایل ایران را به‌عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب و موبایل ایران اهدا می‌کند.

علاوه بر بخش داوری، در بخش دیگری از جشنواره که تحت عنوان نگاه مردمی برگزار می‌شود، وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل برگزیده، توسط آرای کاربران فضای مجازی انتخاب می‌شود. در این بخش محبوب‌ترین وب‌سایت یا نرم‌افزار موبایل، مردم انتخاب می‌شود، به گفته بنیان گذار جشنواره وب و موبایل بیش یک میلیون نفر از کاربران فضای مجازی در بخش ارای مردمی شرکت کرده اند.

در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در بخش وب‌سایت‌ فروشگاه‌های آنلاین، سوپرمارکت اینترنتی اکالا با بیشترین آرا در بخش مردمی تندیس جشنواره وب و موبایل را به خود اختصاص داد. سوپرمارکت اینترنتی اکالا از بین ۵ کاندیدای انتخابی در قسمت آرا بخش مردمی به‌عنوان محبوب‌ترین فروشگاه آنلاین انتخاب شد و در این بخش مانند دیگر جشنواره‌ها، انتخاب و رضایت مردم مورد نظر بوده است. رای‌های این بخش از طریق فرایند ثبت شماره تماس و انتخاب بهترین و محبوب‌ترین فروشگاه آنلاین از طرف مشتریان و مردم صورت گرفته است. این نشان می‌دهد که اکالا در میان همۀ فروشگاه‌های آنلاینی که در جشنواره شرکت داشتند توانسته نظر ارزشمند مردم و مشتریانش راجلب کرده و رضایت خاطر آن‌ها را فراهم کند.

اکالا یک فروشگاه اینترنتی است که در حدود یک و سال و نیم فعالیت مستمر در زمینه خرید مایحتاج روزانه همشهریان عزیز به‌صورت آنلاین و اینترنتی دارد. مشتریان عزیز می‌توانند، در این فروشگاه ‌همه کالاهایی که در سوپرمارکت‌های محلی یا فروشگاه‌های بزرگ عرضه می‌شود را پیدا کنند و هرآن چه لازم دارند را به‌صورت آنلاین تهیه‌کرده و در محل، تحویل بگیرند. همچنین سوپرمارکت اینترنتی اکالا امکان سفارش تلفنی را نیز برای مشتریان عزیز فراهم نموده است. نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص هر محصول و میزان رضایت خود را در سایت می‌توانند درج نمایند یا به‌صورت تلفنی به قسمت پشتیبانی مطرح کنند.

در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با بیش از 300 شعبه در تهران، قدرتمندترین سوپرمارکت اینترنتی در تهران را ازنظر سرعت تحویل و تخفیف‌های مناسب، راه‌اندازی کرده است. سوپرمارکت اینترنتی اکالا با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید باقیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز به وجود آورده است. علاوه بر همه این موارد، تمام محصولات ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی اکالا دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت بوده و تاریخ‌مصرف هر کالای ارسالی به‌صورت مجزا کنترل می‌شود، اما بااین‌وجود سوپرمارکت اینترنتی اکالا این امکان را به مشتریان داده است، تا 72 ساعت پس از خرید، در صورت عدم رضایت از کالای خریداری‌شده، آن کالا را مرجوع نمایند.

منبع: فروشگاه کوروش

"جشنواره بهاعطایاعطای اکالااعطای ایراناعطای بخشاعطای بهاعطای تندیساعطای جشنوارهاعطای مردمیاعطای موبایلاعطای واعطای وباعطای یازدهمیناُکالااکالا اعطایاکالا ایراناکالا بخشاکالا بهاکالا تندیساکالا جشنوارهاکالا مردمیاکالا موبایلاکالا واکالا وباکالا یازدهمینایرانایران اعطایایران اکالاایران بخشایران بهایران تندیسایران جشنوارهایران مردمیایران موبایلایران وایران وبایران یازدهمینبخشبخش اعطایبخش اکالابخش ایرانبخش بهبخش تندیسبخش جشنوارهبخش مردمیبخش موبایلبخش وبخش وببخش یازدهمینبهبه "جشنوارهبه اعطایبه اکالابه ایرانبه بخشبه تندیسبه مردمیبه موبایلبه وبه وببه یازدهمینتندیستندیس اعطایتندیس اکالاتندیس ایرانتندیس بخشتندیس بهتندیس جشنوارهتندیس مردمیتندیس موبایلتندیس وتندیس وبتندیس یازدهمینجشنوارهجشنواره اعطایجشنواره اکالاجشنواره ایرانجشنواره بخشجشنواره تندیسجشنواره مردمیجشنواره موبایلجشنواره وجشنواره وبجشنواره یازدهمینمردمیمردمی اعطایمردمی اکالامردمی ایرانمردمی بخشمردمی بهمردمی تندیسمردمی جشنوارهمردمی موبایلمردمی ومردمی وبمردمی یازدهمینموبایلموبایل اعطایموبایل اکالاموبایل ایرانموبایل بخشموبایل بهموبایل تندیسموبایل جشنوارهموبایل مردمیموبایل وموبایل وبموبایل یازدهمینوو اعطایو اکالاو ایرانو بخشو بهو تندیسو جشنوارهو مردمیو موبایلو وبو یازدهمینوبوب اعطایوب اکالاوب ایرانوب بخشوب بهوب تندیسوب جشنوارهوب مردمیوب موبایلوب ووب یازدهمینیازدهمینیازدهمین اعطاییازدهمین اکالایازدهمین ایرانیازدهمین بخشیازدهمین بهیازدهمین تندیسیازدهمین جشنوارهیازدهمین مردمییازدهمین موبایلیازدهمین ویازدهمین وب