در حال بارگذاری اطلاعات

-

سامسونگ

سامسونگ الکترونیکس، از زمان تأسیسش در شهر سوون کره، همچنان رشد کرده، به پیشتازی در زمینه فناوری اطلاعات در جهان تبدیل شده است و بیش از 200 شرکت فرعی را در سراسر جهانمدیریت می‌کند. محصولات این شرکت شامل لوازم خانگی مثل تلویزیون‌، مانیتور، یخچال، و ماشین لباسشویی، و همچنین محصولات اصلی ارتباطات راه د...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

امکان مخفی کردن حفره دوربین گلکسی اس ده (Samsung Galaxy S10)

اسفند 1397,04 سرویس خبری

کاربران می‌توانند حفره دوربین گلکسی اس 10 را مخفی کنند

سامسونگ با قابلیتی به نام Hide front camera به کاربران اجازه می‌دهد تا حفره دوربین گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10) را مخفی کنند. اما این قابلیت چگونه کار می‌کند؟

سامسونگ شدیده به نمایشگرهای Infinity-O خود که در گوشی‌های خانواده گلکسی اس 10 از آن‌ها استفاده کرده، می‌بالد. اما این کمپانی برای کسانی که علاقه‌ای به حفره دوربین گلکسی اس 10 که روی نمایشگر این گوشی ایجاد شده ندارد، پیشنهادی دارد. هر کاربری که نمی‌خوهد این حفره روی صفحه نمایان باشد، می‌تواند آن را از طریق منوی تنظیمات گوشی خود به حالت غیرفعال درآورد.

درست مانند ناچ، به جای قرار گرفتن دوربین در حاشیه‌های بالای نمایشگر، سامسونگ تصمیم گرفته تا روی نمایشگر حفره‌ای را برای میزبانی از دوربین گوشی ایجاد کند. حفره دوربین گلکسی اس 10 در واقع باعث حذف حاشیه‌های اضافی بالای صفحه شده است، با این حال اگر علاقه‌ای به این سبک طراحی جدید ندارید، هنوز هم قسمت تاریک بالای صفحه در دسترس شما خواهد بود.

به جای محو شدن کامل، این منطقه یک پس زمینه‌ی مشکی را به خود خواهد گرفت. این بدان معناست که صفحه‌ی اپلیکیشن‌ها دیگر تا بالاترین نقطه از صفحه نمایش گسترش پیدا نخواهد کرد، اما همچنان در این منطقه‌ی مشکی می‌توانید مواردی نظیر نوتیفیکیشن‌ها، تعداد آنتن‌های سیم کارت، درصد باتری و دیگر اطلاعات سودمند را مشاهده کنید.

مخفی کردن حفره دوربین گلکسی اس 10 مستلزم پشتیبانی از اپلیکیشن‌هاست
طبیعتا این قابلیت با تمام اپلیکیشن‌ها سازگار نخواهد بود و امکان دارد شما در هنگام استفاده با برخی اپلیکیشن‌های خاص، متوجه ناهماهنگی این قابلیت با چگونگی نمایش صفحه باشید. البته نگران نباشید، باید منتظر بمانید تا اپلیکیشن‌های مورد علاقه‌ی شما پس از دریافت به‌روزرسانی، خودشان را با حالت Hide front camera گوشی های گلکسی اس 10 سامسونگ مطابقت دهند. چنین قابلیت مشابهی در گوشی‌های ناچ اسکرین نیز وجود دارد، اما در اینجا با توجه به این که حفره‌ی دوربین در گوشی های سامسونگ کوچک است، کار این کمپانی نیز برای مخفی کردن آن سخت‌تر بوده است.

منبع: گجت نیوز 

 

(Samsung اس(Samsung امکان(Samsung حفره(Samsung ده(Samsung کردن(Samsung مخفیGalaxyGalaxy S10Galaxy SamsungGalaxy اسGalaxy امکانGalaxy حفرهGalaxy دهGalaxy دوربینGalaxy کردنGalaxy گلکسیGalaxy مخفیS10S10 GalaxyS10 SamsungS10 دوربینS10 گلکسیS10) اسS10) امکانS10) حفرهS10) دهS10) کردنS10) مخفیSamsungSamsung GalaxySamsung S10Samsung دوربینSamsung گلکسیاساس (Samsungاس Galaxyاس S10)اس امکاناس حفرهاس دهاس دوربیناس کردناس گلکسیاس مخفیامکانامکان (Samsungامکان Galaxyامکان S10)امکان اسامکان حفرهامکان دهامکان دوربینامکان کردنامکان گلکسیامکان مخفیحفرهحفره (Samsungحفره Galaxyحفره S10)حفره اسحفره امکانحفره دهحفره دوربینحفره کردنحفره گلکسیحفره مخفیدهده (Samsungده Galaxyده S10)ده اسده امکانده حفرهده دوربینده کردنده گلکسیده مخفیدوربیندوربین Galaxyدوربین S10دوربین Samsungدوربین اسدوربین امکاندوربین حفرهدوربین دهدوربین کردندوربین گلکسیدوربین مخفیکردنکردن (Samsungکردن Galaxyکردن S10)کردن اسکردن امکانکردن حفرهکردن دهکردن دوربینکردن گلکسیکردن مخفیگلکسیگلکسی Galaxyگلکسی S10گلکسی Samsungگلکسی اسگلکسی امکانگلکسی حفرهگلکسی دهگلکسی دوربینگلکسی کردنگلکسی مخفیمخفیمخفی (Samsungمخفی Galaxyمخفی S10)مخفی اسمخفی امکانمخفی حفرهمخفی دهمخفی دوربینمخفی کردنمخفی گلکسی