در حال بارگذاری اطلاعات

-

کوروش

شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای کوروش در راستای تکمیل زنجیره ارزش گروه صنعتی گلرنگ و به منظور ارایه محصولات تندگردش از طریق خرده‌فروشی تاسیس گردیده است. این شرکت همواره احترام به حقوق کلیه ذی‌نفعان و تامین رضایت و خوشنودی آنان را در نظر داشته و نوآوری و خلاقیت برخاسته از کار تیمی را ارج می‌نهد. این شرکت ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

اعطای گواهی‌نامه شرکت خلاق به فروشگاه اینترنتی اُکالا

ششمین و بزرگترین شعبه آقای فرش در شهر تاریخی اصفهان افتتاح خواهد شد

بازدید مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه

اعطای تندیس بخش مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران به اکالا

همزمانی پنج سالگی افق کوروش با درج نماد این شرکت در بورس

آذر 1397,12 سرویس خبری خرید وسرگرمی

پنج سالگی افق کوروش با درج نماد این شرکت در بورس همزمان شد

رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با اشاره به درج نماد این شرکت در بورس همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه، ابراز امیدواری کرد که سهیم شدن عموم هموطنان در این کسب و کار برای مجموعه خیر و برکت در پی داشته باشد و با تحقق کامل اهداف و برنامه های شرکت، جوابگوی عزیزان سهامداران هم باشیم.

 

جشن پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه با حضور ریاست هیات مدیره و مدیرعامل، معاونین، مدیران و همکاران ستاد مرکزی افق کوروش با مروری بر موفقیت ها و اهداف بلندمدت مجموعه برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی ابراهیمی ریاست هیأت مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن تبریک پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه، زحمات و تلاش های یکایک همکاران را در کسب موفقیت های درخشان این مجموعه تاثیرگذار ارزیابی نمود و از کوشش های خستگی ناپذیر کارکنان این شرکت در دستیابی به اهداف عالیه، تقدیر کرد.

وی ضمن اشاره به راه اندازی یک هزار و صد شعبه فروشگاه افق کوروش در 31 استان کشور و اشتغال زایی وسیع این شرکت برای جوانان گفت: در آغاز به کار این شرکت، تعداد همکاران حدود 100 نفر بود اما هم اکنون و در پنجمین سال فعالیت، 8 هزار نیروی انسانی در این شرکت مشغول به فعالیت هستند که با انجام این مهم ، بخشی از هدف گذاری بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ در موضوع اشتغال زایی برای جوانان محقق گردید.

رئیس هیات مدیره شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در ادامه از حمایت ها و رهنمودهای مدیر عامل گروه صنعتی گلرنگ در دستیابی افق کوروش به این جایگاه رفیع قدردانی کرد و افزود: اگرچه در ابتدای مسیر، با سختی ها و زیان هایی مواجه بودیم اما با نقشه راهی که ترسیم شد به این باور رسیدیم که آینده روشنی در انتظار افق کوروش است و اکنون در پنجمین سالگرد افتتاح فروشگاه افق کوروش، روشنیِ آینده ی مورد انتظار پدیدار گشته است.

وی در ادامه هدف گذاری این شرکت مبنی بر حضور در جمع 250 خرده فروش برتر دنیا را در سال 2025 اشاره کرد و اظهار داشت: در دوران رکود، فکر کردن به جهش ریسک قابل توجهی محسوب می شود اما به پشتوانه شما عزیزان به تحقق آن امیدوار هستیم.

دکتر ابراهیمی در ادامه از زحمات و تلاش های مدیرعامل شرکت در دست یابی به اهداف عالیه شرکت و تحقق کامل اهداف قدردانی نمود و تصریح کرد: بطور قطع پیشرفت های شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش حاصلِ خرد جمعی بوده و با تشکیل کمیسیون هایی با موضوعات مختلف از نظرات و تصمیمات جمعی در جهت رشد و توسعه شرکت بهره گرفته شده است.

وی از درج نماد شرکت فروشگاه های زنجیره ای در بورس همزمان با پنجمین سالگرد افتتاح این فروشگاه خبر داد و ابراز امیدواری نمود که این رویداد و سهیم شدن عموم هموطنان در این کسب و کار برای مجموعه خیر و برکت در پی داشته باشد.

در این مراسم همچنین مهندس امیرخسرو فخریان مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن عرض تبریک به مناسبت پنجمین سالگرد افتتاح اولین فروشگاه همواره تخفیف افق کوروش با اشاره به افتتاح اولین شعبه فروشگاه افق کوروش در روز 9 آذر 1392 و استقبال گرم مردم عزیز نسبت به افتتاح این فروشگاه، اعلام کرد: همواره قدردانِ اعتمادِ گروه صنعتی گلرنگ و حمایت شرکت های زیرمجموعه آن هستیم؛ زیرا افق کوروش در ابتدای مسیر با سختی های بسیار و ناشناخته های فراوانی مواجه بود و اگر حمایت این عزیزان نبود، ادامه مسیر برای ما دشوار بود.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با اشاره به افتخارات کسب شده از سوی شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در این مدت اظهار داشت: حالا نوبت آن رسیده که نگاه های خود را تغییر دهیم و از این پس با نگاه ویژه ای امور را پیش ببریم تا امروز آغازی برای موفقیت های جدید و حرکت های بزرگ باشد.

وی همچنین تقارن درج نماد شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش در بورس را با پنجمین سالگرد افتتاح این شرکت به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم که با ورود به بورس، رشد و پیشرفت بیشتری در تحقق اهداف و برنامه های شرکت داشته باشیم.

منبع: کوروش

افقافق اینافق باافق بورسافق پنجافق درافق درجافق سالگیافق شرکتافق کوروشافق نمادافق همزمانیایناین افقاین بااین بورساین پنجاین دراین درجاین سالگیاین شرکتاین کوروشاین نماداین همزمانیبابا افقبا اینبا بورسبا پنجبا دربا درجبا سالگیبا شرکتبا کوروشبا نمادبا همزمانیبورسبورس افقبورس اینبورس بابورس پنجبورس دربورس درجبورس سالگیبورس شرکتبورس کوروشبورس نمادبورس همزمانیپنجپنج افقپنج اینپنج باپنج بورسپنج درپنج درجپنج سالگیپنج شرکتپنج کوروشپنج نمادپنج همزمانیدردر افقدر ایندر بادر بورسدر پنجدر درجدر سالگیدر شرکتدر کوروشدر نماددر همزمانیدرجدرج افقدرج ایندرج بادرج بورسدرج پنجدرج دردرج سالگیدرج شرکتدرج کوروشدرج نماددرج همزمانیسالگیسالگی افقسالگی اینسالگی باسالگی بورسسالگی پنجسالگی درسالگی درجسالگی شرکتسالگی کوروشسالگی نمادسالگی همزمانیشرکتشرکت افقشرکت اینشرکت باشرکت بورسشرکت پنجشرکت درشرکت درجشرکت سالگیشرکت کوروششرکت نمادشرکت همزمانیکوروشکوروش افقکوروش اینکوروش باکوروش بورسکوروش پنجکوروش درکوروش درجکوروش سالگیکوروش شرکتکوروش نمادکوروش همزمانینمادنماد افقنماد ایننماد بانماد بورسنماد پنجنماد درنماد درجنماد سالگینماد شرکتنماد کوروشنماد همزمانیهمزمانیهمزمانی افقهمزمانی اینهمزمانی باهمزمانی بورسهمزمانی پنجهمزمانی درهمزمانی درجهمزمانی سالگیهمزمانی شرکتهمزمانی کوروشهمزمانی نماد