در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

رونمایی از گوشی آیفون Xs اپل در رنگ‌های مختلف

خرداد 1397,13 سرویس خبری کالای دیجیتال

گوشی آیفون Xs یکی از سه گوشی هوشمند آی او اسی است که امسال رونمایی خواهد شد. با توجه به تصاویر منتشر شده از آیفون ایکس اس (iPhone Xs) به عنوان جانشین آیفون 10، یکی از ویژگی‌های این محصول داشتن گزینه‌های رنگ جدید و بسیار شاد خواهد بود.

آیفون ایکس اس علاوه بر داشتن ویژگی‌های بهتر نسبت به آیفون ایکس همچون قدرت گرفتن از نسل جدید تراشه‌های سری اپل A، دارای یک قابلیت ظاهری جذاب نیز خواهد بود. گوشی آیفون Xs به احتمال زیاد حداقل در دو گزینه رنگ جدید سبز و بنفش عرضه می‌شود که جذابیت خاصی دارند.

بعد از انتشار تصاویر جدیدی از یک آیفون بزرگ دارای دوربین دوگانه در شبکه‌های اجتماعی، تعداد زیادی از کاربران آرزو کردند این‌ها مربوط به یک نسخه جعلی آیفون ایکس نبوده و پنل پشتی آیفون ایکس اس را نشان بدهند! آیفون ایکس تنها در دو رنگ سفید و مشکی عرضه شده بود، اما اکنون شاهد یک گوشی آیفون مجهز به دوربین دوگانه و در شکل و شمایل آیفون 10 با رنگ‌های بدنه فوق‌العاده شاد هستیم.

از آنجایی که اپل از مدتی قبل تصمیم گرفت تولید آیفون ایکس را متوقف کند، بعید به نظر می‌رسد این عکس‌ها نمایانگر نسخه جدیدی از پرچمدار آی او اسی سال 2017 باشند.

تا امروز هیچ گوشی آیفونی در رنگ‌های شاد این چنینی به بازار عرضه نشده است، به همین دلیل مشاهده کردن گوشی آیفون Xs در لباس بنفش و سبز می‌تواند برای برخی کاربران فوق‌العاده جذاب باشد.

پیشتر تصور می‌کردیم تنها پایین‌ترین مدل آیفون‌های 2018 یعنی آیفون 9، در سه رنگ شاد جدید عرضه خواهد شد، اما بر اساس عکس‌های تازه منتشر شده، گوشی آیفون Xs که جایگزین مستقیم آیفون ایکس محسوب می‌شود نیز دارای چنین ویژگی خواهد بود. در حال حاضر حداقل از وجود دو رنگ شاد بنفش و سبز برای آن مطمئن هستیم. از آنجایی که بعید است شرکت قید رنگ‌های سفید و مشکی را بزند، می‌توان برای گوشی آیفون Xs حداقل چهار گزینه رنگ متصور شد.

اپل در کنار آیفون 9 (جایگزین آیفون 8 و آیفون 8 پلاس) و گوشی آیفون Xs (جایگزین آیفون 10)، یک فبلت 6.5 اینچی با نام آیفون ایکس اس پلاس نیز معرفی خواهد کرد. با توجه به رفتار شرکت تا امروز به منظور تلاش برای عرضه نسخه‌های رنگ جدید برای آیفون‌های 2018، بعید نیست این مدل نیز در چند رنگ شاد جدید عرضه شود.

منبع:گجت نیوز

 

XsXs آیفونXs اپلXs ازXs درXs رنگ‌هایXs رونماییXs گوشیXs مختلفآیفونآیفون Xsآیفون اپلآیفون ازآیفون درآیفون رنگ‌هایآیفون رونماییآیفون گوشیآیفون مختلفاپلاپل Xsاپل آیفوناپل ازاپل دراپل رنگ‌هایاپل رونماییاپل گوشیاپل مختلفازاز Xsاز آیفوناز اپلاز دراز رنگ‌هایاز رونماییاز گوشیاز مختلفدردر Xsدر آیفوندر اپلدر ازدر رنگ‌هایدر رونماییدر گوشیدر مختلفرنگ‌هایرنگ‌های Xsرنگ‌های آیفونرنگ‌های اپلرنگ‌های ازرنگ‌های دررنگ‌های رونماییرنگ‌های گوشیرنگ‌های مختلفرونماییرونمایی Xsرونمایی آیفونرونمایی اپلرونمایی ازرونمایی دررونمایی رنگ‌هایرونمایی گوشیرونمایی مختلفگوشیگوشی Xsگوشی آیفونگوشی اپلگوشی ازگوشی درگوشی رنگ‌هایگوشی رونماییگوشی مختلفمختلفمختلف Xsمختلف آیفونمختلف اپلمختلف ازمختلف درمختلف رنگ‌هایمختلف رونماییمختلف گوشی