در حال بارگذاری اطلاعات

مطالب مرتبط

معرفی هواوی میت 30 لایت احتمالا با سیستم‌عامل HarmonyOS

ثبت اپل پتنت فیس آی دی برای مک

معرفی حسگر جدید ایزوسل سامسونگ در 21 مرداد با رزولوشنی چشمگیر

والپیپرهای جدید نوت10 معرفی شد

سومین مدل گوشی ال جی با نام ال جی G8X تینکیو در راه است

معرفی ایسوس زنبوک پرو 15 پردازنده Core i9 و نمایشگر 4K

اردیبهشت 1397,29 سرویس خبری اخبار و رویداد ها

لپ تاپ باریک و سبک ایسوس زنبوک پرو 15 (Asus Zenbook Pro 15) معرفی شد. این اولترابوک از پردازنده Core i9‌ اینتل قدرت می‌گیرد و با وجود یک نمایشگر 4K از عمر باتری شگفت انگیزی برخوردار است. در ادامه با مشخصات فنی ، قابلیت ها و امکانات زنبوک جدید ایسوس آشنا شوید.

کمپانی ایسوس از جدیدترین لپ تاپ خود با نام ایسوس زنبوک پرو 15 پرده برداشت که از قضا، با توجه به مشخصات فنی‌اش، منحصر به فردترین لپ تاپ خانواده زنبوک نیز لقب گرفته است. در داخل یک فریم باریک 18.9 میلی‌متری که تنها 1 کیلو و 800 گرم وزن دارد، یک پردازنده 6 هسته ای Core i9 اینتل، یک کارت گرافیک مجزای GTX 1050، اسپیکرهایی با برند هارمن کاردون و یک نمایشگر 4K کالیبره شده از سوی کارخانه قرار گرفته است.

در نظر داشته باشید که هنوز لپ تاپ های Core i9‌ به تعداد اندکی وجود ندارد و ایسوس زنبوک پرو 15 یکی از نخستین لپ تاپ های مجهز به این پردازنده مدرن است. البته آن یک لپ تاپ مخصوص بازی نیست، بلکه محصولی استثنایی برای انجام امور مختلف است. در اینجا مدل‌های پایین‌رده‌تر نیز وجود دارد که از پردازنده 6 هسته‌ای Core i7-8750H یا پردازنده 4 هسته‌ای Core i5-8300H قدرت می‌گیرند. دو نسخه نمایشگر 4K یا Full HD قابل انتخاب است که هر دو از اندازه 15.6 اینچی چند لمسی IPS LCD با پشتیبانی 100 درصدی از فضای رنگ AdobeRGB برخوردارند. یکی دیگر از ویژگی‌های نادر این لپ تاپ، فاصله رنگی کامل گزینه‌های بالارده و پایین رده ایسوس زنبوک پرو 15 با دیگر لپ تاپ های بازار است.

از نظر طراحی ایسوس زنبوک پرو 15 از لبه‌های رزگلد همراه لولاهای آلومینیومی برند Deep Dive Blue برخوردار است که حتی در تصاویر رندر منتشر شده نیز بسیار زیبا به نظر می‌رسند. کارت گرافیک GTX 1050 نامبرده دارای حافظه 4 گیگابایتی GDDR5 بوده، رم این دستگاه 8 یا 16 گیگابایت است و ایسوس یک حافظه SSD تا ظرفیت حداکثری 1 ترابایتی (PCIe 3.0 x4/NVMe) را پیشنهاد می‌کند.

به منظور خنک سازی چنین سیستم قدرتمندی در بدنه‌ای باریک و سبک، ایسوس از سه لوله‌ی حرارتی و دو فن استفاده کرده است که به ادعای این شرکت باعث می‌شوند هیچگاه حرارت دیوایس بیش از حد مطلوب افزایش پیدا نکند. از نظر درگاه‌ها شما دو درگاه تاندربولت 3، دو درگاه USB 3.1 نسل دوم، یک درگاه HDMI، یک درگاه کارتخوان میکرو اس دی، یک جک هدفون TRRS و یک جک برای شارژ را در اختیار خواهید داشت. یک وبکم VGA در قسمت جلو و یک باتری 71 وات ساعتی لیتیم پلیمری که ایسوس ادعا می‌کند با مصرف عادی، قادر به ارائه 9 ساعت و نیم کارکرد بدون نیاز به شارژ مجدد است را نیز باید به این مشخصات اضافه کنیم.

منبع:گجت نیوز

۱۵15 Core15 i915 ایسوس15 پردازنده15 پرو15 زنبوک15 معرفی15 نمایشگر15 وCoreCore 15Core i9Core ایسوسCore پردازندهCore پروCore زنبوکCore معرفیCore نمایشگرCore وi9i9 15i9 Corei9 ایسوسi9 پردازندهi9 پروi9 زنبوکi9 معرفیi9 نمایشگرi9 وایسوسایسوس 15ایسوس Coreایسوس i9ایسوس پردازندهایسوس پروایسوس زنبوکایسوس معرفیایسوس نمایشگرایسوس وپردازندهپردازنده 15پردازنده Coreپردازنده i9پردازنده ایسوسپردازنده پروپردازنده زنبوکپردازنده معرفیپردازنده نمایشگرپردازنده وپروپرو 15پرو Coreپرو i9پرو ایسوسپرو پردازندهپرو زنبوکپرو معرفیپرو نمایشگرپرو وزنبوکزنبوک 15زنبوک Coreزنبوک i9زنبوک ایسوسزنبوک پردازندهزنبوک پروزنبوک معرفیزنبوک نمایشگرزنبوک ومعرفیمعرفی 15معرفی Coreمعرفی i9معرفی ایسوسمعرفی پردازندهمعرفی پرومعرفی زنبوکمعرفی نمایشگرمعرفی ونمایشگر ”نمایشگر 15نمایشگر Coreنمایشگر i9نمایشگر ایسوسنمایشگر پردازندهنمایشگر پرونمایشگر زنبوکنمایشگر معرفینمایشگر ووو 15و Coreو i9و ایسوسو پردازندهو پروو زنبوکو معرفیو نمایشگر